Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

miałeś mi podać wymiary oczek (średnica i grubosc) w zacisku i w jarzmie Czereśniaku, a nie wymiary śruby :facepalm:

Buahahahaha... Dobre... Jutro podam ;-)

---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ----------

No toś wypatrzył, hehe.

A kropelki się nie podobają? ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No toś wypatrzył, hehe.

A kropelki się nie podobają? ;-P

Nie najgorzej, co wrzuciłeś? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na warsztacie Silspaw, preparat który zapobiega przyklejaniu sie odprysków podczas spawania półautomatem, koszt 12zł, efekt dokładnie taki sam :grin:

---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

te czarne listwy szpecą strasznie ten samochód

wygląda to jak syf na zdrowj skórze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na warsztacie Silspaw, preparat który zapobiega przyklejaniu sie odprysków podczas spawania półautomatem, koszt 12zł, efekt dokładnie taki sam :grin:

Aaaa, goń się "Leszczu" ;-P

A na autko poszło:

http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/finishkare-1000p-hi-temp-sealant/prod_589.html

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ----------

Które czarne? Te co były chrom?

Kwestia gustu... Mnie czerń bardziej odpowiada ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/color]te czarne listwy szpecą strasznie ten samochód

wygląda to jak syf na zdrowj skórze

Czarne listwy to najlepsze co można zrobić do czerwonego koloru :jerk::jerk::jerk:

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ----------

Dory wybór :wink: Jakiś cleaner dawałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cichooooo..... niech sobie dalej mysli że nam sie nie podoba i bedzie bardziej na niego pluł i go polerował pucował i wszystko co sie z tym wiąze :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kompletu brakuje tylko czarnych lusterek.

No i szkoda, ze avusy nie maja z cal wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cichooooo..... niech sobie dalej mysli że nam sie nie podoba i bedzie bardziej na niego pluł i go polerował pucował i wszystko co sie z tym wiąze :grin:

Dobre, dlatego tu jestem. Nigdzie się nie ubawię jak tu ;-)

Cleanera dawałem przed woskiem:

Dodo Juice - Lime PrimePrice

Koła będą czarne, ale muszę troszkę grosza nazbierać, nie wszystko na raz. Wiadomo... ;-P

Lustra może wrzucę czarne by sprawdzić jak wygląda, ale wiadomo, eSa ma je w takim kolorze i szkoda by było zmieniać. Zobaczymy jak wszystko razem będzie się zgrywać.

Mam nadzieję że nowe zaciski podejdą mi pod fele bo jak nie to będzie niezła d*pa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sobie je pozakładasz na szrapsy to na pewno bedzie ok :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe... Mam takie zajebiaszcze zipki czarne... Póki nie doślesz śrub to będą tak zamontowane ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarnym rimem sprawisz jedynie, że auto będzie wyglądało jak na zimowych stalówkach (koło zginie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietnie to wyglada po polerce. Jak nowy woz. Zastanawiam sie ile razy mozna tak auto polerowac? Przeciez to z pewnoscia sciaga jakis % lakieru. Jesli bedziesz go za czesto picowal to sie czerwony w ocynk zamieni. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagasz tak nie wielka warstwe lakieru,ze nie ma obaw.

Najgorsze jest doprowadzenie auta do ladu z rysami.

Pozniesj usuwasz juz tylko plyciutkie powstale podczas normalnego uzytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarnym rimem sprawisz jedynie, że auto będzie wyglądało jak na zimowych stalówkach (koło zginie).

To na jaki proponujesz?

Widziałem taką samą na czarnych BBS, nie wyglądało za ciekawie.

---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ----------

Moze i ja kiedys sie na to zdecyduje... Ksiadz ile Ci zeszlo z tym polerowaniem?

Samo polerowanie to jakieś 12-14 godzin. Zdecydowanie za mało, ale muszę przyznać że moje auto nie było zajechane. Poprzedni właściciel albo garażował albo bardzo dbał o nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarnym rimem sprawisz jedynie, że auto będzie wyglądało jak na zimowych stalówkach (koło zginie).

To na jaki proponujesz?

Widziałem taką samą na czarnych BBS, nie wyglądało za ciekawie.

---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ----------

Moze i ja kiedys sie na to zdecyduje... Ksiadz ile Ci zeszlo z tym polerowaniem?

Samo polerowanie to jakieś 12-14 godzin. Zdecydowanie za mało, ale muszę przyznać że moje auto nie było zajechane. Poprzedni właściciel albo garażował albo bardzo dbał o nie.

Klasycznie - felgę musi być widać. Masz już czarne odcięcia na aucie... Obręcze zostawiłbym srebrne dla kontrastu. No ale to Twoje decyzje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obręcze srebrne? Znaczy? ;-P

Ma ktoś kabelek do BT na sprzedaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obręcze srebrne? Znaczy? ;-P

Ma ktoś kabelek do BT na sprzedaż?

Standardowy lakier...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mały prezencik dostała moja eSa. Nieco spóźniony, bo nie było czasu a leżało...

nyde4upe.jpg

Przód i tył z RS4 ;-P

Oczywiście nie mogło bez problemu siąść, bo jedna śruba przy tylnim stabilizatorze mi się zerwała przy łebku. Nie obyło się bez cięcia i lekkiego nadspawywania mocowania. Ale wszystko już siedzi jak należy :-)

Tył różni się znacząco, czyli RSowy jest grubszy, natomiast przód, na miarę wydaje się tak samo gruby.

---------- Post dopisany 28-12-2013 at 12:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2013 at 18:06 ----------

Panowie, co odpowiada za odpalenie auta?

Rozrusznik, kostka w stacyjce. Czy jest coś jeszcze, jakiś przekaźnik?

Wymieniłem rozrusznik, tą kostkę i nadal są problemy z odpaleniem. Przekręcam kluczyk, słychać cyknięcie przy stacyjce i nic się nie dzieje.

Czasami trzymam kluczyk przekręcony i po kilkunastu minutach zaskoczy i odpala. Czasami się namorduję kilkanaście razy przekręcając kluczyk i odpali.

Problemy prawie zawsze z rana i jak postoi auto do wieczora.

Jakieś pomysły ktoś ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...