DraKio Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 witam polerowalem ranty w swoich alu papiery : 180 360 500 2000 2500 no i pasta i filc ! i po polerce pastą filcem widac starsznie rysy ;/ czy musze poprawiac od poczatku papierami? czy wystarczy ze jakims przejade i znikną ? prosze o pomoc
Dev Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 mogłes zacząc od 500-tki, teraz będa slady po papierze
DraKio Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 mogłes zacząc od 500-tki, teraz będa slady po papierze 500 nie chciało brac tej farby i lakieru oryginalnego co na nich bylo 360 tez nie dawalo rady dopiero 180 i to ciezko i poszlo dopiero
miedzikos Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 A gdzie jakiś 1200 ? za duży przeskok z 500 na 2000, mimo wszystko nawet jak ostro szlifowałeś to mogły zostać ślady po 500 które uwidoczniły się dopiero przy polerowaniu.
DraKio Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Opublikowano 2 Marca 2013 A gdzie jakiś 1200 ? za duży przeskok z 500 na 2000, mimo wszystko nawet jak ostro szlifowałeś to mogły zostać ślady po 500 które uwidoczniły się dopiero przy polerowaniu. to jak to poprawic teraz?
robertjudi Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 A gdzie jakiś 1200 ? za duży przeskok z 500 na 2000, mimo wszystko nawet jak ostro szlifowałeś to mogły zostać ślady po 500 które uwidoczniły się dopiero przy polerowaniu. to jak to poprawic teraz? Usuwałeś stary lakier jakimś środkiem.Papiery najlepiej 400-600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500 i ciśniesz tak długo aż zniknie innej rady nie ma
clinque Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 na sucho czy mokro?jesli na mokro to jak?
Sherlock Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 na sucho czy mokro?jesli na mokro to jak? to na sucho robiłeś cały czas ? za duży przeskok zrobiłeś , nie zredukowałeś tych rys co je zrobiłeś 500 , i teraz od nowa polska ludowa.
jajcosz Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 tak jak wcześniej było napisane, nie dokładnie starłeś grubsze rysy, pozostaje papier ścierny wodny i dużo cierpliwości
DraKio Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 ok jutro ide po papiery od 600 w gore i jade po kolei:)
seb2sjc Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 a tak na przyszłość to przed takim zabiegiem trzeba "zmyć" stara powłokę lakieru....preparatem np.SCANSOL
DraKio Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 a tak na przyszłość to przed takim zabiegiem trzeba "zmyć" stara powłokę lakieru....preparatem np.SCANSOL nie mogłem bo same ranty polerowalem i nie chcialem uszkodzis oryginalnych srodków felg w bdb stanie i musialem starannie trzeć zeby nie przejechac po ramionach felg od d*py strony przewalona robota;/
seb2sjc Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 to bierzesz obklejasz tego co nie chcesz opier.....i jedziesz pędzelkiem:)
DraKio Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 to bierzesz obklejasz tego co nie chcesz opier.....i jedziesz pędzelkiem:) własnie to takie felgi ze nie da sie obkleic tego co chce ominąć
miedzikos Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Nikt nie mówił że będzie łatwo ;D , robisz tak. Ściągasz starą farbę z powierzchni alu, lecisz to papierem na mokro [dobrze papier zostawić w wodzie na 10 min.] 240 jak są ostre wżery/rysy , pozenij 400 500 800 1200 2000 2500 i jest lalka
Sherlock Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 ale za to pózniej satysfakcja kiedyś robiłem lampy w pasku , 8 godzin mi zeszło. rąk nie czułem , ale satysfakcja była ogromna
jajcosz Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 no nie da się ukryć, że jest zabawy, polecam wykończyć pastą autosol. a zostawiasz gołe alu po polerce, czy później jakimś lakierem bezbarwnym to potraktujesz
kruper Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 no nie da się ukryć, że jest zabawy, polecam wykończyć pastą autosol. a zostawiasz gołe alu po polerce, czy później jakimś lakierem bezbarwnym to potraktujesz niby jakim ? ... Polerowalem juz kilka dobrych kompletow felg, wszystko recznie, tak jak poprzednicy mowia, najpierw sie zdejmuje wierzchnia warstwe lakieru, farby np SCANSOLEM, pozniej natomiast jazda papierkami (NA MOKRO), bez znacznych przeskoków gradulacji papieru. Na koniec filc np na wiertarkę i pasta polerska np Auto-max. Cieszymy sie na jakis czas pieknymi alusami, natomiast co jakis czas alu sie utlenia i trzeba uczynic kolejną polerką np pastą. Dlaczego ? wypolerowaną powierzchnię aluminium nie da sie pokryc warstwą klaru...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się