Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Badanie techniczne i usunięcie LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam do Was takie pytanie. Otóż posiadam auto z instalacją gazową i przechodziłem badania techniczne z tą instalacją itd.

Teraz usuwam instalację z autka z racji tego, że jeżdżę nie za często i korzystam tylko z benzyny. Za miesiąc mam badanie techniczne i nie będzie już instalacji. Czy przechodzę badanie bez instalacji gazowej i wszystko jest ok czy musze iść gdzieś i to oznajmić nie wiem nowy dowód ?

Opublikowano

jedziesz na przeglad i to wszystko

Opublikowano

Dzięki kolego ! :) doczytałem jeszcze, że musze w wydziale komunikacji to podbić.. :/ ?

Opublikowano

tak, musisz z dokumentem ze stacji obsługi jechac do wydziału komunikacji

Opublikowano

Ok a jeszcze jedno pytanie - nie mam usuniętej całej instalacji (jak na razie tylko zbiornik gazu) czy może mi się doczepić do tego ?:facepalm:

Opublikowano

musisz wypruc całośc

Opublikowano

nie wiem czy czasem nie musisz mieć papierka od gazownika,o wymontowaniu instalacji

Opublikowano

Nawet jak nie jeździsz za często to i tak taniej niż na benzynie tym bardziej że już masz instalację.

Tak myślę że homologacja się skończyła na butlę i nie chcesz kupować drugiej, bo innego wytłumaczenia z likwidacji instalacji LPG nie widzę

nie wiem czy czasem nie musisz mieć papierka od gazownika,o wymontowaniu instalacji

Pewnie tak, a za demontaż też trzeba zapłacić

Opublikowano

Nie po prostu musiałbym kupić nowy parownik i sterownik, a mój adp jakoś nie znosi gazu... :/

Opublikowano
Nawet jak nie jeździsz za często to i tak taniej niż na benzynie tym bardziej że już masz instalację.

Tak myślę że homologacja się skończyła na butlę i nie chcesz kupować drugiej, bo innego wytłumaczenia z likwidacji instalacji LPG nie widzę

nie wiem czy czasem nie musisz mieć papierka od gazownika,o wymontowaniu instalacji

Pewnie tak, a za demontaż też trzeba zapłacić

nie musi, nie jest to zawód zeby robic jakies egzaminy kursy jak np prawnik, rzeczoznawca, lekarz, sam spokojnie możesz wymontować, na stacji dostaniesz odpowiedni druk z ktorym do komunikacyjnego, tam przekreślą gaz i podbija

Opublikowano

Nie wiem w czwartek przedzwonię zapytam się czy się opłaca to jeszcze naprawiać czy nie :) jak nie to napiszę tutaj czy trzeba czy nie :)

Opublikowano
Nie po prostu musiałbym kupić nowy parownik i sterownik, a mój adp jakoś nie znosi gazu... :/

Chowix, twój silnik jak najbardziej lubi:banan: gaz, zresztą jak mój. Prawdopodobnie montaż do d... Jeżeli nie sprzedasz auta, to kup nowy reduktor (parownik)+wtryski i śmigasz aż miło, poczytaj choćby to:

Jaka instalacja do Audi A4 1.6 ADP '95 - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

Audi A4 B5 1.6 - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

Opublikowano

Miałem ADP 6lat na lpg i chodził idealnie

Jaki masz sterownik?

Może nie masz sekwencji i dlatego lipa.

Napisz co masz pod maską z pomocą forum sam naprawisz

Ile robisz km rocznie

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Koledzy ile tak mniej więcej mnie to może kosztować :/ mam II generacje DT-GAZ SYSTEM... :/ jutro po pracy mogę zapodać co tam mam :/ ale wiem że Parownik(?) jest do regeneracji albo wymiany bo nie mam tego pokrętła :/ pewnie jakieś filtry itd..

Opublikowano
Koledzy ile tak mniej więcej mnie to może kosztować :/ mam II generacje DT-GAZ SYSTEM... :/ jutro po pracy mogę zapodać co tam mam :/ ale wiem że Parownik(?) jest do regeneracji albo wymiany bo nie mam tego pokrętła :/ pewnie jakieś filtry itd..

Jak masz II generacji to zmień na sekwencję.

Masz pewnie dość tej instalacji i piszesz że auto źle znosi LPG.

Jeżeli samochodem jeszcze bedziesz trochę jeździł to zmień na sekwencję - polubisz LPG.

reduktor Zavoli N - 180zł

wtryski Reg fast - 130zł

Stag 4+ z okablowaniem i czujnikami - 550zł

lub taki zestaw: 650zł

A20 AC STAG 4 ECO ALASKA 136KM VALTEK SEKWENCJA (2940927065) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

wiadomo valteki ale miałem też takie w ADP i spisywały się dobrze

Gdybyś miał bliżej do mnie to bym Ci to założył

Znajomemu zakładałem w Volvo z II gen. na sekwencję.Teraz jeździ zadowolony i nie żałuje dołożonej kasy

Masz taniej bo masz już homologację i masz bulte i nie bedzie to kosztować 2000zł

Jakbyś robił 1000km na miesiąc

to koszt PB to około 460zł

LPG - 260zł

czyli zaoszczędzasz 200zł

Jak ma się LPG i dobrze wszystko działa to jeździ się więcej - wiadomo bo taniej

Opublikowano

Kurcze ciężko to widze.. teraz 450zł na drobne naprawy i 650zł za same części do zmiany.. a jeszcze przegląd w lutym..

Opublikowano

Wal sekwencję skoro i tak masz elementy do wymiany, mały wkład finansowy na początku a potem już tylko radość :wink:

Opublikowano

Czy jestem w stanie sam zamontować taką instalację ? w sensie mam tam jakąś znajomość co do mechaniki :) ? ale czy mnie to czasem nie przerośnie ..

Opublikowano

Dawid tylko ktos kto ma pojecie o LPG zrobi to dobrze. Zamontowac to jedno, a ustawic zeby sie zgralo to drugie :hi:

Opublikowano

Hmm no wiesz ustawić LPG to można gdzieś podjechać to ~50zł wezmie :) ale za zamontowanie tego wezmą mnie znacznie więcej :(

---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ----------

Dobra w czwartek zadzwonię gdzieś na Katowicach gdzie by mi to zamontowali :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...