xbladyx Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 M15X1.5 ja juz wiele widzialem np wkręcone świece zapłonowe, szpilki od kół i wiele wiele innych To koledze z A3 zostaje wyssanie oleju wysysarką lub zmiana misy ewentualnie rozwiercenie i nowy gwint
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 Ja bym reklamował masz jakiś kwit ? w sumie mam bo niby u nich był robiony ostatni serwis (ten oficjalny) bo autko na dodatkowej gwarancji jest ale z zastrzeżeniem, że u nich musi być robione a jak im teraz powiedzieć, że olej zmieniany u kogoś innego teoretycznie sam nie mogę nic robić a jak udowodnić bydlakom,że to ich wina jak już nowy olej zalany
tomx Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 najlepiej to samemu zrobic ja po pierwszym sparzeniu do mechanikow 10 lat temu nie daje nikomu pomecze sie 2 ,3 dni dluzej ale wiem co mam
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 tylko jak sprawdzić jaki mam rozmiar teraz ? Ty powinieneś mieć taki jak masz ori.... http://s24.postimage.org/q92x9j675/image.jpg to pod jaki korek zamówić teraz? M15 czy M16?
Gracjan007 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 w sumie mam bo niby u nich był robiony ostatni serwis (ten oficjalny) bo autko na dodatkowej gwarancji jest ale z zastrzeżeniem, że u nich musi być robione a jak im teraz powiedzieć, że olej zmieniany u kogoś innego teoretycznie sam nie mogę nic robić a jak udowodnić bydlakom,że to ich wina jak już nowy olej zalany Jak masz olej zmieniany u kogos innego to po ptakach oni zawsze sie wytlumacza tym bardziej teraz zwala na tego kogos innego. Ja mialem tez taki przypadek w E46 ostatecznie udalo mi sie z nimi dogadac ,probuj
misiekcafe Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 znalazłem taką aukcję: AUDI A1 A2 A3 A4 A6 A8 Engine Sump Oil Drain Plug Key Thread Repair Tool Kit | eBay pasi to do przegwintowania tej misy? jak tak to zakup zaraz będzie
Kamyk Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 w sumie mam bo niby u nich był robiony ostatni serwis (ten oficjalny) bo autko na dodatkowej gwarancji jest ale z zastrzeżeniem, że u nich musi być robione a jak im teraz powiedzieć, że olej zmieniany u kogoś innego teoretycznie sam nie mogę nic robić a jak udowodnić bydlakom,że to ich wina jak już nowy olej zalany Jak masz olej zmieniany u kogos innego to po ptakach oni zawsze sie wytlumacza tym bardziej teraz zwala na tego kogos innego. Ja mialem tez taki przypadek w E46 ostatecznie udalo mi sie z nimi dogadac ,probuj zgodzę się próbować trzeba. na spokojnie wytłumaczyć co i jak niech myślą, jak zyebali ....
misiekcafe Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 A co z ewentualnymi opiłkami przy przegwintowywaniu?
christopherek Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 Mi w arl tez gwintowali korek na wieksza srenice,sasiadowi w leonie zakleili i on zawsze jezdzi na odsysanie wiec po co od razu miske zmieniac?
Kamyk Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 dobra uwaga przecież odsysanie to żaden tam wielki dramat pytałeś o koszt tematu? może nie ma sensu zmieniać michy, postaw na razie na rozwiązanie tymczasowe z czasem przyjdzie to lepsiejsze
christopherek Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 no pewnie ze nie ma sensu zmieniać,no chyba ze chce mieć spokój wewnętrzny że ma jak powinno być ori:-)
misiekcafe Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 Najlepiej by było zmienić na nową misę i mieć spokój ale chyba zostanę przy prze gwintowaniu ponawiam pytanka- AUDI A1 A2 A3 A4 A6 A8 Engine Sump Oil Drain Plug Key Thread Repair Tool Kit | eBay czy ten zestawik będzie ok?? (zakładając oczywiście, że nie było już tam dłubane wcześniej ) i co z ewentualnymi opiłkami po gwintowaniu ??
christopherek Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 nie wiem jak u Ciebie ale w polo gti miałem w misce jakiś magnes i wszytskie opiłki jakie mogły być w misce magnes zbierał.po nagwintowaniu miski w arl nie zdejmując jej nic do środka się nie dostało
OLIVER Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 hm.to zależy z czego jest misa jeśli z metalu to magnes wyłapie ..oile korek jest zakończony magnesem...A obawiam sie ze jest bez magnesu......a jesli z alu to iuż nie ... ale jak bedzie sie umiejetnie gwintowało ..to znaczy .. po 1-15 obrotu będziesz wykręcał to powinny się opiłki wykręcić na zewnątrz ale 100%nie ma gwarancji.. na to...Natomiast opiłkin alu nie są tak szkodliwe jak metalowe ....najlepiej by było jednak z demontować misę przed tym zabiegiem by być pewien że opiłki z gwintowania nie są w obiegu oleju ....Takie jest moje zdanie na ten temat a co inni na ten temat??
misiekcafe Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 hm.to zależy z czego jest misa jeśli z metalu to magnes wyłapie a jesli z alu to iuż nie ... ale jak bedzie sie umiejetnie gwintowało ..to znaczy .. po 1-15 obrotu będziesz wykręcał to powinny się opiłki wykręcić na zewnątrz ale 100%nie ma gwarancji.. na to...Natomiast opiłkin alu nie są tak szkodliwe jak metalowe ....najlepiej by było jednak z demontować misę przed tym zabiegiem by być pewien że opiłki z gwintowania nie są w obiegu oleju ....Takie jest moje zdanie na ten temat a co inni na ten temat?? Gościu który robił mi olej powiedział, że żeby zdjąć misę trzeba w cholerę roboty. I podobno są dwa sposoby jeden to podnieść silnik do góry a drugi to obniżyć zawieszenie czy coś takiego. Oczywiście to jego opinia i najlepiej żeby ktoś zaznajomiony z tematem się wypowiedział jak to jest w tym modelu silnika.
pezex Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 kolego misiekcafe powiedz jak w końcu uporałes się z problemem? Bo pojawił mi się ten sam problem po wymianie oleju.
SotoM Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 M15 juz bedziesz miał po wyrwaniu spręzynki z miski, wiec jesli po wyrwaniu spręzynki gwint zostanie dobry to przykrecic korek bezpośrednio M15 i zobaczyc czy bedzie trzymało...jesli nie to robic otwór na M16 i musi byc juz dobrze. za bardzo nie ma tak manewrowanie bo scianka otwóru tez nie jest nie wiadomo jak gruba pamietaj o tym.
pezex Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 tzn ja mam B6 i problem jest taki że chyba ukręciłem gwint. Sprężynki tam niema. I teraz chyba najtaniej wyjdzie mi przegwintować ale jak wygląda sprawa z opiłkami które będą po przegwintowaniu misy?
cabanmat Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Ja za pasek rozrządu, wymianę tegoż paska, wymianę oleju i filtra i przegwintowanie miski płaciłem w nie najtańszym serwisie 170zł za wszystko... Nie wiem skąd te ceny zestawów naprawczych...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się