kary2206 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Powolne opadanie obrotów to nieszczelnosc odmy. Owin ręcznikiem papierowym wężyki, czwórnik i eżektor a nieszczelność sama się ujawni Owinąć i na przejażdżkę? czwórnik mam założony nowy ten niby poprawiony 06B103235Q więc powinien być szczelny. Ale sprawdzę tak jak napisałeś
xsebo1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 U mnie też wszystko nowe było, wyszła nieszczelnosc jednego połączenia czwórnika i eżektora. Efekty mogą być widoczne po 500 km
kary2206 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Witam Okazało się, że dźwigienka przy gruszce miała ułamany łebek (gruszka działała ale nie sterowała łopatkami), sprawdzałem to z narzeczoną w piątek na szybkości i nikt nie zauważył tego pęknięcia. Dzisiaj biorę się za przeczyszczenie całej tej gruszki a tu zonk udało mi się załatwić w miarę szybko drugą gruszkę ale okazało się, że miała pękniętą membranę, na szczęście można przekładać same membrany więc po problemie Po przeczyszczeniu i zamontowaniu wszystkiego od razu na jazdę próbną i muszę przyznać, że naprawdę jest znaczna poprawa mimo tego iż dalej gruszka zaczyna działać przy ok 2500-3000 obrotów (chyba mam pęknięty wężyk który wychodzi z gruszki, chciałem go wyciągnąć ale skubaniec tak się trzyma, że boje się, że go urwie. Na tygodniu na spokojnie sobie to jeszcze sprawdzę). Ale do rzeczy, po krótkiej przejażdżce mogę stwierdzić, że Małyszka lata aż miło, zwłaszcza przy większych obrotach lub przy redukcji na mniejszy bieg. Wcześniej podczas redukcji z deka szarpało a teraz wszystko ładnie i płynnie . Aaaa i jeszcze jedno, od początku (audi mam od 4 tyg.) wyskakiwał mi błąd katalizatora (16804) i coś z bogatą mieszanką ( podajże 17545). Dzisiaj po zrobieniu gruszki skasowałem błędy i za jakiś czas sprawdzę czy będą wracać Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za rady
kubunia Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 dalej gruszka zaczyna działać przy ok 2500-3000 obrotów Klapy jak chodzą? Lekko czy ciężko?
kary2206 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Klapy chodzą lekko, płynnie, nie czuć jakiegoś oporu ani nie słychać chrupania. Chciałem sprawdzić ten wezyk, który dochodzi do gruszki ale mocno siedzi i nie wyciagalem go jeszcze. A tak w ogóle to gdzie mogę kupić taki wężyk?
kubunia Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Pewnie w sklepie motoryzacyjnym dobierzesz jakiś od paliwa.
michalcycu Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 i jak kolego kary2206 pojawił ci sie błąd kata
kary2206 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 i jak kolego kary2206 pojawił ci sie błąd kata Niestety tak jedynie nie wyskakuje błąd 17545 i nie zapala się check engine. Po podpieciu pod vaga jest tylko błąd 16804. Mam w planach skrócić drugą sondę, może coś pomoże.
michalcycu Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 ja też ciągle mam błąd kata. Zmieniłem na nowy i po 2000 to samo, jaki lejesz olej?
kary2206 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 ja też ciągle mam błąd kata. Zmieniłem na nowy i po 2000 to samo, jaki lejesz olej? Wiesz co ja audi kupiłem z msc temu i przed samą sprzedażą został zalany castrol 5w30. Zrobiłem już jakieś 2,5 tyś km. i jak narazie nie dolalem ani grama.
kamil8385 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 W 2.0 ALT sa tylko jedne klapki , ale widze ze ty masz silnik 2.0 FSI wiec tam moze byc juz inne rozwiazanie . Podaj jaki masz model silnika to sie sprawdzi w etce.
Deyv92 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 jestem wlasnie po zakupie kierownicy powietrza od passata b5 alt i wszystko dziala sprawnie, czas pokaze na ile to wytrzyma koszt 35 zl+przesylka
Makos_9507 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Panowie co jest nie tak, gruszka nie reaguje na gaz w żadnym zakresie obrotów, wsadziłem śrubę do środka w taki sposób, by kierownica była ciągle "na dole", czyli otwarta, niektórzy robili takie zabiegi i mówili, że im to pomagało, u mnie niestety nie widziałem kompletnie żadnej równicy, co to może być? Dodam, że mam również wypadanie zapłonu na 2 cylindrach, może to być przyczyną mniejszej mocy? Co sprawdzić i w jaki sposób? + LPG
PistoN116 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Miałem ułamaną dźwigienkę od kierownicy powietrza ale wczoraj znajomy mechanik mi to zespawał w 5 minut. O dziwo póki co działa;) Nie byłem przekonany do tej metody ale działa:) Zobaczymy z czasem hehe. Dźwigienka rusza się w okolicy 3000 obrotów. Czy tak powinno być? Czy ona powinna ruszać się od samego dołu? Jakaś niewielka różnica jest ale bez szału... Co może być jeszcze nie tak?
Makos_9507 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 U mnie również nie działa, ale z tego co wiem to właśnie powinna ruszać się od tych około 3000 rpm, ciekawe czemu niektórzy piszą, że samochód dosłownie ożył po naprawie tej kierownicy powietrza... To znaczy dlaczego u niektórych to pomaga a u niektórych różnica niewielka
PistoN116 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 No właśnie i mnoe również to zastanawia... może chodzi tu jeszcze o jakieś przewody podciśnienia? Nie wiem już sam... Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Makos_9507 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Skoro kierownica działa to przewody powinny być ok, przynajmniej ten, który idzie do dolnej częsci tej gruszki
PistoN116 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) aj sam już nie wiem... u mnie ta rurka mała co idzie od czwórnika w górę to jest pęknięta, i póki co to potraktowałem ją izolatką bo nie wiem gdzie ja mogę dostać... Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Może ktoś zna numer części? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Maja 2016 przez PistoN116
michalcycu Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Ja zamówiłem emulator sondy i zobaczymy co z tego bedzie.
Makos_9507 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Też miałem pękniętą, kupiłem używkę na allegro, ale efektów na + żadnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się