krisek Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witam, Proszę o zerknięcie na logi z mojego silnika - Audi A4 B6 2001r. 1.9TDI AXW Samochód przy wciśnięciu gazu w podłogę zostawia za sobą chmurę czarnego dymu. Statyczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale temperatura na zewnątrz -13st. ale silnik podczas robienia logów był rozgrzany. Logi robiłem pierwszy raz dlatego jeśli coś zrobiłem nie tak to podpowiedzcie co, postaram się poprawić
SprawdzAutoPl Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Kolego zrób porządnie pełne logi, bo z tych logów to można wywnioskować jedynie że turbo przeładowuje oraz egr jest zamknięty/niesprawny.
krisek Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Kolego zrób porządnie pełne logi, bo z tych logów to można wywnioskować jedynie że turbo przeładowuje oraz egr jest zamknięty/niesprawny. Możesz podpowiedzieć co zrobiłem nie tak? Jak wspominałem robiłem to pierwszy raz dlatego proszę o wyrozumiałość. Z turbo coś może być ponieważ jakiś czas temu samochód złapał not-laufa i był tam jakiś błąd o przeładowaniu turbo, ale był to jednorazowy przypadek, po zgaszeniu i odpaleniu silnika wszystko wróciło do normy. Ogólnie samochód jeździ dobrze, przyspiesza tylko ta czarna chmurka...
zbyszek7791 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 FAQ diagnostyka vag poczytaj sobie dowiesz się wszystkiego
krisek Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Poczytałem FAQ, i rozumiem że chodzi o to że nie dociągnąłem do 4500rmp? Na filmiku instruktażowym też każda z grup była mierzona oddzielnie, czy jest to jakaś różnica aby mierzyć 3 grupy jednocześnie lub każdą osobno? 001,003,011 wystarczą czy coś jeszcze? Czekam na odpowiedź i idę robić poprawkę
pakotomasz Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Logi powinieneś robić w zakresie mniej więcej 1500-4500rpm i najlepiej każdą z grup osobno, gdyż w tedy pomiar jest dokładniejszy.
zbyszek7791 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Trzeba zrobić każdą grupę osobno chodzi tu o częstotliwość próbkowania (ilość próbek na sekundę w danej grupie) wtedy dokładnie widać co się dzieje podczas analizy. Najlepiej zrobić ; normalnie 0, 1, 3, 4, 7, 8, 11, 13, 18, 23, bs 3, 11 dynamicznie 1, 3, 8, 10, 11
krisek Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Poprawione statyczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Poprawione dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam nadzieje, że teraz będzie wszystko ok.
Sztomel Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Nie zrobi logów dynamicznych do wartości 4200 obrotów bo wcześniej wpadnie mu w tryb awaryjny. - Krisek - turbo musisz wymontować z silnika i wyczyścić mu zmienną geometrię - bez tego ni ma bata - masz non stop przeładowanie na max'a. Turbo w 011 wali CI w wartościach rzeczywistych 2983,5 mbara a powinno 2326 mbar - więc turbo pompuje o 660 mbar za dużo i dlatego jest tryb awaryjny. Dzieje się tak dlatego, że elektrozwór N75 nie jest w stanie zbić tego przeładowania bo zmienna geometria turbo jest zasyfiona nagarem i rysami i nie daje rady zbić ciśnienia - sterownik silnika nic z tym nie jest w stanie zrobić i dlatego trzeba czyścić i jeszcze raz czyścić.
vauxhall95 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 hehe a jakos zrobił Dziura w dolocie i uszkodzony czujnik temperatury paliwa.
Sztomel Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dziura w dolocie przy takich wskazaniach MAF'a ? : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
krisek Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Turbo na pewno postaram się wyczyścić. A co z tym EGR wspomianym przez @SprawdzAutoPl? Wczoraj nie zrobiłem trybu BS bo coś mi tam vag-com wyrzucał brak aktywacji. Dzisiaj pokombinowałem i się udało. Statyczne BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Edytowałem pierwszy post w tym temacie i uporządkowałem tam wszystkie logi z pozostałych postów.
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Dziura w dolocie przy takich wskazaniach MAF'a ? : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zobacz sobie 003 i 011 robione w tym samym czasie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się