Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik Audi S4 4.2 344 KM - opinie


Rometer

Rekomendowane odpowiedzi

1.8t sie gorzej grzeje, olejolubnosc? - po 10 tys ok 700ml wzielo, a tak zadnych wad, moze trafiłem na wyjatkowy okaz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Czy konstrukcyjnie silnik 4.2l V8 w Waszych S4 (jaki kod silnika/rok produkcji?) to to samo co 4.2l V8 FSI w S5 z 2009?

 

Czy u Was również występują dwa kolektory dolotowe tzn. Aluminiowy i z tworzywa?

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inny, tutaj masz MPI zwykły silnik, tam FSI, a jak wiesz te silniki do 2012 roku bodajze były nie za bardzo udane, jak szukasz to po 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 4.2 w A6 c5 i A4 b6 to ten sam silnik? 

Tak mi coś przeszło przez myśl, że v8 to jest coś w co może warto zainwestować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rozrząd na łańcuchu, który jest z tyłu jak gdzieś wyczytałem? Czyli do wymiany motor cza wyjąć na stół? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tak, trzeba wyjmowac silnik, dlatego jak szukasz eSki to szukaj z wymienionym rozrzadem bo koszty sa dosc spore ok 7-10 tys, ja juz to mam za soba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Planuje zakup s4, samochód z przebiegiem 300k, po wymianie rozrządu sprzęgła dwumasy itp. Właściciel mówi że poci się trochę skrzynia, manual, wydobywa się brzydki specyficzny zapach, podobno zmienił olej w skrzyni i na razu jest spokój. Co sądzicie? Na co zwrócić uwagę jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Bartek_14 napisał:

wydobywa się brzydki specyficzny zapach

Olej kapie z pod dekli głowic lub z zaślepek wałków wydechowych na kolektory wydechowe i spala się na nich. Silnik do uszczelnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pila24 napisał:

Olej kapie z pod dekli głowic lub z zaślepek wałków wydechowych na kolektory wydechowe i spala się na nich. Silnik do uszczelnienia.

No po takim przebiegu na pewno silnik do uszczelnienia i radziłbym wymienić również prowadnice zaworowe oraz uszczelniacze i zmodyfikować kolektor dolotowy (był już temat o dolocie w tych silnikach) To jakaś podstawa do negocjowania ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,to nie jest normalne. Nie wiem co tam ogladałeś ale odpuść sobie,chyba że masz za dużo kasy o kilkadziesiąt tysi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEzeli jeszcze ni kupiłeś to ja mam na sell s4 b7  z przebiegiem 130 K po zrobieniu rozrzadu, bez żadnego pocenia. wsiadac lac i jezdzic

nie nic mi sie nie poci w manualu. normalne to w tym silniku jest to że pali olej, jak każda v-ka. Norma producenta 1l na 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny przebieg w swojej S4 B7, ogolnie nie ma co porownywac na podstawie podobnego przebiegu, ale trzeba miec naprawde gleboka kieszen na to auto.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...