Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana oleju i wyszlo... ;(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M15X1.5 ja juz wiele widzialem np wkręcone świece zapłonowe, szpilki od kół i wiele wiele innych

To koledze z A3 zostaje wyssanie oleju wysysarką lub zmiana misy ewentualnie rozwiercenie i nowy gwint :D

Opublikowano

Ja bym reklamował :wink: masz jakiś kwit ?

Opublikowano
Ja bym reklamował :wink: masz jakiś kwit ?

w sumie mam bo niby u nich był robiony ostatni serwis (ten oficjalny) bo autko na dodatkowej gwarancji jest ale z zastrzeżeniem, że u nich musi być robione a jak im teraz powiedzieć, że olej zmieniany u kogoś innego :kwasny: teoretycznie sam nie mogę nic robić a jak udowodnić bydlakom,że to ich wina jak już nowy olej zalany :kwasny:

Opublikowano

najlepiej to samemu zrobic ja po pierwszym sparzeniu do mechanikow 10 lat temu nie daje nikomu pomecze sie 2 ,3 dni dluzej ale wiem co mam

Opublikowano

w sumie mam bo niby u nich był robiony ostatni serwis (ten oficjalny) bo autko na dodatkowej gwarancji jest ale z zastrzeżeniem, że u nich musi być robione a jak im teraz powiedzieć, że olej zmieniany u kogoś innego :kwasny: teoretycznie sam nie mogę nic robić a jak udowodnić bydlakom,że to ich wina jak już nowy olej zalany :kwasny:

Jak masz olej zmieniany u kogos innego to po ptakach oni zawsze sie wytlumacza tym bardziej teraz zwala na tego kogos innego. Ja mialem tez taki przypadek w E46 ostatecznie udalo mi sie z nimi dogadac ,probuj ;)

Opublikowano

w sumie mam bo niby u nich był robiony ostatni serwis (ten oficjalny) bo autko na dodatkowej gwarancji jest ale z zastrzeżeniem, że u nich musi być robione a jak im teraz powiedzieć, że olej zmieniany u kogoś innego :kwasny: teoretycznie sam nie mogę nic robić a jak udowodnić bydlakom,że to ich wina jak już nowy olej zalany :kwasny:

Jak masz olej zmieniany u kogos innego to po ptakach oni zawsze sie wytlumacza tym bardziej teraz zwala na tego kogos innego. Ja mialem tez taki przypadek w E46 ostatecznie udalo mi sie z nimi dogadac ,probuj ;)

zgodzę się

próbować trzeba. na spokojnie wytłumaczyć co i jak

niech myślą, jak zyebali ....

Opublikowano

Mi w arl tez gwintowali korek na wieksza srenice,sasiadowi w leonie zakleili i on zawsze jezdzi na odsysanie wiec po co od razu miske zmieniac?

Opublikowano

dobra uwaga

przecież odsysanie to żaden tam wielki dramat

pytałeś o koszt tematu?

może nie ma sensu zmieniać michy, postaw na razie na rozwiązanie tymczasowe

z czasem przyjdzie to lepsiejsze

Opublikowano

no pewnie ze nie ma sensu zmieniać,no chyba ze chce mieć spokój wewnętrzny że ma jak powinno być ori:-)

Opublikowano

nie wiem jak u Ciebie ale w polo gti miałem w misce jakiś magnes i wszytskie opiłki jakie mogły być w misce magnes zbierał.po nagwintowaniu miski w arl nie zdejmując jej nic do środka się nie dostało

Opublikowano

hm.to zależy z czego jest misa jeśli z metalu to magnes wyłapie ..oile korek jest zakończony magnesem...A obawiam sie ze jest bez magnesu......a jesli z alu to iuż nie ... ale jak bedzie sie umiejetnie gwintowało ..to znaczy .. po 1-15 obrotu będziesz wykręcał to powinny się opiłki wykręcić na zewnątrz ale 100%nie ma gwarancji.. na to...Natomiast opiłkin alu nie są tak szkodliwe jak metalowe ....najlepiej by było jednak z demontować misę przed tym zabiegiem by być pewien że opiłki z gwintowania nie są w obiegu oleju ....Takie jest moje zdanie na ten temat a co inni na ten temat??:eusathink:

Opublikowano
hm.to zależy z czego jest misa jeśli z metalu to magnes wyłapie a jesli z alu to iuż nie ... ale jak bedzie sie umiejetnie gwintowało ..to znaczy .. po 1-15 obrotu będziesz wykręcał to powinny się opiłki wykręcić na zewnątrz ale 100%nie ma gwarancji.. na to...Natomiast opiłkin alu nie są tak szkodliwe jak metalowe ....najlepiej by było jednak z demontować misę przed tym zabiegiem by być pewien że opiłki z gwintowania nie są w obiegu oleju ....Takie jest moje zdanie na ten temat a co inni na ten temat??:eusathink:

Gościu który robił mi olej powiedział, że żeby zdjąć misę trzeba w cholerę roboty. I podobno są dwa sposoby jeden to podnieść silnik do góry a drugi to obniżyć zawieszenie czy coś takiego. Oczywiście to jego opinia i najlepiej żeby ktoś zaznajomiony z tematem się wypowiedział jak to jest w tym modelu silnika.

Opublikowano

kolego misiekcafe powiedz jak w końcu uporałes się z problemem?

Bo pojawił mi się ten sam problem po wymianie oleju.

Opublikowano

M15 juz bedziesz miał po wyrwaniu spręzynki z miski, wiec jesli po wyrwaniu spręzynki gwint zostanie dobry to przykrecic korek bezpośrednio M15 i zobaczyc czy bedzie trzymało...jesli nie to robic otwór na M16 i musi byc juz dobrze. za bardzo nie ma tak manewrowanie bo scianka otwóru tez nie jest nie wiadomo jak gruba pamietaj o tym.

Opublikowano

tzn ja mam B6 i problem jest taki że chyba ukręciłem gwint. Sprężynki tam niema. I teraz chyba najtaniej wyjdzie mi przegwintować ale jak wygląda sprawa z opiłkami które będą po przegwintowaniu misy?

Opublikowano

Ja za pasek rozrządu, wymianę tegoż paska, wymianę oleju i filtra i przegwintowanie miski płaciłem w nie najtańszym serwisie 170zł za wszystko...

Nie wiem skąd te ceny zestawów naprawczych...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...