Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe co za osioł mówi, że w 2k30 będzie gotowe dopiero ??

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 4.08.2018 o 23:19, Kowi87 napisał:

38404824_1753293971414729_82309135426733

To kolano czy Twoj brzuch? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, trepek napisał:

To kolano czy Twoj brzuch? ?

Wygląda na kolano, fotka od lakiernika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni element wyposazenia, który był potrzebny

38649338_1759620927448700_68474867138628

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, enczu napisał:

Taaaa ostatni :polew:

No przecież nie powiedziałem że kończe projekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi kolektor ssący jakiś custom czy dopasowany z czegoś? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, trepek napisał:

Cos daje taki kolektor?

Przepustowość powietrza lepsza niz na seryjnym AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kowi87 napisał:

Przepustowość powietrza lepsza niz na seryjnym AWX

I on podejdzie tylko do PD czy do AFN tez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Brzeziak napisał:

I on podejdzie tylko do PD czy do AFN tez?

Skoro z awx wlecial do afn to i możliwe że ten podejdzie.

Można też zastosować uszczelke pod kol taka gruba i tez bedzie wiecej powietrza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, wesz82 napisał:

Skoro z awx wlecial do afn to i możliwe że ten podejdzie.

Można też zastosować uszczelke pod kol taka gruba i tez bedzie wiecej powietrza.

 

A to nie chodzi o większe kanały w ssącym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o wieksze kanały, ale chłopaki jak nie modzicie grubiej jak 200+ to nie widze sensu, kolektor AWX jest wystarczający. U mnie głowica jest rozwiercona dodatkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace po roku nad swapem zakończone ciekawym wynkiem

322KM/574NM, strojone przez Spankiego, auto bezdymne nie jest, ale to co za zderzakiem to rzekł bym kurz w porównaniu do tego co było na VP. Auto cichsze, dynamika wiadomo bez porównania.

Zakres prac dość spory w ciągu tego roku:

- swap silnika, przeróbka wiązki silnika, zmiana sterownika, przeróbka mocowań

- montaż turbo chłodzonego cieczą

- regeneracja pompek na nowych końcówkach HF

- obróbka głowicy+nowy wałek SDI

- malowanie silnika i komponentów

- montaż zewnetrznej pompy paliwa z regulatorem cisnienia

- custom kolektor

- montaż zewnetrznej chłodnicy oleju(jest w miejscu starego IC)

- Montaż nowego IC o wymiarach 300x450x70, skróconego wysokosciowo o 2 żeberka)

- spawanie nowego dolotu do turbo

- spawanie układu wydechowego 2,5cala z końcowym tłumikiem i przepustnicą elektryczną

- wyprowadzenie sygnału EGT

- montaż jednomasu i sprzegła 240

- zmiana zwrotnic na S4

- montaż zacisków S4 po regeneracji+blaszki S4+osłonyW8

- wymiana kompletnego zawieszenia przedniego+zbierzność

- wymiana poduszek skrzyni(poduszki silnika od poniedziałku)

- montaż pasu czołowego z 2,5 + wentylatory

- nowa chłodnica wody

- ogarniecie zderzaka hybrydowego+fabryczne kratki+halogeny

- strojenie

_______________________

Teraz auto trafiło na dopracowanie detali noi naprawe zderzaka, bo niestety złapał małe uszkodzenie podczas pasowania z FMIC

41318496_1806258619451597_46874788853931

41371627_1806258559451603_54180088333876

Jeszcze zostało:

- montaż lusterek elektrycznie składanych

- montaz elektrycznych szyb z tyłu+wymiana boczków tylnich

- montaż innego dyfra

- montaż wskaźników EGT

- montaż tempomatu

- montaz ColorMFA i ogarniecie CAN bo po swapie przestał działać FIS

- montaz kamerki przedniej(o ile ją znajde)

- skręcenie gwintu

- naprawa zderzaka + foliowanie

- naprawa DRL(zaginął przekaźnik)

- i pewnie cos tam po drodze jeszcze dojdzie

41187006_1806258579451601_50513424631013

Wykres niebawem wstawie

 

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, hasahad napisał:

Wynik jest zacny. Opisz później emocje z jazdy b5 w takich mocach ?

Jak ogarniemy go elektrycznie i wizualnie to coś sie nagra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam Cie.

Nie wiem czy byłbym w stanie oddać komuś auto na tydz...

Teraz to chyba będzie jedno z mocniejszych b5 w tdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wesz82 napisał:

Podziwiam Cie.

Nie wiem czy byłbym w stanie oddać komuś auto na tydz...

Teraz to chyba będzie jedno z mocniejszych b5 w tdi?

No trwało długo, ale jestem zadowolony z efektu, jest naprawde przyjemne auto do jazdy i widać jakość prac po podniesieniu maski, takze tutaj podziękowania dla Krzyśka. 

Takie było załozenie, że ma być najmocniejsze 1,9 w budzie B5 i na tą chwile chyba tak jest?

 

 

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...