Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 b5 fourious


JulianSR

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ma sie firme to mozna robic sobie co sie chce, i moge wsadzac kase w co mi sie podoba.

Fotele zamiast oryginalnych to BRIDE zamowione.Duzo lepiej wygladaja niz oryginal.

Oryginalna lotka z tylu ze stopem.

Blenda w stylu M3

Ciekawe co powiecie jak sobie wyjde z samochodu i z pilota beda otwierany bagaznik.

Powiecie ze to tez pewnie wieś tuning.

Zadnych ekstremalnych modow typu spojer niewiadomo jakiej wielkosci itp.

Jedynie delikatne podkreslenie auta.

Do tego zmiana koloru auta, czy to cos zlego?

Zreszta napisalem w pierwszym poscie co bede robil w aucie.

Doszly jedynie fotele bo udalo mi sie kupic za nie duze piniadze.

A reszta to sprawdzenie poziomu forum i urzytkownikow.

Czytajcie posty od poczatku a nie od ostatniego.

Widac teraz poziom tego forum zamiast pomoc komus w dobrych radach czy w czym innym to nie popatrzycie na siebie.

Ciekawe ile wy wydajecie w ato w same czesci ekspoatacyjne, moze tym sie pochwalcie.

U mnie ma auto jezdzic robie ponad 40000 tysiecy kilometrow rocznie.

I wszytko jest wymieniane na czas.

Filtry oleje plyny. i inne rzeczy by mnie autko nie zawiodlo w trasie.

Gleba juz jest -40 mm i jakos jezdze wszedzie.

A pozadtym nitro jest montowane do silnikow tdi, wszystko pięknie ale NX sugeruje odrazu zakup nowego sprzęgła , bo przy 400nM strzał z nitro zabije sprzęgło.

NX robi dla silników TDI VAG'a.

Zaklada sie Ceramiczno-metalowy Helix ponad 2200zl.

Ale ja na to sie nie porywam, w anglii sa juz auta tdi w nitro.

Ogolnie instalacja podtlenku azotu w dieslu ma sens. Jezeli ktos, a dokladniej mowiac - jego samochodzik, nie maja predyspozycji do tuningu. Niestety silniki HDI naleza do takich jednostek Nie da sie w nich tak duzo zrobic jak w silnikach diesel VAG'ow. Dlatego wiec, jezeli komus zalezy na srednim lub duzym przyroscie mocy to moze sie porwac na takie cos.

Trzeba tutaj wspomniec, ze instalacja nitro w diesel'ach jest calkiem inna niz w benzynach. Butla starczy na dluzszy czas, poniewaz dawkowanie NOS'u jest calkowicie inne.

i mozna pokusić się o stwierdzenie, że w dieselu N2O ma lepszą skuteczność

Wiec wszytko teraz mozna robic w tych czasach.

Nieswiadomosc widze mocno boli.

Wiecej opinii prosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście poziom tego forum mizerny.. bo komuś się nie podoba Twoja wizja :wink: poza tym lambo doors itepe z JDM nie mają wiele wspólnego.. chyba, że z takim z Szybkich i Wściekłych :whistling: mi się to auto nie podoba i uważam, że je skrzywdziłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pozadtym nitro jest montowane do silnikow tdi, wszystko pięknie ale NX sugeruje odrazu zakup nowego sprzęgła , bo przy 400nM strzał z nitro zabije sprzęgło.

NX robi dla silników TDI VAG'a.

Zaklada sie Ceramiczno-metalowy Helix ponad 2200zl.

Ale ja na to sie nie porywam, w anglii sa juz auta tdi w nitro.

Ogolnie instalacja podtlenku azotu w dieslu ma sens. Jezeli ktos, a dokladniej mowiac - jego samochodzik, nie maja predyspozycji do tuningu. Niestety silniki HDI naleza do takich jednostek Nie da sie w nich tak duzo zrobic jak w silnikach diesel VAG'ow. Dlatego wiec, jezeli komus zalezy na srednim lub duzym przyroscie mocy to moze sie porwac na takie cos.

Trzeba tutaj wspomniec, ze instalacja nitro w diesel'ach jest calkiem inna niz w benzynach. Butla starczy na dluzszy czas, poniewaz dawkowanie NOS'u jest calkowicie inne.

i mozna pokusić się o stwierdzenie, że w dieselu N2O ma lepszą skuteczność

Wiec wszytko teraz mozna robic w tych czasach.

Nieswiadomosc widze mocno boli.

Wiecej opinii prosze.

to teraz Prosze poczytaj na czym polega tunning TDI bo troche gdzies tam naogladałeś fajerwerków i chcesz to do kupy z serią pomontować:decayed: i kopiujesz wypowiedzi z tuningforum.pl z 2005r, a to chyba nie na tym polega:hi: takze zapraszam do lektury:facepalm:

tutaj fajnie widać jak sie sprawdza:polew:

VW Golf 3 TDI Nitro - YouTube

moze i kopyto jest, ale przez chwile bo jak widać na dłuższą mete jest juz niezły kill:grin:

powiem Ci tak, ma to sens ale po uzbrojeniu auta w mocneijsze graty, gdzie one tworzą moc, a nitro jest tylko dodatkiem, a nie jak w twoim przypadku bazą mocy:facepalm:

a to że zmieniasz filtry i reszte uwierz na forum wszyscy to robia:decayed: a ile kto wsadził w auto to wystarczy po watkach zobaczyć, napewno jest to wiecej niz w zderzak laminat i stikerbomby:wink:

Oryginalna lotka z tylu ze stopem.

nie było czegos takiego, zapraszam do etki:hi:

---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:26 ----------

Ciekawe co powiecie jak sobie wyjde z samochodu i z pilota beda otwierany bagaznik.

