Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PROSZE o analize logow sznownych kolegow ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

l

Witam Szanownych kolegow i prosze o analize logow 1.9 tdi ahu 98r przebieg 270...na blacie

Na wstepie powiem ze wczoraj auto stracilo moc i dziwnie reaguje na pedal gazu tak z opoznieniem jak by paliwo zamarzalo i zamula (N75?)

Bład sensora oleju nie moge skasowac poniewaz mam zrezany licznik na polifta i mam emulator , kolejna sprawa to termostat,, sie otwiera dopiero przy 91 a do tej temp,jak wiadomo ten silnik zeby zagrzac to jak dzis pol h stania i gazowania podczas jazdy wogole sie nie otwiera jutro wymienie na nowy . Do otwarcia termo slychac przelewanie w nagrzewnicy pozniej nie . Temperatura oleju po zagrzaniu 120 chyba za duza ???Zaworek n75 wczoraj dziwnie cykal raz glosniej raz ciszej az przestal i tak chodzi jak chce wymienic czy go przeczyscic?

Logi dynamiczne wrzuce za pare dni bo brakolo mi dzis czasu

Dziekuje za poswiecony czas i Prosze Was rzuccie fachowym okiem narazie na to

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

POZDRAWIAM :hi:

Prosze o wyrozumialosc to 1 raz wiec .... sorry za bledy co poprawic ?

Opublikowano

Do ustawienia/poprawienia:

1. Kąt wtrysku i przy okazji dawka paliwa na około 3.4 - 3.6.

2. Jedna korekcja bardzo odbiega od reszty, możliwe że wtryskiwacz źle rozpyla albo podlewa lub jeden gar jest bardziej podjechany.

3. Zaloguj auto w próbie dynamicznej, najlepiej z drugą osobą. Wtedy będzie widać co jest przyczyną usterki.

4. Temperatura oleju zbyt wysoka, sprawdź wskazania licznika z tym co pokazuje Vag. Żeby dojść do 120 trzeba się mocno postarać, nawet w lecie.

5. Termostat zostaw w spokoju. Na postoju zagrzać Diesla jest ciężko i nawet nie wspominaj o gazowaniu na zimnym... Jeżeli słychać przelewanie, podokręcaj opaski na wężach układu chłodzenia i obserwuj sytuację.

Opublikowano

podczas logowania dawki miałeś powyłanczane wszystkie odbiorniki elektryczne, jak nadmuch podgrzewanie i światła.?

Ja bym dawke zostawił jak jest jak nie szatkuje silnik i schodzi na obroty jałowe bez przycięć .

Dawno wymieniałeś filtr paliwa?

Jeśli nie to czy chociaż przed zimą spuściłeś kondensat z filtra?

Opublikowano

Dzieki

zrobie logi jeszcze raz i wrzuce poprawie sie i wtedy mi powiecie o co comon bo chyba dmuchawa na 1 byla

Temperatura oleju mnie przeraza czujnik w podstawie filtra ale licznik zmienialem i porezalem troszke w nim i dlatego moze taka pokazywac filtr na dniach wymienie a to co Marcin w p,2 to cos jest bo jak go kupilem i po wymianie rozrzadu koles mi kat wtrysku ustawial to cos tam mowil ze jest nie halo

wszystko wrzuce pod koniec tyg lub w niedziele to ocenicie

Dzieki chlopaki :hi:

Opublikowano

011BS nie reaguje zmienna geometria. Wg mnie albo kierownice tak zapieczone ze stoja w miejscu albo cos z podcisnieniem, moze n75 padl. Jesli sie myle to mnie poprawcie

Opublikowano

Witam Szanownych kolegow i prosze o analize logow 1.9 tdi ahu TO Z 1 ZDANIA ------ AHU to 90 kM wiec nie ma zmiennej geom.na szczescie

Opublikowano

no wlasnie nie bylem pewny :/ Widac jeszcze musze sie poduczyc ;)

Opublikowano

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Witam ponownie tyle co mi sie udalo zrobic to zrobilem czy z tego da sie cos wywnioskowac?

---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ----------

Oczywiscie dynamiczne

Opublikowano

cos jakby te doladowanie słabo zbija.

Opublikowano

Przepływka jest do d..py, jak przeczyszczenie nie zadziała to podmianka. Fakt od 2000 do 2500 N75 nie wyrabia ze zbiciem przeładowania ale potem już idzie jak powinno więc znowu pewnie N75 zaczyna padać.

Opublikowano

No n75 to jest u kresu cos jeszcze ?

Opublikowano

przeczyść przeplywke i zrób logi 008 a jak to nic nie da to można jeszcze wiercić dziurkę. W n75 nie podoba mi sie ten zakres ponad 90%, może ktoś sztanga kręcił?

Opublikowano

zaworek bedzie do wymiany czekam do 1 i wymieniam na pierburga

Opublikowano

Najpierw go podmień na próbę od np. znajomego by nie kupować niepotrzebnie - trzeba minimalizować koszty naprawy a nie je sumować.

Opublikowano

Zrob dynamiczny 008...

Opublikowano

zrobie to wrzuce panowie brak czasu:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...