Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Black Avant Evolution /bix/black piano/gwint/312/269/t.awx/216/38e/soft--> 157KM 335NM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to się zawiodłem..

Posiadam takie felgi. W zasadzie wychodzi na to że to nic specjalnego. Nie wiem jaki będzie wynik kiedy usiądzie nieco niżej. Rozmiar 16 szerokości nie znam bo felgi w domku, a ja pracuje w niemczech i smigam na zimie.

Chcę by audi usiadła nieco niżej ale nie za nisko. Jakies 4-5 cm w dół. Wybor padł na nowy mta technik. Ktoś coś moze na temat komfortu jazdy powiedziec ? Czy będzie dużo sztywniej i głośniej w środku ?

Inne felgi to i pewnie dystans będzie można szerszy pakować [emoji4]

[emoji12]

dcb1f10a6a8e3833f93539757c2f9308.jpg

Opublikowano

Aaa :D do 16 to spoko 20 na tyl i przod wejdzie :)

Opublikowano

Gwint już mogę sobie wybić z głowy.. Dystans siądzie

w chwili zmiany kół na letnie. Wsadzam 20mm i niech sie dzieje wola Boga. Następny mod to będą chromowane lusterka i relingi, później... FOTELIK DLA DZIECKA ;) Stąd właśnie brak gwintu.

Szwagier kupił też b5 avant tylko rok młodszą i ma tam cos w czym zakochałem się od razu - elektronicznie skladane lusterka.

Może przekupie go jakoś, by wylądowały w mojej ;)

P.s. Booster70 nie mogę się na patrzeć na twoją. Jest mega !!

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A co ma fotelik do gwinta? młodego od początku na gwincie woziłem :wink: nie narzekał :grin:

Opublikowano

Młodego tak, ale jak będzie młoda ? Dwie baby kontra gwint.. nie chcę by jeździły w bagażniku z zaklejonymi buziami :D

Druga strona jest taka, że boję się tego zawieszenia. Nie miałem okazji pojeździć nieco niżej niż seria, chyba że za czasów kiedy kupiłem citroena xantie na hydro zawieszeniu.

Chodzi tu o twardość MTSA,

korci mnie strasznie i trochę przeraża.

Mam też pytanie, czy im niżej tym sztywniej ?

[emoji14]

Opublikowano

Chodzi tu o twardość MTSA

MTS stosunkowo miękki. wkładaj i sie nie zastanawiaj. To profil opony i masa nieresorowana decydują o komforcie. Twardość zawieszenia to bardzo przyjemna cecha moim zdaniem :)


Mam też pytanie, czy im niżej tym sztywniej ?

Może być niewielka róźnica. Zależy to od charakterystyki amortyzatorów. Ja w gwincie KW nie czuje różnicy w twardości

Opublikowano

W takim razie w przyszłym miesiącu najprawdopodobniej kupuję.

Dam znać jak wrażenia z jazdy

;)

Opublikowano

Niedawno założyłem u siebie gwint AP, kupiony od Kolegi Trewor87 z forum. Śmiało mogę polecić!

Przesiadłem się z 1BA.

Na nowym gwincie jest znaaaacznie większa pewność w zakrętach - wychylenia boczne bardzo mocno zostały zredukowane. To samo przy hamowaniu i przyspieszaniu - samochód już prawie w ogóle się nie buja.

Kolejna sprawa, to komfort. Myślałem, że jakoś drastycznie spadnie, że wszystkie, nawet najmniejsze dziury na drodze będą odczuwalne - ale nie! :) Ten gwint wybiera sporo nierówności, a resztę robi opona - u mnie z dość dużym profilem, bo jeżdżę na kole 205/55/16. Oczywiście jest odczuwalnie bardziej twardo, niż wcześniej, ale już pierwszego dnia użytkowania stwierdziłem (i podtrzymuję to zdanie także dzisiaj), że na gwincie jeździ się o niebo lepiej (i bezpieczniej). Jak powiedziała moja dziewczyna: "jest przyjemnie twardo" (co, wyrwane z kontekstu, może dość dwuznacznie zabrzmieć ;))

Opublikowano

obczaiłem furke na Rothenburgu na żywca :) pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Oo szkoda ze sie niw udalo pogadac :)

Ostatnio wpadły heble na tyl z a8 d2 269mm wentylowane :) jest odczuwalna poprawa

13210961_1148224585238970_1009135914_o_z

13241646_1148224571905638_1875779768_o_z

13214812_1148224575238971_821486015_o_zp

Edytowane przez booster70
Opublikowano

Dasz radę ogarnąć jakiś How To?

Będę wdzięczny :hi:

Opublikowano

Jest temat na forum ale moge tu napisac.

Piasty z c4, tarcze i zaciski z a8 d2 polift (aluminiowy zacisk) ja dalem tez przewody gumowe z a8 bo te z b5 nie za bardzo chcialy pasowac a ne chcialem nic naciagac i podginac, najwazniejsze to dorobic dystans pod jarzmo ok 17mm, do tego dluzsze sruby, dalej to juz kazdy bedzie wiedzial co z tymi puzlami zrobic ;)

Opublikowano

nieźle ;) seryjne są takie małe, że ich w ogóle nie widać :grin:

Opublikowano

Tutaj pod wzgledem estetycznym tez szalu nie ma, liczylem na cos wiecej hehe

Opublikowano

podliczałeś ile cenowo Cie wyszedł komplet potrzebny do przekładki?

Opublikowano

Zaciski i jarzma 50/szt, tarcze 190, klocki dalem nowe 60, piasty z c4 30/szt, dystanse 40/szt, reperaturki zaciskow chyba 30/szt, lacznie ok 540zl... Kurde jak tak teraz podliczylem to wyszlo troche :D nie zdawalem sobie sprawy hehe

Aa i leszcze lozyska skf 60/szt..

Opublikowano

ważne, że lepiej hamuje :wink: poka z kołem jak to wygląda

Opublikowano

Dasz radę ogarnąć jakiś How To?

Będę wdzięczny :hi:

Obczaj u mnie w temacie masz kilka zdjęć :D

Bez dystansów na zaciskach z S6 i tarczach z A8, oryginalne przewody hamulcowe.

Według koncepcji Pioterosa... Testowane w boju: na trasie i na rajdowaniu po lotnisku :D

Opublikowano

Dasz radę ogarnąć jakiś How To?

Będę wdzięczny :hi:

Obczaj u mnie w temacie masz kilka zdjęć :D

Bez dystansów na zaciskach z S6 i tarczach z A8, oryginalne przewody hamulcowe.

Według koncepcji Pioterosa... Testowane w boju: na trasie i na rajdowaniu po lotnisku :D

A w moim to się sprawdzi skoro mam FWD? :D

Pytam bo jeżeli tak to postaram się opchnąć zaciski z a8 i kupić z S6.

Opublikowano

Z tego co wiem to zaciski nie roznia sie skutecznoscia, do fwd musisz zmienic piasty jak ja

Odgrzeje kotleta :)46fc3acdba8128c6170f8d6ea7df16a2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...