Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak zrobić "dobrze" mojemu audi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak zrobić "dobrze" mojemu audi

Mozesz sprobowac przez rure wydechowa:polew:

kolego chłopak sie pyta normalnie a Ty se jaja z niego robisz po to jest forum zeby sie pytac albo szukać odpowiedzi, nie każdy szuka to pyta .Jak masz tak podpowiadac to lepiej nic nie pisz .

POZDRO.

Tyczy sie to również Ciebie, jak nie masz co poradzic to nie komentuj reszty:wink: Jakie pytanie taka odpowiedź:wink:

Ja polecam to zamknąć, bo zbyt ogólny ten wątek, a prowokuje do głupot:jerk:

Opublikowano

''Tyczy sie to również Ciebie, jak nie masz co poradzic to nie komentuj reszty:wink: Jakie pytanie taka odpowiedź:wink: ''

:brawo:

Opublikowano

he he ale autor sie przeciez chyba nie obraza a na forum troche humoru tez sie przyda,po za tym rady tez dostal. gdyby sformułował pytanie w typowy sztywniacki sposob no to nuda a tak to gadamy na luzie nikt tu nie chcial nikogo obrazac a napewno nie bylo to moim zamiarem. jesli chodzi o temat to ogólnie poprostu kolego dbaj i wymien olej jesli nie wiesz jaki masz tyle ode mnie

pozdrawiam.

Opublikowano

Kowi87 ja nie musiałem nic radzić bo poradził już Musashi a nie był to komentarz z mojej strony ,bez obrazy ,wydaje mi się ze co nie którzy nabijają sobie posty po takich odpowiedziach ,jak kogoś coś zabolało to przepraszam.

Opublikowano

Motul 5W-40

Nowe filtry

Sprawdź podwozie czy nie ma ubytków w powłoce ochronnej

Nasmaruj zamki

Zrób serwis klimy (wyciągną mu cały środek chłodniczy i olej i wymienią na nowy)

Poleruj tłusto

Opublikowano

nie, nie obrażam się, mam dosyć spore poczucie humoru, "10 przykazań dla diesla ver 1.3" o takie coś mi chodziło, nie zauważyłem tego wcześniej. No a co myślicie o tych smarach do konserwacji podwozia? typu baranek?

Opublikowano
Jak zrobić "dobrze" mojemu audi

Mozesz sprobowac przez rure wydechowa:polew:

kolego chłopak sie pyta normalnie a Ty se jaja z niego robisz po to jest forum zeby sie pytac albo szukać odpowiedzi, nie każdy szuka to pyta .Jak masz tak podpowiadac to lepiej nic nie pisz .

POZDRO.

ojoj jakis ty delikatusny:facepalm::decayed:

Opublikowano

najważniejsze to tankować dobre markowe paliwo i dbać aby olej na czas wymieniać , im auto starsze tym sie czesciej powinno , pamietaj tez o tym zeby chlodzić turbine - jak wracasz z jakiejs trasy to nie gas silnika od razu tylko poczekaj pół minuty albo dłużej niech sobie pochodzi chwile i bedzie gites. w zimie nie odpalaj na idiote tak jak wiekszość debili : auto zimne , wsiadasz do kabiny wkładasz kluczyk i krecisz - wlacz najpierw zapłon i poczekaj az sie wszystkie lampki pogaszą , aż pompka podpompuje paliwko itp i dopiero kręć. i jeszcze jedno odpalaj zawsze na wciśniętym sprzęgle - "robi to dobrze" tak jak to ująłeś w swoim tytule :)

nie przejmuj sie tymi pojeżdzającymi komentami - nie każdy wie wszystko i dobrze że pytasz , zawsze się znajdzie ktoś rzyczliwy kto odpowie :):wink:

te uwagi przekazał mi mój mechanik który jest kotem w audi/vw i do wszystkiego sie stosuje i a4 b5 z 2000 roku na ori pompowtryskach jeszcze niewymienianych ma nalatane 412 tysi i dalej smiga i jeszcze jak ostatnio vagowałem to tragedii nie ma , a moja b6 avf to już w ogóle , leje i jeździ i wszystko cacy :) pozdrawiam

Opublikowano

Jezeli nic sie nie dzieje, to po prostu nie zwlekaj z wymiana oleju i filtrów. To najwazniejsze! Przeczytaj "zasady postepowania z dieslem" czy jakos tak, bardzo trafne sa tam podpowiedzi, chyba nawet na forum gdzies to jest wrzucone. Tak jak kolega napisal wyzej, zawsze schladzaj turbine przed zgaszeniem, nie wazne czy "cisnales" czy lekko jechales. Jezeli chodzi jak zegarek to nic na razie nie rob :wink: w upywem czasu mozna robic regeneracje wtryskow :wink:

Opublikowano

zawsze po długiej trasię czekam nawet 1-2 minuty/ czasem dłużej, aż zgaszę, a nawet jak mam z 2 km do sklepu na wieksze zakupy to go nie odpalam, a po prostu idę, paliwko leje tylko na firmowych stacjach, czasem jak zasłuży to naleje mu ulepszonego paliwka :), jeżdżę do Holandii i w ogóle mnie nie zawiódł, co niemiec to niemiec, tak samo mam 5000k i 6000k ksenony lampy fimy depo, jestem średnio zadowolony z ich świecenia, co proponujecie? wymienić żarnik na 4300k?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...