CCCO_fan Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Proszę o analizę, auto często traci moc i wyrzuca takie błędy 65535 tego nie da się skasowac wraca cały czas 00575 00519 Statyczne 000 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 001 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 003 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 004 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 007 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 013 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 023 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Statyczne BS 000 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 003 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 004 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 011 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Dynamiczne 000 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 001 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 003 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 004 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 008 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 010 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 011 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Z góry dziękuje
trepek Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Błąd 65535 oznacza wewnętrzne uszkodzenie sterownika. Przyczyn może być wiele np: zabrudzone styki ,uszkodzona pamięć ,może to być wina przewodów , w każdym razie bez fachowca i dobrego sprzętu się raczej nie obejdzie ale pooglądać możesz ,może uda ci się coś wypatrzyć. Błąd 00575 to przeładowanie (po logach widać przy 2000 rpm) Błąd 00519 to błąd mapsensora. Jakby co to mam jeden dobry na sprzedaż. Rady: wyczyść turbinę i N75. Oblukaj mapsensor (masz go na rurze równoległej do grodzi, koło N18). Jak mapsensora nie reanimujesz - napisz do mnie. Co do sterownika to wyjmij i rozkręć, zobacz co w środku słychać, przeczyść styki itp. No i zauważyłem, że masz lekkie wahania dynamicznego kąta wtrysku. Dużych ich nie ma ale wspominam. Przyczyn może być wiele, jak N108 a może ciśnienie w pompie lekko za małe. Może oring na zaworku ciśnieniowym lekko przepuszcza, naprawde wiele powodów, narazie możesz jeździć z tym.
vauxhall95 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Chłopie co ty piszesz Masz uszkodzony czujnik cisnienia atmosferycznego(albo pekniety wezyk w ecu albo poprostu czujnik szlag trafił) Turbo nie jest do czyszczenia jak narazie.Ogarnij najpierw czujnik. Map sensor masz w ecu.
trepek Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Chłopie co ty piszesz Późno było i nie spojrzałem na rok:decayed: Tak, w 1997 było jeszcze w ecu.
CCCO_fan Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Ok będziemy coś kombinować, nie mam auta na podwórku bo to brata jezdzi nim cały czas. Dobrze ze nie trzeba turbo wyciągac bo to sharan a tam dostęp mizerny. Aha ten map sensor jest wymienny nie jest jakoś zintegrowany z ecu na stałe? A i jeszcze jedno to jest auto z 98r to map tez ma w ecu?
Sztomel Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Chłopie co ty piszesz Późno było i nie spojrzałem na rok:decayed: Tak, w 1997 było jeszcze w ecu. trepek, nie myl czujnika ciśnienia doładowania MAP z czujnikiem ciśnienia barometrycznego F96 gdyż ten drugi (a o niego chodzi) zawsze jest w sterowniku silnika. CCC)_fan, wyjmij sterownik silnika i rozbierz jego obudowę bo podejrzewam, że masz wewnątrz niego pęknięty wężyk ciśnieniowy i sterownik zalany będzie olejem. Olej usuń, wężyk wymień i błąd 65535 powinien dać się skasować lecz po tym zabiegu ponownie zloguj 011 dynamicznie bo turbo będzie z pewnością przeładowywać więc będziesz musiał najprawdopodobniej zajrzeć jednak w jakim stanie jest zmienna geometria i ją wyczyścić. Błąd 00575 i 00519 nie wziął się z niczego. To nic, że w logach obecnych turbo nie przeładowuje na maksa bo obecna wartość ciśnienia doładowania jest zaniżona od rzeczywistej o około 300 mbarów z powodu błędnego wskazania z czujnika barometrycznego.
vauxhall95 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 mysle ze tak zle nie bedzie aż patrząc na 003.
CCCO_fan Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 Hmm jak sprawdzałem ręką sztanga chodzi bez oporów, choć tak naprawde nie wiem ile centymetr moze dwa, bo to wszystko po omacku:) W Audi jak na dłoni widać a tam , masakra. Dzięki Panowie. ---------- Post dopisany 20-02-2013 at 00:27 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 11:49 ---------- Zrobione tak jak kazaliście, faktycznie był pęknięty węzyk w ecu, wymieniony, 65535 to już historia:) Logi po wymianie. Dynamiczny 010 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting i 011 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting 575 i 519 narazie sie nie powtarza, zobaczymy jak długo. Jeszcze raz dzieki.
Sztomel Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Ciśnienie turbodoładowania działa źle. Najpierw przeładowanie i to nie miałe a potem niedoładowanie i znowu lekkie przeładowanie - turbo trzeba czyścić albo przynajmniej samą jego sztangę.
CCCO_fan Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Nie rozjezdzi juz tego ostrzejszą jazdą? Awaryjny się na razie jeszcze nie pokazał.
vauxhall95 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Musialbys ostro mu ciagle pedzlowac ale marne szanse są probuj.
CCCO_fan Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Niech pojezdzi zobaczymy co się bedzie działo, wcześniej tego problemu nie było, nie jezdzi jak emeryt nie zamula.
Rek1n Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Mialem podobnie i wlasnie wczoraj zabralem sie za czyszczenie. To jest twardy nagar i raczej nie wypalisz tego przy butowaniu. U mnie ostatnio dostawal ostatnio troche w rure i ruszalem sztanga gruchy jednak nie wiele to dalo. Nie chce byc pesymista ale predzej czy pozniej czeka was czyszczenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się