The a4 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 l Witam Szanownych kolegow i prosze o analize logow 1.9 tdi ahu 98r przebieg 270...na blacie Na wstepie powiem ze wczoraj auto stracilo moc i dziwnie reaguje na pedal gazu tak z opoznieniem jak by paliwo zamarzalo i zamula (N75?) Bład sensora oleju nie moge skasowac poniewaz mam zrezany licznik na polifta i mam emulator , kolejna sprawa to termostat,, sie otwiera dopiero przy 91 a do tej temp,jak wiadomo ten silnik zeby zagrzac to jak dzis pol h stania i gazowania podczas jazdy wogole sie nie otwiera jutro wymienie na nowy . Do otwarcia termo slychac przelewanie w nagrzewnicy pozniej nie . Temperatura oleju po zagrzaniu 120 chyba za duza ???Zaworek n75 wczoraj dziwnie cykal raz glosniej raz ciszej az przestal i tak chodzi jak chce wymienic czy go przeczyscic? Logi dynamiczne wrzuce za pare dni bo brakolo mi dzis czasu Dziekuje za poswiecony czas i Prosze Was rzuccie fachowym okiem narazie na to VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM POZDRAWIAM Prosze o wyrozumialosc to 1 raz wiec .... sorry za bledy co poprawic ?
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Do ustawienia/poprawienia: 1. Kąt wtrysku i przy okazji dawka paliwa na około 3.4 - 3.6. 2. Jedna korekcja bardzo odbiega od reszty, możliwe że wtryskiwacz źle rozpyla albo podlewa lub jeden gar jest bardziej podjechany. 3. Zaloguj auto w próbie dynamicznej, najlepiej z drugą osobą. Wtedy będzie widać co jest przyczyną usterki. 4. Temperatura oleju zbyt wysoka, sprawdź wskazania licznika z tym co pokazuje Vag. Żeby dojść do 120 trzeba się mocno postarać, nawet w lecie. 5. Termostat zostaw w spokoju. Na postoju zagrzać Diesla jest ciężko i nawet nie wspominaj o gazowaniu na zimnym... Jeżeli słychać przelewanie, podokręcaj opaski na wężach układu chłodzenia i obserwuj sytuację.
grzegorzmen Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 podczas logowania dawki miałeś powyłanczane wszystkie odbiorniki elektryczne, jak nadmuch podgrzewanie i światła.? Ja bym dawke zostawił jak jest jak nie szatkuje silnik i schodzi na obroty jałowe bez przycięć . Dawno wymieniałeś filtr paliwa? Jeśli nie to czy chociaż przed zimą spuściłeś kondensat z filtra?
The a4 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Dzieki zrobie logi jeszcze raz i wrzuce poprawie sie i wtedy mi powiecie o co comon bo chyba dmuchawa na 1 byla Temperatura oleju mnie przeraza czujnik w podstawie filtra ale licznik zmienialem i porezalem troszke w nim i dlatego moze taka pokazywac filtr na dniach wymienie a to co Marcin w p,2 to cos jest bo jak go kupilem i po wymianie rozrzadu koles mi kat wtrysku ustawial to cos tam mowil ze jest nie halo wszystko wrzuce pod koniec tyg lub w niedziele to ocenicie Dzieki chlopaki
Rek1n Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 011BS nie reaguje zmienna geometria. Wg mnie albo kierownice tak zapieczone ze stoja w miejscu albo cos z podcisnieniem, moze n75 padl. Jesli sie myle to mnie poprawcie
The a4 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witam Szanownych kolegow i prosze o analize logow 1.9 tdi ahu TO Z 1 ZDANIA ------ AHU to 90 kM wiec nie ma zmiennej geom.na szczescie
Rek1n Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 no wlasnie nie bylem pewny :/ Widac jeszcze musze sie poduczyc
The a4 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Witam ponownie tyle co mi sie udalo zrobic to zrobilem czy z tego da sie cos wywnioskowac? ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ---------- Oczywiscie dynamiczne
vauxhall95 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 cos jakby te doladowanie słabo zbija.
Sztomel Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Przepływka jest do d..py, jak przeczyszczenie nie zadziała to podmianka. Fakt od 2000 do 2500 N75 nie wyrabia ze zbiciem przeładowania ale potem już idzie jak powinno więc znowu pewnie N75 zaczyna padać.
The a4 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 No n75 to jest u kresu cos jeszcze ?
Rek1n Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 przeczyść przeplywke i zrób logi 008 a jak to nic nie da to można jeszcze wiercić dziurkę. W n75 nie podoba mi sie ten zakres ponad 90%, może ktoś sztanga kręcił?
The a4 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 zaworek bedzie do wymiany czekam do 1 i wymieniam na pierburga
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Najpierw go podmień na próbę od np. znajomego by nie kupować niepotrzebnie - trzeba minimalizować koszty naprawy a nie je sumować.
The a4 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 zrobie to wrzuce panowie brak czasu:hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się