Marecki1975 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Byłem dzisiaj u mechanika i doznałem szoku.Mój wałek nadaje się do wywalenia a reszta części z z nim współpracujące tez nadają sie do kosza.Do tej pory myślałem,że silnik 1.9 to niezawodny motor,ale teraz zmieniłem zdanie,Wszystkie szklanki są popękane,dwa pompowtryskiwacze też,no i prowadnice zaworów.Nie wiem czy to regenerować,czy kupić drugą głowicę.Kto miałjuż taki problem proszę o pomoc
kaczis Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Heh, kolego może masz silnik z polkowickiej fabryki, w której zajmuje się właśnie wałkami rozrządów :gwizdanie:
pre_pl Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 dziiiiiwnaaa usterka... No nie słyszałem o takiej w 1.9tdi - nawet pad pompek należy do rzadkości. Według mnie szukaj nowego motora - nie wiadomo co jeszcze wyjdzie potem...
spanky Opublikowano 21 Czerwca 2008 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Byłem dzisiaj u mechanika i doznałem szoku.Mój wałek nadaje się do wywalenia a reszta części z z nim współpracujące tez nadają sie do kosza.Do tej pory myślałem,że silnik 1.9 to niezawodny motor,ale teraz zmieniłem zdanie,Wszystkie szklanki są popękane,dwa pompowtryskiwacze też,no i prowadnice zaworów.Nie wiem czy to regenerować,czy kupić drugą głowicę.Kto miałjuż taki problem proszę o pomoc jest niezawodny .... pewnie motor mial juz kiedys jakis wypadek i zostal zmontowany na gumke recepturke ... i teraz sie wszystko zesralo .... jak dlugo masz autko ... ? kiedy byl wymieniany rozrzad ?
gzrybol Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam Spytaj sie kumpla po co wogule ruszał szkalnki. Musiała być jakas przyczyna.
czaki22 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 wsadził ci autko i tyle ! pozatym szukaj silnika mozna takie zdobyc od minimum 2 tys zł
Piotruś Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam. Jeżeli mogę coś doradzić to powiem, że nie trzeba zaraz na wszystko patrzeć aż tak czarno. AJMy z wszystkich jednostek 1,9TDi PD są najbardziej narażone na kłopoty z głowicami. Być może (?) ktoś wcześniej przydrucił właśnie z tego powodu, a cała reszta jest OK. Należałoby to sprawdzić, głównie układy: korbowo-tłokowy i smarowania. Jeżeli pod tym względem będzie OK, to w moim odczuciu zamist pakować się w "nowy" silnik niewiadomego pochodzenia (zarówno technicznie i formalnie) - korzystniej by było wyszukać inną głowicę w stanie igła, a po zamontowaniu czym prędzej zapomnieć o przebytych problemach ... . Nie widzimy silnika, więc trudno wydać jednoznaczny werdykt ale znając najczęstsze słabości tych motorów - nie jest aż tak trudno domyślić się powodów awarii. Kolego Marecki - sugeruję zacząć od pomiaru wysokości tłoków względem bloku silnika. Jeżeli różnice będą niewielkie, to można wstępnie przyjąć, że nie było kolizji rozrządu i przystąpić do właściwej diagnostyki ... .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się