misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jestem właśnie po wymianie oleju... kilka dni temu pokazała mi się kontrolka na czerwono. Wiedziałem, że problem ubytku jest ze śruby od oleju ale myślałem, że to tylko wina złej podkładki. Prawda jednak jest gorsza- skurw......yny ostatnim razem jak zmieniali mi olej musieli gwint przekręcić i wstawili sprężynkę żeby trzymało, Teraz gwint jest do d*py i czeka mnie wymiana misy czy ktoś się orientuję ile taka misa olejowa kosztuje i czy trudno jest ją wymienić w B8? Słyszałem, że nie jest na uszczelkę tylko "grzana" czy coś takiego i zmiana nie jest łatwa. Ktoś zaznajomiony z tematem proszony o rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Patrzyłem na misy oleju w tym roczniku(2008) to koszt ponad 600zł podaj dokładnie kod silnika to wiecej coś może Ci podam a może by tak to prze gwintować na M16:eusathink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilku213 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Dokładnie. Jaki kod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Dokładnie. Jaki kod silnika? Ja pytam autora wątku o kod silnika (oznaczenie literowe)a nie Ciebie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Panowie... Mi ostatnio prze-gwintowali gwint Po co wymieniać całą misę, misę masz dobrą, tylko gwint zrypany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Panowie... Mi ostatnio prze-gwintowali gwint Po co wymieniać całą misę, misę masz dobrą, tylko gwint zrypany... Zgadzam się z kolegą po co,cała misa.Jeśli tylko gwint jest problemem to nawet lepiej jeśli chcesz ją zdejmijąć i wyczyścić z syfu przegwintować gwint i spokój może to i druciarstwo ale jak miska cała to bezsensu ładować się w koszta "dobry element" traktować jako złom.Pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 czy chodzi o CAGA JJG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xbladyx Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 jest taki fajny zestaw naprawczy do misek olejowych zapyataj w Inter Cars,zestawy są o różnych skokach gwintu i wielkosciach i są kompletne tzn gwintownik korek podładka fajnie sie to robi bo to amelinium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 jest taki fajny zestaw naprawczy do misek olejowych zapyataj w Inter Cars,zestawy są o różnych skokach gwintu i wielkosciach i są kompletne tzn gwintownik korek podładka fajnie sie to robi bo to amelinium Ale że jak? zestawik na jeden raz tylko? a co potem do wywalenia czy na półkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jaką masz moc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 A po co wymieniac daj do przegwinowania gdzieś albo wsatwić tulejkę pod oryginalną śrubę. Robią to tam gdzie głowice do motocykli starszych albo samochodów. Tak samo się naprawiało w tamtych latach gwinty w głowicach aluminiowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jaką masz moc ? No właśnie, a jak to jest jeśli silnik był modyfikowany? Obecnie mam 188kucy. te prze-gwintowanie nie było by takie złe w sumie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xbladyx Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 zestaw zawiera 6 nowych korków i kosztuje niecała 100zł a efekt jest naprawde zadowalający masz tu link np coś takiego Zestaw do naprawy gwintu miski olejowej M15x1.5 BGS Technic | Warsztat samochodowy \ Układ olejowy Warsztat samochodowy \ Naprawa gwintu | Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 zestaw zawiera 6 nowych korków i kosztuje niecała 100zł a efekt jest naprawde zadowalający masz tu link np coś takiego Zestaw do naprawy gwintu miski olejowej M15x1.5 BGS Technic | Warsztat samochodowy \ Układ olejowy Warsztat samochodowy \ Naprawa gwintu | fajnie to wygląda nawet, cena spoko też tylko jak sprawdzić jaki mam rozmiar teraz ? (mechanik u którego robiłem autko chce ok 300zł za to razem z korkiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 czy chodzi o CAGA JJG ? Tak dokładnie oto chodzi CAGA... A ...JJG to masz oznaczenie skrzyni bieg Tu masz .....jak pisałem koszt po nad 610zł uszczelki nie widać tylko uszczelniacz silikonowy No nie wiem czy nie szkoda kasy ....Ty masz korek M14 więc spokojnie można prze gwintować na wiekszy i dorobić nowy korek pod gwint i gra ale to już musisz Ty za decydować .......Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 To wolałbym zakleic i odsysać hahahah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 tylko jak sprawdzić jaki mam rozmiar teraz ? Ty powinieneś mieć taki jak masz ori.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xbladyx Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Etka i dowiesz sie jaki jest korek bo pisza jaki skok i wielkosc korka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 To wolałbym zakleic i odsysać hahahah Kumpel mówił, że kupił audika tylko A3 z zaspawanym korkiem ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ---------- tylko jak sprawdzić jaki mam rozmiar teraz ? Ty powinieneś mieć taki jak masz ori.... http://s24.postimage.org/q92x9j675/image.jpg Chyba nikt nie gwintował wcześniej... skoro takiego bubla wsadzili na sprężynkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 dla mnie byłby tylko jeden wybór,czyli zestaw z korkami:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się