Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przeróbka z ori xenon na BI xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zagadaj do gwerty on sie zajmuje przerabiaiem lamp to ci doradzi

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

źle napisałem nie przerobienia a przełożenie całych lamp z zwykłego xenon na Bi .... chodzi mi czy wtyczki będą pasowały czy potrzebuje jeszcze inne przeróbki prócz przełożenia lamp ...

Opublikowano

jeśli chodzi o wtyki do lamp to wszystko jest tak samo ,tylko w bixie jest przesłona soczewki i nie wiem czy nie trzeba przerobić żeby działała ,ale napisz do Gwerty napewno ci powie , napewno nic skomplikowanego

Opublikowano

nic nie trzeba w lampie przerabiać przesłona jest podłączona równolegle do żarówki od długich jedynym dyskomfortem może być przykrótka wiązka do lampy prawej, przy najmniej u mnie była ale ja przechodziłem ze zwykłego halogenu na bixa

Opublikowano

Wszystko podejdzie P&P

Opublikowano
nic nie trzeba w lampie przerabiać przesłona jest podłączona równolegle do żarówki od długich jedynym dyskomfortem może być przykrótka wiązka do lampy prawej, przy najmniej u mnie była ale ja przechodziłem ze zwykłego halogenu na bixa

Poziomowanie wrzucałeś ??

Jak poza tym wyglądała sprawa montażu po zwykłych lampionach ?? Skomplikowane to to ??

Opublikowano

Tak samo jak ze zwykłego xenonu na bixa.

Z tym że jak się nie ma układu samopoziomowania nie działa regulacja z wnętrza samochodu. Regulować lampę można tylko śrubami do regulacji, no i kable są za krótkie, ale wystarczy je wypiąć przy błotnikach i już dojdą do gniazd. po za tym P&P.

Dużo już o tym pisano...

Opublikowano
nic nie trzeba w lampie przerabiać przesłona jest podłączona równolegle do żarówki od długich jedynym dyskomfortem może być przykrótka wiązka do lampy prawej, przy najmniej u mnie była ale ja przechodziłem ze zwykłego halogenu na bixa

Poziomowanie wrzucałeś ??

Jak poza tym wyglądała sprawa montażu po zwykłych lampionach ?? Skomplikowane to to ??

wiązki różnią się od siebie w halogenie nie ma jednej żyły (ręczna regulacja potrzebuje 3 żył, automat 4) poza tym jeśli chciałbyś z halogenów warto odłączyć silnik bixa lub xenonu w haloenach jest serwo i i podajesz +12 masa i sygnał sterujący, w lampach xenon jest sam silnik krokowy, więc będzie zwarcie przez kilka Ohmów, silnikowi raczej nic nie będzie, ale jakiś bezpiecznik może palić

Nie, na razie zrobiłem spryskiwacze reflektorów, nie mam jeszcze autopoziomu, ustawiłem lampy na sztywno na stacji diagnostycznej

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi ... czyli jak bym włożył lampy bi xenon to przetwornice powinienem również mocniejsze założyć bo będą inne żarówki czy na czym to polega i jak mam oryginał auto poziom to również wszystko zadziała ...

Opublikowano

Przetwornice zostają te same. W bixenonie jest przesłona, która podnosi się jak zapalasz długie i w ten sposób xenon świeci dalej. przesłona jest na elektromagnes, a energię do załączenia bierze z instalacji lampy, a nie przetwornicy. Jak masz samopoziom to zakładasz nową lampę i podpinasz pod swoją kostkę i wszystko śmiga jak powinno.

Opublikowano

wlaczajac sie do tematu-kolego Giede to wcale nie trzeba miec wiazki od bixow?wystarczy jak sie ma od xenonow i zmieniamy lamy tak?

Opublikowano

Standardowo w bixenonie są żarniki d1s, natomiast najlepiej od razu do bixenona włożyć soczewkę od b8 wtedy posują żarniki d1s, d2s, d3s i d4s. W zależności od żarnika trzeba dobrać przetwornicę ze starterem zintegrowanym bądź bez, wtedy starter jest w żarniku. Żarniki d1s i d3s mają starter w sobie, natomiast d2s i d4s są bez startera i potrzebują przetwornicę ze starterem.

do tomcrack27

nie trzeba mieć nic dodatkowego jeżeli już masz xenony z samopoziomem i zmieniasz na bixy. Po prostu wkładasz lampę bixenonową podpinasz jak poprzednią i śmigasz. Jedynie kable są za krótkie i trzeba odczepić od mocowania przy błotniku i wyciągnąć trochę, wtedy powinny starczyć. W bixenonie elektromagnes, który podnosi przesłonę podłączony jest do długich świateł, więc włączając długie równocześnie podnosi się przesłona i xenon świeci dalej.