Nie wiem czy wiesz, ale w B5 była taka opcja, środkowy przycisk na kluczyku otwiera tylna klape, wystarczy dobrac mocniejsze siłowniki które podniosą tą klape, sztuka będzie jak zrobisz automatycznie zamykaną klape:grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac teraz poziom tego forum zamiast pomoc komus w dobrych radach czy w czym innym

kazdy Ci dobrze radzi tylko jest jeden mały problem , mianowicie do Ciebie to nie dociera :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany mi zdjęć nie pokazuje! :((( a też się chciałem pośmiać... yyy tzn, wyraźić opinię;D

nic nie tracisz , przeczytaj tylko opis i jesli masz bujna wyobraznie to dasz rade :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dramat jestem zalamanym tym smieciowym watkiem powinien sobie zalozyc konto na jdm - jade do mechanika hahah a nie na tak powaznym forum bo to co on zrobi z tym autem to juz nie bedzie audi nie zapomnij przeszczepic lamp przednich z fiata 126p do twojej inf Maluch :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma sie firme to mozna robic sobie co sie chce, i moge wsadzac kase w co mi sie podoba.

Fotele zamiast oryginalnych to BRIDE zamowione.Duzo lepiej wygladaja niz oryginal.

Oryginalna lotka z tylu ze stopem.

Blenda w stylu M3

Ciekawe co powiecie jak sobie wyjde z samochodu i z pilota beda otwierany bagaznik.

Powiecie ze to tez pewnie wieś tuning.

Zadnych ekstremalnych modow typu spojer niewiadomo jakiej wielkosci itp.

Jedynie delikatne podkreslenie auta.

Do tego zmiana koloru auta, czy to cos zlego?

Zreszta napisalem w pierwszym poscie co bede robil w aucie.

Doszly jedynie fotele bo udalo mi sie kupic za nie duze piniadze.

A reszta to sprawdzenie poziomu forum i urzytkownikow.

Czytajcie posty od poczatku a nie od ostatniego.

Widac teraz poziom tego forum zamiast pomoc komus w dobrych radach czy w czym innym to nie popatrzycie na siebie.

Ciekawe ile wy wydajecie w ato w same czesci ekspoatacyjne, moze tym sie pochwalcie.

U mnie ma auto jezdzic robie ponad 40000 tysiecy kilometrow rocznie.

I wszytko jest wymieniane na czas.

Filtry oleje plyny. i inne rzeczy by mnie autko nie zawiodlo w trasie.

Gleba juz jest -40 mm i jakos jezdze wszedzie.

A pozadtym nitro jest montowane do silnikow tdi, wszystko pięknie ale NX sugeruje odrazu zakup nowego sprzęgła , bo przy 400nM strzał z nitro zabije sprzęgło.

NX robi dla silników TDI VAG'a.

Zaklada sie Ceramiczno-metalowy Helix ponad 2200zl.

Ale ja na to sie nie porywam, w anglii sa juz auta tdi w nitro.

Ogolnie instalacja podtlenku azotu w dieslu ma sens. Jezeli ktos, a dokladniej mowiac - jego samochodzik, nie maja predyspozycji do tuningu. Niestety silniki HDI naleza do takich jednostek Nie da sie w nich tak duzo zrobic jak w silnikach diesel VAG'ow. Dlatego wiec, jezeli komus zalezy na srednim lub duzym przyroscie mocy to moze sie porwac na takie cos.

Trzeba tutaj wspomniec, ze instalacja nitro w diesel'ach jest calkiem inna niz w benzynach. Butla starczy na dluzszy czas, poniewaz dawkowanie NOS'u jest calkowicie inne.

i mozna pokusić się o stwierdzenie, że w dieselu N2O ma lepszą skuteczność

Wiec wszytko teraz mozna robic w tych czasach.

Nieswiadomosc widze mocno boli.

Wiecej opinii prosze.

wlasnie kolego i tego sie trzymaj......... i odpusc sobie 90% planow jakie masz zwiazane z tym autem, albo je poprostu zmien

chociaz 1z na podtlenku :naughty: i dotego klapa na guzik :kox: katapulta tez bedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee, bez fotek to d*pa troche.

Cos autor watku ma ma duze plany ale male jaja. Wymiekl jak czikita. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobrazacie sobie te strzaly z nitra w zeciorze? :grin:

ledy na wentyle też bedą ? w jdm popularne :grin:

---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ----------

aa i kopiowanie jak zauwzyl Kowi , nie jest na miejscu bez cytowania. gowno wiesz, a udajesz greka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się ten pomysł kojarzy mniej więcej tak...

http://www.v10.pl/archiwum/tuning/honda/prelude_wiejski_tuning/honda_prelude_wiejski_tuning_4.jpg

http://www.v10.pl/archiwum/tuning/honda/prelude_wiejski_tuning/honda_prelude_wiejski_tuning_2.jpg

"batmobil" bo tak popularnie jest nazywany wśród znajomych jest znany w mieście z tajemniczych wynalazków, typu niebieskiego dymu, tzn. zasłony dymnej znanej z broni Batmana, dystans na koła ok. 6cm na stronę...ale jeśli kolega ma odważny pomysł niech go realizuje, tylko żeby przez takich ludzi nie stworzyła się opinia jak z BMW E36 na wsiach :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...