Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To by wskazywało na niesprawną przeplywke, oszukuje pomiar ilości powietrza. Odpinajac wtyczkę bierze domyślne wartości i pracuje dobrze

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

można wytłumaczyć to tym, żebyś załatwił sobie na podmianę przepływkę (oczywiście sprawną) i zobaczył jak to będzie dalej wyglądało.

ewentualnie podpinasz kompa wsadzasz do auta drugą osobę i v VAGU w kanale 032 sprawdzasz jak przepływka oddycha.

powinna przy max bucie dochodzić do 105 g/s

edit: tak jak napisał xsebo. uważam że sobie odpowiedziałeś sobie na pytanie odnośnie błędu :)

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

tak tylko tak jak napisalem w swoim temacie wczoraj przelozylismy przeplywke od kolego b5 1.8, co prawda miala jeden numer inny ale po zamontowaniu roznicy nie bylo auto nadal gaslo, natomiast jego b5 na mojej przeplywce dzialala wzorcowo

Opublikowano

Przepływka musi być konkretnie do tego silnika ori bosh bo inna nie będzie działała prawidłowo.Jeszcze mogę dodać że wcześniej miałem audi a3 1.6 z tymi samymi objawami i tam akurat żle działała 1 sonda ponieważ była założona o innych numerach.I tam po wymianie na ori auto jeżdziło normalnie

Opublikowano

zgadza się, przepływka musi być taka jaką instalowano przy produkcji auta. dokładnie ten sam zamiennik, żaden tanszy ani droższy bo nie będziesz miał pewności w 100%

 

Opublikowano

kierownica ogarnieta prowizorycznie ale działa jak nalezy, wg auto lepiej sie zbiera.Dodam ze u mnie na maks otwartych klapach auto w ogole nie chcialo jechac, z dolu wrecz sie dusilo.teraz jest ok. co do moich problemów to nie ustapily ale juz chyba do konca tygodnia bede mial wkoncu kabel od Viaken i zobaczymy. A powiedzcie jak ktos wiec jak to jest, przykladowo odpinam przepływke i komputer pobiera domyslne wartosci ale tylko w obrebie przepływki(chodzi mi o to czy tylko w zakresie masy powietrza) czy automatycznie wszystkie inne parametry sa brane domyslnie z kompa?(tempetarury, odczyty z sondy lambpa itp itd)

Opublikowano

Temat o kierownicy powietrza, więc nie ma co zaśmiecać

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

killler sprawdz kable zapłonowe ja tak miałem

 

Opublikowano

Jak ktoś ma uszkodzoną membranę tej gruszki to na allegro jest za 67 zł do kupienia zamiennik ja zamówiłem i zobaczę czy spełnia swoje zadanie.

Opublikowano
Dnia 15.04.2017 o 13:41, Michał Kalita napisał:

Jak ktoś ma uszkodzoną membranę tej gruszki to na allegro jest za 67 zł do kupienia zamiennik ja zamówiłem i zobaczę czy spełnia swoje zadanie.

Mozesz podesłać link do tej aukcji?

Opublikowano (edytowane)

Link http://allegro.pl/membrana-gruszki-podcisnienia-audi-vw-2-0-alt-i6787936431.html#thumb/5

 

Właśnie zamówiłem, dobrze że jest ktoś kto w końcu to dorabia, już dwie sztuki z allegro miałem i obie sparciałe w czułych miejscach. Nosiłem się z zamiarem nówki z aso ale za drogi koszt jeżeli idzie cena a przełożenie na moc. Dzięki Michał za cynk.

 

A tak w ogóle to posiada ktoś zdjęcia bądź dokładny opis jak wyciągnąć ten wałek z kolektora? Mało prawdopodobne aby był uszkodzony ale warto sprawdzić.

Edytowane przez crookers20
Opublikowano

Żeby wyjąć wałek z kolektora najlepiej wyjąć cały kolektor co nie należy do rzeczy przyjemnych :P hehe ale jak chcesz mogę Ci powiedzieć jak to wyjąć bo niedawno to robiłem   https://zapodaj.net/370d27550444b.jpg.html 

Opublikowano

kolego a skoro wyjmowales kolektor to powiedz jest tam jeszcze gdzies pod spodem lub z tylu jeszcze jeda taka dzwigienka jak z przodu ta ktora przesuwa klapy ?znajomy rozbieral ostatnio kolektor od b6 2.0 ale fsi i mówil ze ta z przodu w gruszce bylo ok ale tam gdzies jest jeszcze jedno i tamto bylo pekniete, zeby sie do niego dostac trzeba wymontowac kolektor.pytam bo nie wiem czy fsi i alt ma takie same kolektory

Opublikowano

zgadza sie nic wiecej tu nie widac, czyli co fsi ma innym kolektor ?musze go dokladnie dopyttac o co mu chodzilo

Opublikowano
7 godzin temu, Michał Kalita napisał:

Żeby wyjąć wałek z kolektora najlepiej wyjąć cały kolektor co nie należy do rzeczy przyjemnych :P hehe ale jak chcesz mogę Ci powiedzieć jak to wyjąć bo niedawno to robiłem   https://zapodaj.net/370d27550444b.jpg.html 

A to nie heh aż tak to się nie będę bawił ;P dwie lewe ręce chociaż odmę sam wymieniał bez ściągania kolektora.

Opublikowano
5 godzin temu, crookers20 napisał:

A to nie heh aż tak to się nie będę bawił ;P dwie lewe ręce chociaż odmę sam wymieniał bez ściągania kolektora.

Bo odmę bez problemu wymienisz bez ściągania kolektora nawet separator oleju wyjmiesz tylko później nie wsadzisz tej zawleczki :-P 

Opublikowano

ta zawleczka to istny koszmar ;D

Opublikowano

Mi wystrzeliło na kostkę dobrze( i nie dobrze) że osłony nie posiadam :P  2 mechaników nie chciało mi tej odmy wymienić bez ściągania kolektora, falowały mi obroty i uszczelniałem wszystko co się dało odma, ezektor i przewody , czwórnik ten z końcówką Q itd. zostało mi już tylko do wymiany membrana w gruszce i coś błąd wywala mi termostat. Na mrozie nie mam problemu i check się nie pali ale już tak jak jest na plusie to wywala, nie pamiętam co to za błąd do tego kabel zapodziałem :facepalm: temperatura ładnie dobija do 90 stopni.

Opublikowano
Dnia 15.04.2017 o 13:41, Michał Kalita napisał:

Jak ktoś ma uszkodzoną membranę tej gruszki to na allegro jest za 67 zł do kupienia zamiennik ja zamówiłem i zobaczę czy spełnia swoje zadanie.

I jak wymieniałeś ją już, dało ci to odczuwalną poprawę ? Do mnie przyszło ale jeszcze nic z nią nie robiłem i jak oceniasz materiał ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...