tucholm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam, problem mój wygląda następująco Tylko rano mam problem z odpalaniem auta muszę go dłużej jakby kręcić (ok 3 sekundy) po odpaleniu raz, później odpala na dotyk, wymieniłem świece, filtr paliwa, autem na biegu jałowym lekko trzęsie, nie brak mu mocy, mój mechanik stwierdził że to wtryski i naprawa około 2-3 tyś, czy ktoś z kolegów z forum może to mi sprawdzić z okolic Szczecina i poźniej naprawić bądź zna kogoś kto sie tym zajmuję w miare profesjonalnie (nie ASO)? w kompie jak podłączyłem vaga niema żadnych błędów. Pozdrawiam Marcin
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 trzeba sprawdzic korekcje wtrysków jezeli sa poza skalą trzeba je wysłac do regeneracji polecam ten zakład: Disel System Podkowiński Bogdan opinie komentarze / Nadarzyn, ul. Pruszkowska 32 G
tucholm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 A tą korekcje to pewnie tylko serwis ? czy vagiem sie da?
tucholm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 A czy ktoś z okolic Szczecina może pomóc z tym vagiem bo nie jestem w tym oblatany
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 podjedz na najblizszy szczecinski spot Koledzy beda mieli VAG-a to powiedza Ci co i jak
piotrsob1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Z tym wysyłaniem do regeneracji to bym się tak nie spieszył, wartości korekcji w grupie 13-tej mówią tylko o tym jak sterownik silnika koryguje dawki paliwa wtryskiwane do cylindrów w celu wyrównania jego biegu. Czy duże wartości korekcji są wynikiem zużycia pompowtrysku, czy układu korbowo-tłokowego i zaworowego, dowiesz się dopiero jak zamienisz miejscami pompki z cylindrów o najbardziej rozbieżnych korekcjach. Jeżeli wysokie korekcje pójdą za pompowtryskiwaczem to pompka z dużym plusem jest padnięta , jeżeli duży plus pozostanie przy cylindrze, to tam nalezy szukać przyczyny
tucholm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Piotrsob1: zapewne masz racje ale brzmi to dla mnie jak chiński
piotrsob1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Postaraj się przeczytać ze zrozumieniem
tucholm Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 To zrozumiałem ale ja nie zamienię pompowtrysków miejscami jutro postaram sie zrobi log 13 na biegu jałowym starczy?
piotrsob1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zrób log 13-tki i wklej, oblukamy, jak będą duże różnicę to trzeba będzie zrobić roszadę żeby być pewnym że to wina pompek. Jak jej nie zrobisz to może się okazać że zregenerujesz(wymienisz) pompki a problem korekcji pozostanie nierozwiązany
tucholm Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witam, Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w końcu miałem autko i czas co sądzicie o tych logach i czym może być przyczyna złego odpalania auta tylko z rana
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Korekcje masz w normie, bipy trochę wysokie. Zmień na próbę stacje na której tankujesz paliwo( polecam Orlen, tylko oryginalny, broń Cię panie boże nie jakiś franczyzowy ) i zrób 23 jeszcze raz. Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku.
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 piotrsob1 gdzie to sprawdzić na vag'u: "Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku." ??
Biszczan Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 piotrsob1 gdzie to sprawdzić na vag'u:"Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku." ?? http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
tucholm Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam, dziś rano trochę podziałałem wyniki: 1.Temperatury na dolocie i cieczy były takie same na fisie o 2 stopnie różnicy 2. Tankuje na BP i to droższego Disla 3. Sprawdziłem Aku (ponoć mechanik sprawdzał) i wydaje mi sie że to jego wina rano jak przyszedłem miał napięcie 11,8V podczas odpalania spadł do 9,8V i po odpaleniu na 14,4V zamieszczam wykres z opisem (przepraszam za jakość ale robione w paint) proszę o opinię. Pozdrawiam Marcin
chopin Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 piotrsob1 gdzie to sprawdzić na vag'u:"Porównaj też rano Vagiem temperatury paliwa, powietrza w układzie dolotowym i temp. cieczy chłodzącej,czy się zbytni nie różnią, może problem leży w niesprawnym czujniku." ?? http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ kurcze genialny link !
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 W pełni naładowany, sprawny aku bez obciążenia powinien mieć napięcie powyżej 12,5V- 12.8V. Jeżeli ten wykres jest zrobiony na włączonej stacyjce z grzejącymi świecami żarowymi to z aku raczej wszystko w porządku.
tucholm Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 wykres zrobiony na stacyjce ale z 3 minuty nie odpalałem i nie poszło do góry napięcie cały czas po nocy 11,8 dziś naładuje aku w nocy i zobaczymy; dziwi mnie spadek napięcia aż do 9,8V
piotrsob1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Pod obciążeniem rozrusznika , który kręci zimnym silnikiem, takie napięcie nie jest złym wynikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się