Dragon30 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 STATYCZNE Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 007) Log (4 - 001) Log (5 - 013) STATYCZNE BS Log (0 - 011) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 003) DYNAMICZNE Log (0 - 004) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 000) Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 011)
wasand Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Zrob komplet logow dynamicznych widac przeladowanie. Jezeli nikt sie nie bawil sztanga to turbo do czyszczenia ew najpierw podmien n75. Pozdrawiam
CCCO_fan Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 To jest komplet? Na moje niewprawione oko coś sprężarka niedomaga.
Dragon30 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Statycznych komplet. Z dynamicznych jakie dołożyć?
CCCO_fan Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 To nie jest komplet statycznych, w dziale (Diagnostyka VAG) masz wszystko napisane od a do z.
przemik Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Komplet dla Twojego samochodu to Statyczne - 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Setting - 000,003,004 i 011 Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011 Pozdrawiam
Dragon30 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Na jutro będzie komplet. Pozdrawiam a czy będzie jakiś negatywny wpływ miało na diagnozę LOGów miał fakt że część LOGów robiona jest na 3 biegu a część na 4 biegu? Czy jak robię na 3 biegu to wszystkie na 3?
st4yKool Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 RObilbym wszystkie na 3. na 4 zeby dojechac do 4000 rpm musisz sie rozpedzic do 140..
Dragon30 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 No te co mam powyżej to na 3 robiłem. Jutro porobie w trasie na katowickiej te brakujące LOGI.
przemik Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Zrób wszystko na 3. A statyczne opisz dokladnie, ktore Basic Settings, a ktore normalne.
Dragon30 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Zrób wszystko na 3.A statyczne opisz dokladnie, ktore Basic Settings, a ktore normalne. te co mam to są statyczne Basic Settings, jutro reszta ---------- Post dopisany 16-02-2013 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2013 at 23:29 ---------- Już komplet wstawiłem proszę o analizę
CCCO_fan Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Pedał gazu nie oparł się o podłoge, moze dywan stanoł mu na przeszkodzie. Turbinka pewnie będzie do czyszczenia, ale poczekaj niech wypowiedzą się mądrzejsi.
Mauros88 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 kat wtrysku do delikatnej poprawy kolego. i jeszcze raz musisz dynamiczne zrobic ale tym razem z pedalem w podlodze bo teraz miales 85% gazu.
Mauros88 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 to sprawdz sobie ile% masz przy wcisnietym gazie na maxa. Log 10. moze Ci sie pedal gdzies przycina
Rek1n Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 chyba troche przeklamuje czujnik cisnienia atmosferycznego, cos za duze to cisnienie 1060 no i jak koledzy pisali nie deptasz gazu na 100%.
Dragon30 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 a co mi powiecie o EGR? w grupie 003 statycznie wartości z pozycji 3 MAF ACTUAL przewyższają te z poz. 2 MAF SPECIFIED - chyba oznacza to uszkodzenie lub zaślepienie EGR, wysterowanie mam 4,8 % zamiast ~40 %, w trybie BS w pozycji 3 MAF ACTUAL przy EGR OFF mam tak jak należy powyżej 400, natomiast czemu wysterowanie zaworu poz. 4 mam 0% a powinno być 100% (jeśli to co jest napisane w "Zrób to sam" http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ jest prawdą)
cysiu100 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Z tego co widzę, a zanaczam że jestem samoukiem od VAG i pewnie jeszcze wiele sie uczyć trzeba to: 1. Turbina ma spore przeładowanie więc pewnie skończy się na czyszczeniu - jeszcze chwile i będziesz miał notlauf. 2. Kąt wtrysku do delikatnej poprawy. 3. EGR w BS reaguje ok, zamyka się i otwiera osiągając wartości około 220-450. W logach statycznych na długo pracował na biegu jałowym i zamknął się EGR dlatego masz wskazania powyżej 450. Musisz przed logowaniem po prostu przygazować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się