Opublikowano

Mam kolejne spostrzeżenie dotyczące samych lamp otóż moje nowe lampy bi xenon nie mają przetwornic jak te

Bi-xenon Bixenon Audi A4 b6 -Soczewki od B8 (2957547821) - motoAllegro

po prostu brak zaślepek i czy to tak ma być czy będą parować czy muszę kupować przetwornicę

NOWA Przetwornica BI-XENON VW Touareg Passat B6 A4 (2958510723) - motoAllegro

czy powinienem to jakoś zaślepić czy jak ? Proszę o jakąś poradę bądź rozwiązanie z oryginału ...

---------- Post dopisany 28-01-2013 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 14:46 ----------

Standardowo w bixenonie są żarniki d1s, natomiast najlepiej od razu do bixenona włożyć soczewkę od b8 wtedy posują żarniki d1s, d2s, d3s i d4s. W zależności od żarnika trzeba dobrać przetwornicę ze starterem zintegrowanym bądź bez, wtedy starter jest w żarniku. Żarniki d1s i d3s mają starter w sobie, natomiast d2s i d4s są bez startera i potrzebują przetwornicę ze starterem.

Tak wszystko kupiłem i nie pasują soczewki bądź źle to rozumiem ... soczewki od B8 oznacza wyciągnij z lampy cały odbłyśnik z soczewką silniczkiem czy powinienem przełożyć samo szkiełko czyli soczewkę ...

Pomoże ktoś czy porostu nie potrzebnie się posłuchałem ...

Opublikowano

ale co kupiłeś???

jak masz bixy to z tyłu lampy masz ogromny otwór na ori przetwornicę valeo (chyba każda przetwornica valeo pasuje - różnią się kostką 4pin, 6pin lub 12 pin - ta z aukcji jest ok). Przetwornica valeo powinna mieć uszczelkę. Przykręcając ją w miejsce dedykowane, czyli tył lampy. uszczelniasz ją. Niektórzy koledzy z forum dodatkowo uszczelniali ją silikonem -wtedy nie paruje. Jeżeli kupisz inną przetwornicę będziesz miał trochę rzeźby z lampą by ją uszczelnić. Wiele osób z forum zmienia ori przetwornice na koito, denso bądź AL, bo Valeo lubi się psuć zwłaszcza przy wymianie na nowy żarnik, a wiadomo to dodatkowy koszt. Tylko pamiętaj, jak będziesz chciał nie ori przetwornicę - za lampą jest bardzo mało miejsca. Ta aukcja jest kolegi z forum, któremu udało się chyba wstawić nie ori przetwornicę za lampę i zmieścił, tylko wtedy trzeba dobrze uszczelnić.

Opublikowano

Kupiłem lampy Bi xenon i drugie soczewki od b8

Głównie mi o to chodzi jak to wytłumaczyć ...

Przetwornice zostają te same. W bixenonie jest przesłona, która podnosi się jak zapalasz długie i w ten sposób xenon świeci dalej. przesłona jest na elektromagnes, a energię do załączenia bierze z instalacji lampy, a nie przetwornicy. Jak masz samopoziom to zakładasz nową lampę i podpinasz pod swoją kostkę i wszystko śmiga jak powinno.

przetwornice mam orginalne z xenon zwykły i te same przetwornice mają mi pasować pod lampy bi xenon czyli mam ich poszukać pod maską i przykręcić do lamp BI czy nagle muszę kupić nowe przetwornice na co się nie przygotowałem ... i Druga sprawa z tymi soczewkami to przekłada się same szkiełka czy jakoś się je przerabia aby pasował cały odbłyśnik z szkłem i klapką od B8 do lamp B6

Opublikowano

Do xenonu i bixa jest taka sama przetwornica. w lampie xenonowej zamontowana jest pod lampą czyli jak masz ori xenon w aucie to szukaj pod lampą. W lampie wymieniasz cały mechanizm soczewki, nie samo szkło, ale w jaki sposób -nie mam pojęcia. Ja kupiłem bixy już z soczewkami od b8 :banan:

Opublikowano

Przetwornice z ori xenonu pasują do b i tylko w ori xenonie miałes je pod lampą a teraz będziesz miał z tyłu lampy. Musisz podciąć trochę plasitk bo jesli masz przetwornice z garbem to nie wejdzie. Ja u siebie podcinałem i wszystko jest ok. Całą soczewkę przekladasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...