Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Łożysko tylnego koła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

usiłowałem skorzystać z wyszukiwarki, ale jakies głupoty mi wyskakują - z góry przepraszam.

Pytanie mam: od jakiegoś czasu stuka mi coś w tylnym kole, mechanik nic nie znalazł. Od penego czasu zauważyłem, że prawe koło się grzeje - dokładnie ta "zaślepka" na środku - łożysko do wymiany? Dodam, że zaślepka ta jest usyfiona smarem, który zapewne przywędrował ze środka.

Opublikowano

sprawdz czy nie masz za mocno przykręconej tej tarczy

zdejmij pokrywkę odkrec nakrętkę i zdejmij ten cały szajs

Opublikowano
Witam,

usiłowałem skorzystać z wyszukiwarki, ale jakies głupoty mi wyskakują - z góry przepraszam.

Pytanie mam: od jakiegoś czasu stuka mi coś w tylnym kole, mechanik nic nie znalazł. Od penego czasu zauważyłem, że prawe koło się grzeje - dokładnie ta "zaślepka" na środku - łożysko do wymiany? Dodam, że zaślepka ta jest usyfiona smarem, który zapewne przywędrował ze środka.

mi sie grzalo tylne prawe kolo i smaru mi wywalilo tez na ta zaslepke ale nie ze lozysko bylo do wymiany tylko hamulec reczny nie odbijal do konca i dlatego mi smar wywalalo

ale u ciebie raczej wina lozyska czas je zmienic :wink:

Opublikowano

No to skoro już mowa o wymianie łożyska, to chyba obydwa wymienię od razu. Jakie więc polecacie? Oryginał, czy szukać zastępczaka? W sklepie koleś mi zaproponował 110zł/szt oryginał...

Opublikowano

Jak lozyska to polecam SKF i FAG.

Opublikowano

Dziwnie podejrzana cena za komplet od FAGa:eusathink:Chyba, ze ceny sie pozmienialy, od momentu jak wymienialem u siebie.

Ja po wymianie samych lozysk mialem problem z usunieciem luzu. Okazalo sie, ze loza piast sa juz tak wyrobione, ze trzeba bylo je wymienic. Jak u CIebie to wyglada, sam ocen.

Czym grozi jazda z takim grzejącym się łożyskiem?:)

Moze Ci sie kolo zablokowac podczas jazdy. Raczej nie chcialbym tego doswiadczyc :decayed:

Opublikowano

Na samym kole nie ma najmniejszych luzów, więc zakładam, że nie nie jest aż tak źle :) Ceny właśnie są różne, wersje również - gość z w/w aukcji poinformował mnie, że w moim modelu były montowane dwa typy łożysk i trzeba je rozebrać i spisac numery...

Opublikowano
Na samym kole nie ma najmniejszych luzów,

Bo moze jest zbyt mocno dociągnięta nakrętka i dlatego się grzeje....:eusathink:

Ale to i tak już po łozyskach ..raczej wymiana nie unikniona

gość z w/w aukcji poinformował mnie, że w moim modelu były montowane dwa typy łożysk i trzeba je rozebrać i spisac numery...

A to coś nowego ...........

A ja twierdze ze jeden typ łożysk

Tu masz numery ...poz 2 i 3

W ASO .około 200zł łożyska

image.jpg

Opublikowano

były dwa rodzaje łozysk w tym modelu a nawet dodatkowe dwa ale w Q

zmiana łozyska w ośce była w 1997r

Opublikowano

Rozumiem przez to, że w/w przeze mnie aukcja jest produktem, którego potrzebuję?

Czy szary człowiek mego pokroju jest w stanie sam wymienić łożyska? "Zaprzyjaźniony" mechanik zapowiedział 80zł za wymianę, za jedno koło - chyba trochę przesadził...

Opublikowano
były dwa rodzaje łozysk w tym modelu a nawet dodatkowe dwa ale w Q

zmiana łozyska w ośce była w 1997r

A to ciekawe Tomku co piszesz .

Właśnie sprawdzałem w etce od 1995-2000 roku występują tylko te numery łożysk (takie co podałem wyżej) czyli co etka przekłamuje ? bo nie kumam :eusathink:

Opublikowano

Ponowię pytania: czy zamieszczone przeze mnie aukcje allegro są odpowiednie?

Czy jestem w stanie wymienić sobie sam łożyska?

Kolega forumowicz Al@n zaproponował mi oryginalne łożyska z tarczami (prawie nowe).

Opublikowano
Ponowię pytania: czy zamieszczone przeze mnie aukcje allegro są odpowiednie?

Czy jestem w stanie wymienić sobie sam łożyska?

Kolega forumowicz Al@n zaproponował mi oryginalne łożyska z tarczami (prawie nowe).

ja bym brała oryg łożyska od kolegi jak ma na sprzedaż

a co do wymiany drogi ma ktoś cennik ja tył za 40 zl wymieniałam a przód 100

jezeli czujesz ze sam dasz rade to tyl samemu smialo idzie wymienic

Opublikowano

trzeba miec dobra praskę aby wprasowac bieżnie łożysk

no i pierścienie ABS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...