Ksiadz Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 No sond nie sprawdzałem, ale teraz to już chyba muszę? Czy mimo że pokazują dobre napięcie mogą być uwalone? Poza tym nadal mam "chyba"za duuuże spalanie, butla gazu 53 l - 220 km. ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2014 at 20:05 ---------- Mały update z soboty: Tylnia jeszcze nie podpięta na stałe, trzeba jeszcze kabelki pociągnąć ;-P ---------- Post dopisany 12-03-2014 at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 20:02 ---------- Dzisiaj doszło: Jutro siądzie na aucie. Zobaczymy jak się będzie działać.
Ksiadz Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Hahahaha... No widzisz. To przychodzi z wiekiem ;-) Zamontuję, plus klocki tył. Odpowietrzę, jak będzie nadal lipa, to już tylko pompa zostaje chyba ;-)
Dev Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 zadna pierd.....pompa, masz powietrze w zaciskach
Ksiadz Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Buahahaa... Spoko, będę działał i oczywiście poinformuję. Dev, bez nerwów. Dziekuję i tak pięknie za pomoc i wszystko.
pioteros Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 powiem ci ze z tym spalaniem to chyba norma, ostatnio cyztalem ze eski pb palą okolo 17 a gazu nawet i 23-24 nie ciskając zbyt mocno
winczako Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 ............. cyztalem ze eski pb palą okolo 17 a gazu nawet i 23-24 nie ciskając zbyt mocno nie wiem gdzie to czytales, ale to bzdura. Przy dobrze ustawionym komputerze pokladowym, eska pali odrobinę poniżej 1l na każde 10km prędkości w spalaniu chwilowym. W trasie przy normalnej jezdzie, jak kazdy inny da się zejść poniżej 10l/100, gazu dolicz 20-30%. Jak cisnę to w ok 20-22 lpg sie mieszcze. No chyba że oram , ale to wtedy nie na lpg ;-)
waskivw Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 powiem ci ze z tym spalaniem to chyba norma, ostatnio cyztalem ze eski pb palą okolo 17 a gazu nawet i 23-24 nie ciskając zbyt mocno Nie prawda Ja cisnę, do tego jeszcze większość to krótkie odcinki i w 22 się mieszczę
Wandej Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 No sond nie sprawdzałem, ale teraz to już chyba muszę?Czy mimo że pokazują dobre napięcie mogą być uwalone? Poza tym nadal mam "chyba"za duuuże spalanie, butla gazu 53 l - 220 km. ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2014 at 20:05 ---------- Mały update z soboty: http://img.tapatalk.com/d/14/03/09/unubu6yd.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/03/09/uve7emum.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/03/09/unaqyga2.jpg Tylnia jeszcze nie podpięta na stałe, trzeba jeszcze kabelki pociągnąć ;-P ---------- Post dopisany 12-03-2014 at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 20:02 ---------- Dzisiaj doszło: http://img.tapatalk.com/d/14/03/13/gyhehe5e.jpg Jutro siądzie na aucie. Zobaczymy jak się będzie działać. Tak jak wysłałem tak Dotarla:kox:
Dev Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Wandej pusc mi jutro sygnał, moze wezme troche zeliwa od Ciebie
Wandej Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Wandej pusc mi jutro sygnał, moze wezme troche zeliwa od Ciebie Oks jak bede w tyrce to się odezwę
Ksiadz Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 I mnie cały czas problem z tymi obrotami, kilka osób już wspomianło że lewe powietrze ciągnie. Stąd też może zawyżone spalanie. Ja sam nie wiem gdzie już szukać. Sobdy też już podmieniłem do sprawdzenia :-/
Ksiadz Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Czujnik cieczy? O który Ci chodzi? ---------- Post dopisany 13-03-2014 at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 23:19 ---------- No i d*pa. Hamulce zalożone. Odpowietrzone wszystkie zaciski. Na zgaszonym aucie wszystko gitara. Tylko odpalę pedał leci w podłoge. Czy system ciśnienia powietrza działa na hamulce i na silnik jako całość? Bo jeśli tak, dostaję lewe powietrze, dlatego obroty świrują i może hamulce walą w c**ja? Już przeklinam bo mnie to tak wkur...
Wandej Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Czujnik cieczy? O który Ci chodzi?---------- Post dopisany 13-03-2014 at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 23:19 ---------- No i d*pa. Hamulce zalożone. Odpowietrzone wszystkie zaciski. Na zgaszonym aucie wszystko gitara. Tylko odpalę pedał leci w podłoge. Czy system ciśnienia powietrza działa na hamulce i na silnik jako całość? Bo jeśli tak, dostaję lewe powietrze, dlatego obroty świrują i może hamulce walą w c**ja? Już przeklinam bo mnie to tak wkur... Przejrzyj podciśnienia od serwa do dolotu(u mnie tam idą) lub gdziekolwiek one prowadzą.
MARCIN607 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Czujnik cieczy? O który Ci chodzi?---------- Post dopisany 13-03-2014 at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2014 at 23:19 ---------- No i d*pa. Hamulce zalożone. Odpowietrzone wszystkie zaciski. Na zgaszonym aucie wszystko gitara. Tylko odpalę pedał leci w podłoge. Czy system ciśnienia powietrza działa na hamulce i na silnik jako całość? Bo jeśli tak, dostaję lewe powietrze, dlatego obroty świrują i może hamulce walą w c**ja? Już przeklinam bo mnie to tak wkur... Przejrzyj podciśnienia od serwa do dolotu(u mnie tam idą) lub gdziekolwiek one prowadzą. u mnie w klekocie właśnie na srrvo była nieszczelność i hamulca brak.
Ksiadz Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 A jak najlepiej to sprawdzić? ---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- Nie chcę nikogo oskarżać, ale tak też się zastanawiam, może monter gazu coś mi skaszanił? Tak szukałem po necie, zawór pcv, chyba to odma? Patrząc na ten rysunek: Może coś gdzieś rozłączył? Poluzował, złamał?
Ksiadz Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Pedał jest bardzo miękki. Jak nacisnę i będę trzymał, dociskał to powoli wpada do środka. Teraz mam abs i trakcje na liczniku. Musze kompa podpiac. Gasze auto, znika, odpalam naciskam hamulec i wskakuje na licznik.
winczako Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 ten rysunek to nie nasz silnik... Zawór PCV raczej nie będzie mial z tym nic wspólnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się