Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mycie silnika 2.0 TDI - zima


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co myślicie o myciu silnika zimą ? Zna ktoś może jakiś dobry punkt we Wrocławiu lub okolicy w którym to mogą zrobić. Kiedyś czytałem, że po myciu mogą go osuszyć jakimiś dmuchawami? Muszę zdiagnozować wyciek. Dodam, że samochód stoi w zbiorczym garażu pod blokiem.

Opublikowano

ja osoboscie zima bym nie myl silnika, watpie zeby tak Ci osuszyli komore cala zeby pozbyc sie wody zawsze gzdies zostanie no ale decyzja nalezy do Ciebie

Opublikowano

Panowie i panie. Wstyd się przyznać , ale ostatnio miałem niemiłą sytuację. :facepalm:Zaszła potrzeba zeby dolać oleju do silnika. Nie wiem jak u was ,ale moje 2.0 TDI wymaga dolewki oleju tak 0,5 l na 7 tyś. KM Ale nie w tym rzecz.

Wracam sobie z krakowskiej Bonarki na agh i po 10 min jazdy zapala się kontrolka min poziom oleju. Stanąłem na Shellu dolałem ze 350 ml i heja w drogę. Zajeżdzam na parking pod uczelnią a tu k**wa znowu zapala się żółta lampa alladyna. Myślę co jest. Podnoszę maskę , a tu wielkie ździwko. Korek wlewu oleju leży sobie na osłonie silnika :doh:pół komory silnika za***ana olejem :facepalm: Dobrze , że korka nie zgubiłem po drodze , bo 350 km do domu wracac trzeba było.

Powiedzcie mi jak zdjąc tą plastikową osłonę z góry silnika , żeby wyczyścic jakoś blok. Nie widziałem , żeby była połapana jakimiś śrubami. Mam nadzieje , że żaden syf sie nie dostał do środka . :facepalm:

Opublikowano
Panowie i panie. Wstyd się przyznać , ale ostatnio miałem niemiłą sytuację. :facepalm:Zaszła potrzeba zeby dolać oleju do silnika. Nie wiem jak u was ,ale moje 2.0 TDI wymaga dolewki oleju tak 0,5 l na 7 tyś. KM Ale nie w tym rzecz.

Wracam sobie z krakowskiej Bonarki na agh i po 10 min jazdy zapala się kontrolka min poziom oleju. Stanąłem na Shellu dolałem ze 350 ml i heja w drogę. Zajeżdzam na parking pod uczelnią a tu k**wa znowu zapala się żółta lampa alladyna. Myślę co jest. Podnoszę maskę , a tu wielkie ździwko. Korek wlewu oleju leży sobie na osłonie silnika :doh:pół komory silnika za***ana olejem :facepalm: Dobrze , że korka nie zgubiłem po drodze , bo 350 km do domu wracac trzeba było.

Powiedzcie mi jak zdjąc tą plastikową osłonę z góry silnika , żeby wyczyścic jakoś blok. Nie widziałem , żeby była połapana jakimiś śrubami. Mam nadzieje , że żaden syf sie nie dostał do środka . :facepalm:

O to chodzi?

image.jpg

Opublikowano

tak o to :) ale ja tam żadnych śrub nie widziałem. Jaaa :facepalm: źle ze mną . Dzięki

Opublikowano

Pociagasz do góry i wyskakuje z zatrzaskow sama

Opublikowano

Pociagasz do góry i wyskakuje z zatrzaskow sama

Tak to jest chyba tylko u kolegi.

Standardowo jest tak jak kolega @Homer napisał.

Opublikowano

Jak pociągniesz do góry sama powinna wyskoczyć z zatrzasków

Opublikowano
Jak pociągniesz do góry sama powinna wyskoczyć z zatrzasków

Tak pociagnij do gory :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: a jutro temat szukam oslony silnika!!w oslonie sa 3 zaslepki ktore trzeba podwazyc pod nimi sa srubki

Gość SpongeBob
Opublikowano

moze kolega przy okazji chce wymienic oslone jak nie da rady domyc :)

Opublikowano

Pod zaślepkami są śrubki.

Opublikowano

Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski :wink:u069udw7pch9_t.jpg

Opublikowano
Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski :wink:http://images.tinypic.pl/i/00339/u069udw7pch9_t.jpg

Pierwszy raz slysze ze w B7 jest silnik z oznaczenaiami BRF chyba jakas nowosc :grin::grin::grin: jak juz to BLB albo BRD

Opublikowano

Silnik jak silnik,ale zwróć szczególną uwagę na elementy gumowe-węże bo olej ma na nie zły wpływ:wink:

Opublikowano
Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski :wink:http://images.tinypic.pl/i/00339/u069udw7pch9_t.jpg

Pierwszy raz slysze ze w B7 jest silnik z oznaczenaiami BRF chyba jakas nowosc :grin::grin::grin: jak juz to BLB albo BRD

to kolega jeszcze mało wie :wink:

Opublikowano

Ja tam jakiś czas temu umyłem silnik wodą pod ciśnieniem.

Na zewnątrz było jakieś -4 st.c.

Użyłem także środka do mycia silnika.Ja chyba jako pierwszy w tym aucie to zrobiłem.

Ufajdany był przez uszkodzoną rurkę bagnetu i zawór EGR.

Mam małą myjkę, więc wielkiego ciśnienia nie daje.

Po myciu nic się nie działo.

Oczywiście starałem się nie lać po kablach i reflektorach od wewnątrz komory silnikowej.

Opublikowano
Panowie ja tam nie mam żadnych śrubek . Tak jak pisał kolega daffy są zatrzaski. Widocznie są 2 rodzaje osłon. U mnie w BRF są zatrzaski :wink:http://images.tinypic.pl/i/00339/u069udw7pch9_t.jpg

Pierwszy raz slysze ze w B7 jest silnik z oznaczenaiami BRF chyba jakas nowosc :grin::grin::grin: jak juz to BLB albo BRD

to kolega jeszcze mało wie :wink:

To mnie oswiec skoro jestes taki pewien ze w B7 jest taki silnik chyba ze ktos juz zmienial w nim silnik :jerk:
Opublikowano

Jak 2.0 tdi, to może nie brf tylko BRE? :-)

Tapatalk

Opublikowano

82aboz54nnpr_t.jpg

2ends709m6du_t.jpg

Motor puszczony na Belgie , zamiast 140 Km ma 136. Zeby złapać się na niższy próg ubezpieczeniowy w Belgii . Coś jeszcze ? :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...