jary1982 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 1.8t sie gorzej grzeje, olejolubnosc? - po 10 tys ok 700ml wzielo, a tak zadnych wad, moze trafiłem na wyjatkowy okaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosinski83 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 No to pogratulować ;-) Wysłane przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacza Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 U mnie na razie tez nie ubywa... musze spr ile mam od wymiany zrobione km 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pansilv3r Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Cześć Czy konstrukcyjnie silnik 4.2l V8 w Waszych S4 (jaki kod silnika/rok produkcji?) to to samo co 4.2l V8 FSI w S5 z 2009? Czy u Was również występują dwa kolektory dolotowe tzn. Aluminiowy i z tworzywa? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary1982 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 inny, tutaj masz MPI zwykły silnik, tam FSI, a jak wiesz te silniki do 2012 roku bodajze były nie za bardzo udane, jak szukasz to po 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthew100 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Czyli 4.2 w A6 c5 i A4 b6 to ten sam silnik? Tak mi coś przeszło przez myśl, że v8 to jest coś w co może warto zainwestować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacza Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Jak Cię stać na utrzymanie i masz dostępny dobry egzemplarz... Bierz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniekzgr2 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Panowie Czy dobrze rozumiem?Wszystkie B6 i B7 w 4.2V8 to są MPI i rozrząd jest normalnie z przodu na pasku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary1982 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 na łańcuchu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniekzgr2 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 No tak źle zrozumiałem.Na łańcuchu,ale bez wtrysku FSI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary1982 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 tak bez FSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthew100 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Ale rozrząd na łańcuchu, który jest z tyłu jak gdzieś wyczytałem? Czyli do wymiany motor cza wyjąć na stół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary1982 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 niestety tak, trzeba wyjmowac silnik, dlatego jak szukasz eSki to szukaj z wymienionym rozrzadem bo koszty sa dosc spore ok 7-10 tys, ja juz to mam za soba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_14 Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Witam, Planuje zakup s4, samochód z przebiegiem 300k, po wymianie rozrządu sprzęgła dwumasy itp. Właściciel mówi że poci się trochę skrzynia, manual, wydobywa się brzydki specyficzny zapach, podobno zmienił olej w skrzyni i na razu jest spokój. Co sądzicie? Na co zwrócić uwagę jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 6 godzin temu, Bartek_14 napisał: wydobywa się brzydki specyficzny zapach Olej kapie z pod dekli głowic lub z zaślepek wałków wydechowych na kolektory wydechowe i spala się na nich. Silnik do uszczelnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolek335 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 4 godziny temu, pila24 napisał: Olej kapie z pod dekli głowic lub z zaślepek wałków wydechowych na kolektory wydechowe i spala się na nich. Silnik do uszczelnienia. No po takim przebiegu na pewno silnik do uszczelnienia i radziłbym wymienić również prowadnice zaworowe oraz uszczelniacze i zmodyfikować kolektor dolotowy (był już temat o dolocie w tych silnikach) To jakaś podstawa do negocjowania ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_14 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Podobno to pocenie się przy skrzyni to normalne w manualu, macie tak u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pila24 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Nie,to nie jest normalne. Nie wiem co tam ogladałeś ale odpuść sobie,chyba że masz za dużo kasy o kilkadziesiąt tysi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schockvvave Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 JEzeli jeszcze ni kupiłeś to ja mam na sell s4 b7 z przebiegiem 130 K po zrobieniu rozrzadu, bez żadnego pocenia. wsiadac lac i jezdzic nie nic mi sie nie poci w manualu. normalne to w tym silniku jest to że pali olej, jak każda v-ka. Norma producenta 1l na 1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekkk828 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Mialem podobny przebieg w swojej S4 B7, ogolnie nie ma co porownywac na podstawie podobnego przebiegu, ale trzeba miec naprawde gleboka kieszen na to auto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się