paput Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zacna furka dobry chwyt do sprzedaży, że auto było w Top Gear tutaj cały odcinek po polsku: top gear s02e02 lektor PL - YouTube kurcze nie sądziłem ze s4 objedzie M3 na torze---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ---------- tutaj jeszcze ładnie objeżdza Imprezę Subaru Impreza vs Audi S4 V8 vs Mitsubishi Evo 8. HQ. - YouTube
Ksiadz Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2013 I zdecydowałem, dzisiaj ląduje taki olejek: Zobaczymy jak będzie się spisywał ;-)
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 lekuśko mnie poniosło :decayed::decayed: poszło w chrom.... co prawda nie widac tego na zdjeciu ale faktycznie tak jest
Ksiadz Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 A miało być srebro, hahahaha.... Co do wymiany olejku, bo wczoraj udało mi się to zrobić. Odpalenie autka dzisiaj z rana, tragedia, koncert. Mówią mi by jeszcze pojeździć bo niemożliwe by na tym oleju łańcuch nie był naoliwiony...ups... Nagrałem filmik, postaram się niedługo wrzucić linka. ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- To wklejam, Panowie wypowiedzcie się póki mi się coś kompletnie nie skur....i...: To przed zmianą oleju, jak zauważyć można już nie do końca dobre odpalanie (albo ja przewrażliwiony, ale wcześniej tego chyba nie było) Jak kupiłem auto, było cicho. Przejechałem może z tysiąc mil i zaczęło się właśnie to. Wczoraj wymieniłem olej na MOTUL 300 V 15W50. Dzisiaj z rana: I po południu: Co prawda po wymianie przejechałem może z 30 mil, nie więcej. Więc może jeszcze będzie lepiej? Ale wydaje mi się że podczas samej jazdy słychać, jakby łańcuch Wydaje mi się że szybciej temperatura wzrasta. Help?
winczako Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 3 filmik sie nie odpala. Ja tego slucham na glosnikach laptopowych (jestem w pracy), ale jesli chodzi Ci o sam dzwięk na starcie - to jest napinanie sie lancucha, Masz pewnie te zaworku gumowe niesprawne i górna czesc rozrzadu sie zapowietrza. Jak masz duzo gestszy olej (5w vs 15w) to tez z tego powodu po wymianie na zimnym silniku sluchac to bardziej i dzieje się to bardziej brutalnie. Chyba ze chodzi Ci o dzwiek juz po juruchomieniu, taki wyjący?
Ksiadz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Trzeci filmik już poprawiłem. Chodzi mi o samo odpalanie. To że później sobie wyje czy głośno, to chyba ssanie? Ale samo odpalenie, jest taki głośny chrzęst. Czy należy się tym przejmować? Nie rozleci się to w trzy d*py?
winczako Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 nie, nie rozleci. Sprawdz poziom oleju. Przy niskim poziomie to się nasila. Przy pełnym w zasadzie prawie nie wystepuje. Te silniki tak maja. Ale nie moze to trwac dluzje niz 1-1,5 sekundy.
Ksiadz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Mały update, właśnie też dojechałem do pracy. Spokojna, płynna jazda, do 30 mil na godzinę, nie przekroczyłem 2000 obrotów. Na zewnątrz temperatura 16,5 stopnia. Po przejechaniu 2 mil temperatura pracy auta 90 stopni. Samo "chrumknięcie" czy jak to nazwać trwa moment, jak na filmiku. Później jest cicho, ale nagram filmik jak na ciepłym chodzi to wrzucę później. ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ---------- Tak chodzi na wolnych obrotach, dzisiaj po przyjeździe pod pracę. Rozgrzany.
paput Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Mały update, właśnie też dojechałem do pracy.Spokojna, płynna jazda, do 30 mil na godzinę, nie przekroczyłem 2000 obrotów. Na zewnątrz temperatura 16,5 stopnia. Po przejechaniu 2 mil temperatura pracy auta 90 stopni. Samo "chrumknięcie" czy jak to nazwać trwa moment, jak na filmiku. Później jest cicho, ale nagram filmik jak na ciepłym chodzi to wrzucę później. ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:31 ---------- Tak chodzi na wolnych obrotach, dzisiaj po przyjeździe pod pracę. Rozgrzany. przed wymianą oleju nie było tego słychać?
