winczako Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 panowie... z tym sekundową "grzechotką" przy odpalaniu eSy to nie ma reguły. Sprawdzone zarówno na oleju 5w30, 5w40 jak i obecnym 10W60. Raz jest, a raz nie ma, niezależnie od oleju. Natomiast częściej się zdarza przy niskim stanie oleju. Przy wysokim rzadziej, ale też potrafi się pojawić.
Ksiadz Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 No to jak sprawdzałeś to ok. Ja się naczytałem na necie i czasami stanie po gaciach. Nie jednemu grzechotało, ASO twierdziło że to normalne by się nie przejmować, a silnik się zje....ł. Wiem że u mnie nie dużo najechane, ale... Stan oleju sprawdzony, jest gitara ;-) Teraz czekam do soboty na odbiór autka.
winczako Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Problem należy rozwiązywać w momencie jak grzechota dłużej, a nie tylko przy odpaleniu. Więc, spokojnie, ale sprawa musi być obserwowana.
Ksiadz Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 Autko odebrane. Instalka działa jak należy. Teraz testowanie i sprawdzanie spalania na LPG ;-P
paput Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 bardzo ładnie CI ktoś wtryski upchnął
Ksiadz Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 Tu więcej info: Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA
paput Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Tu więcej info:Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA spoko loko konto tam mam od trzech lat:decayed:
waskivw Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Jak się chce i nie przeszkadza monterowi to można tak zrobić , ja montowałem sam i mam podobnie , Ksiądz zdaj relację ja się lpg będzie zachowywało przy pierwszym odpaleniu rano ( pierwsze przejście ), bo widzę że korektę delikatnie ruszył, ale na wysokiej temp. Zaworków nie wymieniałeś ?
Ksiadz Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 Jak się chce i nie przeszkadza monterowi to można tak zrobić , ja montowałem sam i mam podobnie ,Ksiądz zdaj relację ja się lpg będzie zachowywało przy pierwszym odpaleniu rano ( pierwsze przejście ), bo widzę że korektę delikatnie ruszył, ale na wysokiej temp. Zaworków nie wymieniałeś ? Jutro odpalę, mogę nawet filmik wrzucić. Zaworków nie wymieniałem bo już nie zdążyłem kupić. Jak coś to sam zmienie w niedalekiej przyszłości. ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- Waskivw a jak u Ciebie ze spalaniem to wygląda? Mam na myśli trasę na przykład. Bo wiem że pierwsza butla, ale zatankowałem do pełna, przejechałem 60 mil i pokazuje połowe na tym śmiesznym wyświetlaczu. Trasa, prędkość średnia 85 mil na godzine. To chyba trochę dużo?
waskivw Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Wskaźnikiem się nie sugeruj , nie wiadomo do końca jak jest ustawiony , w Techu jest autokalibracja wskaźnika przy tankowaniu trasa 13/16 , ma palić 20% więcej niż PB , ile pokazuje na fisie?
Ksiadz Opublikowano 7 Września 2013 Autor Opublikowano 7 Września 2013 Kuźwa, na fisie to nie pamietam. Ale raz jak liczyłem pb to mi wyszło i 11 litrów. To aż się sam zdziwiłem że tak mało. I to nie jechałem 90 km na godzine. No i jak ten głupi fis pokazuje teraz spalanie skoro jadę na gazie? Bo tego to nie kumam.
waskivw Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Na gazie fis ma pokazywać tyle samo co przed montażem , przy dystrybutorze pokazuje +20% Jak masz Vag to podłącz i spr. korekty jeśli się nie mylę to grupa 32
Ksiadz Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Na FIS pokazuje mi spalanie chwilowe 22-24 MPG, średnie 17 MPG. To tak z dzisiejszej jazdy po mieście. Na trasie pokazywał średnie 25 MPG. Co znaczy przy dystrybutorze 20% więcej? Zresztą jak komputer pokładowy oblicza to spalanie, skoro jazda jest teraz na gazie?
waskivw Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Silnik nie wie że jedzie na gazie ( oczywiście jak instalacja dobrze wyregulowana ) , co do dystrybutora to interesuje cię średnie spalanie czyli 17na fis + 20% = ok.21l LPG - trochę dużo jeśli to trasa, ważne aby przy tankowaniu zerować wskazania fisa na poz 1 i poz 2 Spr. sobie korekty i będzie wiadomo jak instalacja wyregulowana , nie twierdzę że monter nie umie , ale to auto bardzo wredne jest do strojenia , inaczej zachowuje się w trasie , a inaczej w mieście .
Ksiadz Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Silnik nie wie że jedzie na gazie ( oczywiście jak instalacja dobrze wyregulowana ) , co do dystrybutora to interesuje cię średnie spalanie czyli 17na fis + 20% = ok.21l LPG - trochę dużo jeśli to trasa, ważne aby przy tankowaniu zerować wskazania fisa na poz 1 i poz 2 Spr. sobie korekty i będzie wiadomo jak instalacja wyregulowana , nie twierdzę że monter nie umie , ale to auto bardzo wredne jest do strojenia , inaczej zachowuje się w trasie , a inaczej w mieście . To ja się chyba źle wyraziłem. Na FISie miałem 17 MPG czyli jakieś 16,5 litrów/100 km, to jazda w mieście. Na trasie pokazywało 25 MPG czyli 11,3 litrów/100 km. Auto było regulowane ze mną, Krzysiek nie reguluje sam. Ja jeździłem, on działał. Miał podpiętego lapa do regulacji oraz VAGa by sprawdzać korekty. Swoją drogą mogę sprawdzić, ale czy da to radę samemu sprawdzić?
waskivw Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Da radę , podłącz Vaga i odczytaj grupę 32,33 i tam masz korekty , jeździć nie musisz.
barrowiec1 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Adrianie, a pytałeś się o moje pierdoły?? Czy Ci się zapomniało??
waskivw Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 No nieźle, tylko pracował chyba jeszcze na PB:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się