Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów JUŻ KOMPLET


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zrob komplet logow dynamicznych widac przeladowanie. Jezeli nikt sie nie bawil sztanga to turbo do czyszczenia ew najpierw podmien n75. Pozdrawiam

Opublikowano

To jest komplet?

Na moje niewprawione oko coś sprężarka niedomaga.

Opublikowano

Statycznych komplet. Z dynamicznych jakie dołożyć?

Opublikowano

To nie jest komplet statycznych, w dziale (Diagnostyka VAG) masz wszystko napisane od a do z.

Opublikowano

Komplet dla Twojego samochodu to

Statyczne - 000,001,003,004,007,013

Statyczne w trybie Basic Setting - 000,003,004 i 011

Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Pozdrawiam

Opublikowano

Na jutro będzie komplet. Pozdrawiam

a czy będzie jakiś negatywny wpływ miało na diagnozę LOGów miał fakt że część LOGów robiona jest na 3 biegu a część na 4 biegu? Czy jak robię na 3 biegu to wszystkie na 3?

Opublikowano

RObilbym wszystkie na 3. na 4 zeby dojechac do 4000 rpm musisz sie rozpedzic do 140..

Opublikowano

No te co mam powyżej to na 3 robiłem. Jutro porobie w trasie na katowickiej te brakujące LOGI.

Opublikowano

chyba kat wtrysku nie halo

Opublikowano

Zrób wszystko na 3.

A statyczne opisz dokladnie, ktore Basic Settings, a ktore normalne.

Opublikowano
Zrób wszystko na 3.

A statyczne opisz dokladnie, ktore Basic Settings, a ktore normalne.

te co mam to są statyczne Basic Settings, jutro reszta

---------- Post dopisany 16-02-2013 at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2013 at 23:29 ----------

Już komplet wstawiłem proszę o analizę

Opublikowano

Pedał gazu nie oparł się o podłoge, moze dywan stanoł mu na przeszkodzie.

Turbinka pewnie będzie do czyszczenia, ale poczekaj niech wypowiedzą się mądrzejsi.

Opublikowano

kat wtrysku do delikatnej poprawy kolego. i jeszcze raz musisz dynamiczne zrobic ale tym razem z pedalem w podlodze bo teraz miales 85% gazu.

Opublikowano

dywanik nie podszedł...

Opublikowano

to sprawdz sobie ile% masz przy wcisnietym gazie na maxa. Log 10. moze Ci sie pedal gdzies przycina

Opublikowano

chyba troche przeklamuje czujnik cisnienia atmosferycznego, cos za duze to cisnienie 1060 no i jak koledzy pisali nie deptasz gazu na 100%.

Opublikowano

a co mi powiecie o EGR? w grupie 003 statycznie wartości z pozycji 3 MAF ACTUAL przewyższają te z poz. 2 MAF SPECIFIED - chyba oznacza to uszkodzenie lub zaślepienie EGR, wysterowanie mam 4,8 % zamiast ~40 %, w trybie BS w pozycji 3 MAF ACTUAL przy EGR OFF mam tak jak należy powyżej 400, natomiast czemu wysterowanie zaworu poz. 4 mam 0% a powinno być 100% (jeśli to co jest napisane w "Zrób to sam" http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ jest prawdą)

Opublikowano

Z tego co widzę, a zanaczam że jestem samoukiem od VAG i pewnie jeszcze wiele sie uczyć trzeba to:

1. Turbina ma spore przeładowanie więc pewnie skończy się na czyszczeniu - jeszcze chwile i będziesz miał notlauf.

2. Kąt wtrysku do delikatnej poprawy.

3. EGR w BS reaguje ok, zamyka się i otwiera osiągając wartości około 220-450. W logach statycznych na długo pracował na biegu jałowym i zamknął się EGR dlatego masz wskazania powyżej 450. Musisz przed logowaniem po prostu przygazować.

Opublikowano

Odczyty EGR w porządku.

Reszta j.w

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...