Ksiadz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Wydaje mi się że było ciszej, albo wogóle, ale kurcze ciężko mi teraz powiedzieć. Ale chyba musiało być skoro się doczepiłem że teraz jest za głośno. Nie chodzi mi o samo cykanie ale wcześniej, stałem koło auta, odpalonego i silnika nie było słychać. Teraz jest inaczej. Czy może się lepiej wkręcać po wymianie oleju? Czy to już kurcze mi się ubzdurało ;-P
paput Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Wydaje mi się że było ciszej, albo wogóle, ale kurcze ciężko mi teraz powiedzieć.Ale chyba musiało być skoro się doczepiłem że teraz jest za głośno. Nie chodzi mi o samo cykanie ale wcześniej, stałem koło auta, odpalonego i silnika nie było słychać. Teraz jest inaczej. Czy może się lepiej wkręcać po wymianie oleju? Czy to już kurcze mi się ubzdurało ;-P ja czytałem ze to jakieś zaworki tylko kurcze nie pamiętam od czego, gosćio je wymieniał potem sprzedał ese i kupił drugą i ma to samo i ma to gdzieś jeździ z tym terkotaniem gdzie w tym temacie chyba opisane było - Zakup S4 B6 • .: AUDI KLUB POLSKA :. • goscio pisze ze wszYstkie esy mają terkotkę kurcze a marzy mi sie to auto:kwasny:
Ksiadz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Hehe, poczytam, dziękuję wszystkim za pomoc ;-)
winczako Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 hehe, jak je zlokalizujesz to poprosze o foto ze strzałką . ps. dobrze pracuje ten Twoj silnik, przestan sie orać!
Ksiadz Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 hehe, jak je zlokalizujesz to poprosze o foto ze strzałką .ps. dobrze pracuje ten Twoj silnik, przestan sie orać! Wiesz jak to jest, chyba Ty akurat dokładnie, lepiej dmuchać na zimne przy nim niż później sr** kasą i płakać ;-P Spoko, jak coś wynajdę to dam znać od razu ;-)
waskivw Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 A ja bym wlał tam olej 5W40 , podobny efekt miałem na Castrol 10W60 , ten co wlałeś jest zbyt gęsty jak zimny , zaworki są dwa pod pokrywą komory korbowej , a nad nią jest kolektor ssący , przy montażu Lpg można wymienić , nr. z etki 079103175C i 079115540A . U mnie też rzegota przy odpalaniu , jeżdżę już ponad rok i nic się nie dzieje.
Ksiadz Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 To wylewać teraz olej nowy, który nie należy do najtańszych?? Ile kosztują te zaworki? Może lepiej je wymienić niż wlewać nowy olej a spuszczać stary?
waskivw Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Zaworki jak pytałem w ASO to koszt ok 200 pln / szt , Ja Castrola wylałem, zrobiłem ok 3000 km z myslą że się przepłuka , a z ciekawostek na Castrolu wpierdzielał o wiele więcej oliwy, zrobisz jak uważasz.
Ksiadz Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 No właśnie dlatego myślę by nie wylewać oliwki bo szkoda, nic lepszego już nie ma. A przy okazji zmienię te zaworki. Właśnie dojechałem do Krzyśka na Luton. 120 mil, trasa całkiem gładko poszła. Auto tak się fajnie wkręca, że nie chce się nogi z gazu ściągać. Nie wiem czy to przez to że chłodniej (12 stopni), czy oliwa, ale jest lepiej niż było, w moim odczuciu ;-) Teraz trzeba się pożegnać z autkiem na tydzień :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się