szczur_84 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 witam po miesiącu od kupna swojej a4 wybrałem się do znajomego podpiąć ją na vaga gdyż po regulacji fotela zaświeciła się lampka od air baga błąd skasował ale wyszło że mam problem z którąś z sond nastawiałem się na lpg więc zakupiłem 2 nowe dedykowane firmy bosch razem z ori wtykami a do tego błąd od evap sondy wymienione filtr węglowy od evapa wymieniony i nagle auto nie jedzie tak jak przed wymianami vag teraz nie pokazuje żadnych błędów zauważyłem że po ssaniu samochód trochę lepiej idzie ale też ssanie nie zawsze się włancza pomimo niskich temp. jakieś sugestie? jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać co jest koledzy nikt nie ma żadnych pomysłów? ---------- Post dopisany 19-01-2013 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 22:44 ---------- DEVASTATION nawet ty się nie wypowiesz?
ja74687 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 A jak masz z odpalaniem ?? Sprawdź przepływkę i czujnik temperatury, dodatkowo możesz zrobić czyszczenie przepustnicy oraz jej adaptacja, sprawdź świece w jakim są stanie i cewki czy któraś nie ma przebicia. To na początek napisz czy coś pomogło.
szczur_84 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 ja74687 odpala bez problemu, przepustnica czyszczona i zaadoptowana, świece wymienione na NGK, czujnik wymieniony na ori, przepływka wstępnie sprawdzana na jałowym pokazuje 3,5, ogólnie VAG nie pokazuje żadnych błędów, chciałem sprawdzić kompresje (przebieg niby 235 tyś km) ale mechanik u którego byłem stwierdził (nie mierząc komp) że na pewno nie to gdyż nie dymi wcale, silnik równo pracuje za tydzień wymieniam wężyki podciśnienia bo zauważyłem że są przetarte chociaż nie na wylot ale zrobię to dla pewności a co potem to zobaczymy napiszę czy coś się zmieniło a w między czasie jak macie jakieś pomysły to piszcie
grzes1150 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 W ciemno nie ma co szukać. Pakuj pasażera z vagiem, kawał suchego asfaltu i róbcie Logi. W ciemno to sobie możesz pół auta wymienić i możesz nie trafić w usterkę. Ciekawi mnie też jak pracują te nowe sondy?
szczur_84 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wegług machera co badał ją vagiem chodzą dobrze to były boscha z gotowymi ori wtyczkami jedna 350zł kosztowała pozatym koleś z aso mi powiedział żeby właśnie te kupić
karo-servis Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 to kupiłeś dwie po 350 używki są po 70-80 logi podczas jazdy tylko cos pokażą
szczur_84 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 wiem kolego ile kosztują używki ale wolałem nowe bo chciałem zamontować lpg ale na razie się wstrzymam dopóki się nie rozwiąże problem ze zmuleniem chociaż z drugiej strony aż tak dużo nie pali jak na silnik z turbo zastanawiam się czy to nie wina pompy paliwa? no i co koledzy przychodzą Wam jakieś inne pomysły? ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2013 at 20:13 ---------- witam ponownie odgrzeje temat rozmawiałem z gościem z serwisu VW&AUDI o tym zmuleniu i twierdzi że na 90% to coś z fazami rozrządu może napinacz i łańcuch nie domagają że ta faza rozrządu nie do końca działa dodam że VAG dalej nie pokazuje jakichkolwiek błędów orientuje się ktoś ile może łańcuch i napinacz z ASO kosztować? co sądzicie o tym co mi powiedzieli w serwisie ---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- a tak wogóle Zdrowych i pogodnych Świąt
andzia883 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 kolego masz aso w rzeszowie masz numer bo sama ostatnio tam rozrzad kupowalam:decayed: 17 862 79 58 wew 122
szczur_84 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 dzięki koleżanko ale jeśli to numer do knapika to nie chcę już nic od nich na szczęście za około 3 miesiące otwarty zostanie salon AUDI z największym terminalem w Polsce ale jeszcze raz wielkie dzięki
andzia883 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 a czego nie chcesz do knapika???? powiedz moze i ja juz nie bede wiecej tam kupowac
szczur_84 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 i co koledzy sądzicie może być to ten napinacz i łańcuch i te nie działające fazy rozrządu?
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Kolego miałes napisane już odżałuj 30zł kup kabel i zrób te logi, albo wymieniaj w ciemno wszystko po koleji.
Marc!n Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 W ciemno nie ma co szukać. Pakuj pasażera z vagiem, kawał suchego asfaltu i róbcie Logi. W ciemno to sobie możesz pół auta wymienić i możesz nie trafić w usterkę. Ciekawi mnie też jak pracują te nowe sondy? Według mnie bez logów nie ma co wróżyć, zwłaszcza, że Mechaniory z ASO też są różni. To że nie ma błędu nie oznacza, że n75, DV czy klapka w turbinie jak i ona sama są w 100% sprawne. Jeżeli łańcucha nie słychać zbyt głośno to ja bym go tak w ciemno nie ruszał, zwłaszcza że chcesz części z ASO a jeszcze ja by się później okazało, że to jednak nie to... Ściąg dekiel i rzuć okiem na łańcuch i napinacz a najlepiej żeby go widział sprawdzony mechanior (inny niż ten u którego byłeś).
szczur_84 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 odgrzeje temat sprawdzałem ostatnio napinacz i łańcuch i są ok dziwi mnie to że jak jest zimny to ładnie jedzie a jak się zagrzeje to strasznie go muli nie raz jest tak że jak depnę na gaz to nie ma przyśpieszenia a jak dam mu drugi raz to wtedy jakoś się odpycha może n75 się przycina dodam że nie robiłem logów na razie nie mam możliwości czy nie sprawny EVAP by go tak mulił? co sądzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się