Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 auto ogolmnie ma brak mocy... przy 4000 obrotow przestaje wogole ciagnac... jakies sugestie? ogoleni VAG pokazuje blad... 17965 cisnienie doladowania - przekroczona granica regulacji Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 008,010,011) ---------- Post dopisany at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- chlopaki troszke zalezy mi na czasie... Co kolwiek ---------- Post dopisany at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ---------- up
Mauros88 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 logi robi sie na zagrzanym motorku a ty miales tylko 65*C. Albo N75 padl albo turbina stoi sztywno. Sprawdz ruch sztangi przy turbo bo jak tak dalej bedziesz jezdzic to turbine szlak trafi. Tloczy 0,5 bara wiecej niz powinna. Stad ten mul
spanky Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 wyrwij sprezarke i wyczysc p.s powyzej 4000 rpm w kazdym seryjnym dieslu nic sie nie dzieje
Sztomel Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Log (0 - 008,010,011) chlopaki troszke zalezy mi na czasie... Co kolwiek :)up Turbo nadaje się do czyszczenia bo zaczyna Ci przeładowywać i to sporo. Nie martw się, jesteś kolejnym posiadaczem TDI, którego dopadła ta przypadłość. Koszt demontażu turbo z silnika + czyszczenie żaluzji to około 300 do 500 PLN ale po tym (jeśli zabieg zostanie przeprowadzony sprawnie) masz znowu spokój na długi czas - ale powtarzam - jeśli zabieg zostanie sprawnie przeprowadzony więc weź po uwagę na ile jej czyściciel udziela gwarancji - i nie ma tu mowy o regeneracji turbo tylko o jej czyszczeniu.
Sztomel Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 dokładnie - jeśli jeszcze jest bo przebieg powyżej 200 tyś. km to w zasadzie eliminuje katalizator i eliminuje inne nieprawidłowości ..... edit by Przemo
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 dobra chlopaki robie to turbo... mam zapieczona goraca strone od turbo... i nie wiem jak ja zdjac... jakies sugestie?
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 chlopaki...... jak to rozebrac?? ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ---------- chlopaki...... jak to rozebrac??
german81 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 panowie zwrócie jeszcze uwage ze dynamiczna regulacja kata wtrysku nie działa porawnie i w całym prawie zakresie obrotów jest nie ma regulacji .
cabanmat Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Jakim programem robić tzn. logi "czytaj: najłatwiej"
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 panowie zwrócie jeszcze uwage ze dynamiczna regulacja kata wtrysku nie działa porawnie i w całym prawie zakresie obrotów jest nie ma regulacji . Słuszna uwaga. Niemniej jednak jak kolega zniweluje efekt przeładowania turbo to powinien ponownie zlogować dynamicznie grupę 004 oraz statycznie w trybie BS bo może się również przycinać elektrozwór N108 w pompie wtryskowej. Muszlę gorącą najlepiej rozdzielić od korpusu turbo (jeśli sama nie zejdzie lub gumowy albo drewniany młotek nie pomoże to jednak podgrzanie palnikiem muszli gorącej skutkuje 100% jej zdjęciem). Gdyby również wystąpiły opory przy montażu tej muszli na korpus to ponownie ją należy podgrzać palnikiem - kolega to olał, wbijał na siłę młotkiem i skutek był do przewidzenia mimo ostrzeżeń - turbo do wyrzycenia lub sprzedaży za 100 zł do serwisu na części.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się