griga-st Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Masz wszystko napisane (podane na tacy) teraz tylko z tego skorzystaj a będziesz zadowolony i zaoszczędzisz sobie kłopotów i pieniędzy. Koledze ktoś naopowiadał że oryginalny, zrobiony, itp. Jeszcze jak nie ma kto mu tego zrobić, to nawet rozumiem obawy. Ale jak się nie da przekonać , to będzie niedługo znowuż płakał.
NYNA Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ja rozumiem że ktoś się nie zna, nie ma zaufanego warsztatu i ma obawy bo musi wydać dużo pieniędzy, ale właśnie po to zadał pytanie na forum, a teraz jak by nie chciał przyjąć do wiadomosci tego co mu wszytscy radzą co jest oczywiste i sprawdzone. Kolega feti miał podobny problem ale wyciągnął odpowiednie wnioski po przeczytaniu tych samych tematów które wrzuciłem w tym wątku, skontaktował się z jaro444 który odrazu mu powiedział co i jak trzeba zrobić żeby było dobrze. Nie miał też u siebie w mieście warsztatu który by to ogarnął to oddał auto do warsztatu 150 km od swojego miasta który był polecany na forum i przez jaro444 bo jest pewność że tam mu zrobią to dobrze i za odpowiednią cenę. Natomiast kolega uszylo woli słuchać rad handlarzy którzy powiedzą mu wszystko co chce usłyszeć byle u nich zostawił te parę tysięcy zł.
bell23 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 amen i żeby nie było że nie na temat zgazam się w pelni z Nyna lepiej uczyć się na cudzych błędach niż swoich, to mniej kosztuje
uszylo Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 .. Kij tam wkladam tego 1.9 130 KM z lekkim chipem, co bedzie to bedzie.. hehe. dzieki za odpowiedzi! ---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- ps. w ogole bede pierwszy ktory bedzie mial taki silnik w tym aucie ? czy ktos jeszcze byl ??? ---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- bym sie czul wyrozniony jesli nie
chopin Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 kolega to widze uparty daj znać jak już włożysz jestem ciekaw co i jak
uszylo Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie uparty, a po prostu tak jak mowilem wczesniej nie tylko to mialem do zrobienia w aucie, stad ta cena. a to ze kazdy pisze ze zrobilby tak i tak nie oznacza ze ktos w mojej okolicy by sie tego podjął (zreszta jak mowielm mi zalezalo na niskich kosztach) ; ale juz temat walkowany wyzej takze nie bede zaczynac z powrotem okej w poniedzialek odbieram auto takze dam znac
chopin Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie uparty, a po prostu tak jak mowilem wczesniej nie tylko to mialem do zrobienia w aucie, stad ta cena. a to ze kazdy pisze ze zrobilby tak i tak nie oznacza ze ktos w mojej okolicy by sie tego podjął (zreszta jak mowielm mi zalezalo na niskich kosztach) ; ale juz temat walkowany wyzej takze nie bede zaczynac z powrotem okej w poniedzialek odbieram auto takze dam znac czekamy na odpowiedź , czekamy
uszylo Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 nooo to juz jest 116 ,ten brb czy jak on sie tam zwie Wogole moje wrazenie to to ze lepiej sie zbiera od 2.0 tdi 140, jakos lepiej wchodzi na obroty.. wczesniej mialem ten 2.0. sam nie wiem moze dawno nie jezdzilem ,stad te wrazenie;) w sumie duzo sprzetu w tym siliku jest od 2.0 bpw ---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ---------- ps zloze go calego, bo jeszcze musze pare rzeczy po skrecac, to wystawie foty.. pozdro!
chopin Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 nooo to juz jest 116 ,ten brb czy jak on sie tam zwie Wogole moje wrazenie to to ze lepiej sie zbiera od 2.0 tdi 140, jakos lepiej wchodzi na obroty.. wczesniej mialem ten 2.0. sam nie wiem moze dawno nie jezdzilem ,stad te wrazenie;) w sumie duzo sprzetu w tym siliku jest od 2.0 bpw---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ---------- ps zloze go calego, bo jeszcze musze pare rzeczy po skrecac, to wystawie foty.. pozdro! no ciekawie sie robi
feti Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 To dlatego ze brb nie ma wałków i silnik nie musi ich napedzać. Też po swapie z bpw na bgw lepiej mi sie zbiera ale trudno byc obiektywnym bo wlozylem turbine od brd Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
uszylo Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 moze i to jest to. dlatego czuje roznice:) nie wiem czy juz sobie wymyslam ale nawet na luznym biegu, na postoju jak da sie gazuu to lepiej sie wkreca niz ten 2.0 tdi 140 .. turbine mam od bpw, ale to chyba bez znaczenia bo w 1.9 chyba takie same sa. pozdrawiam... Wiecej pojezdze to sie wypowiem konkretniej, bo na razie to wiecej stoje jeszcze:/
peter22 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Panowie jeśli chodzi o silniki 2.0 tdi to szukajcie z Mitsubishi tylko nie mówić że potrzebujecie do audi czy vw bo cena wzrośnie. Ja wymieniłem na taki silnik w swoim A6 C6 . oznaczenie BSY bez DPF-a z 2010 r przebieg 8 tyś km cena w zeszłym roku 2500zł z FV chciał 3000zł . silnik pasuje p&p tylko trzeba zmienic miske olejowa skrocić smog oleju , zmienic tą czarna pokrywe co jest na głowicy i jeszcze trzeba sprawdzić świece bo mają inne napięcie. Stary silnik sprzedałem bo miałem w nim uszkodzone 3 wtryski za 1700zł . Polecam mitsubishi bo są w miare młode roczniki i można trafić z małym przebiegiem.
uszylo Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 hehe to w sumie ciekawe, nie spodziewalem sie ze i tak mozna.. moj tez jest bez dpf, ale nie wiem przypadkiem czy one tak seryjnie nie mialy;) pozdro
feti Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Również przez to że nie masz DPF to lepiej Ci się wkreca na niższych obrotach. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
uszylo Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 pewnie tak.. na razie pozytywnie zaskoczony. jak to wyjdzie dalej zoabczymy..
peter22 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Ja miałem oryginalnie DPF-a ale Rogall mi go wywalił programowo . Polecam zrobienie wydechu za turbina 3 cale to dopiero zobaczycie jak wstaje turbina i jak szybko reaguje na pedał gazu:naughty:
chopin Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 pewnie tak.. na razie pozytywnie zaskoczony. jak to wyjdzie dalej zoabczymy.. mówiłem że 1.9 TDI jest najlepszy :P:P :banan:
Night Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Szukałem odpowiedniego miejsca na zadanie pytanie i widzę, że wywiązała się dyskusja odnośnie 2.0 TDI. Głównie chodzi mi o B8 i te pierwsze silniki z 2007 - wiem, że były tam wady - mniejsza już jakie - nikt tu się nie chce przypalać niepotrzebnie:wink:. Moje pytanie, to czy silniki z aut wyprodukowanych w 2008 roku, to dokładnie te same modele co 2007? Czy bolączki poprzedniego modelu zostały usunięte czy to jedno i to samo? Jeśli gdzieś już takie pytanie padło, to przepraszam i z góry dzięki za jakiegoś linka, który mnie przekieruje
peter22 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 z tego co mówią to CR są poprawione od połowy 2009 roku
artek04 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 z tego co mówią to CR są poprawione od połowy 2009 roku Ja gdzieś czytałem ,że nie od połowy tylko od października 2009, w każdym razie raczej od końcówki 2009 roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się