Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BFB] Niepozorne 1.8T quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

od 4800 brakuje ci gazu

pokaz jeszcze 031, 8s to slabiutko do setki

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Rozumiem że można to odczytać z bloku 033 po korekcji lambdy? Widzę ze tak jak mówisz po 4800 faktycznie wartości z ujemnych wskakują na 25, czyli chyba max dla sondy.

Faktycznie jak sprawdzałem logi na LPG, (mapę gazu) to było delikatnie na ubogo w tym obszarze, ale na tyle nieznacznie że pokrywało się raczej z mapą paliwową.

Myślisz że może to być kwestia niskiej wydajności wtrysków gazowych? Zastanawiam się jeszcze nad filtrami gazowymi, mogą być przytkane, bo rok temu zakładałem instalację i muszę je teraz wymienić. Wtryski Reg Fast, Reduktor KME silver, 9" faro, STAG4 plus. Właśnie ostatnio zauważyłem ze na gazie coś słabiej idzie.

Po tych logach widać ze na benzynie jest chyba ok, tak? O ile dobrze iterpretuję.

A czas do 100 muszę zmierzyć jakimś sensownym urządzeniem, no i nie mam quattro :P więc na starcie są problemy z trakcją.

Opublikowano

wtryski masz zapętlone zupełnie, ale to moze byc spowodowane tez konczącym sie reduktorem, sprawdz jak bardzo mu cisnienie odpada pod obciązeniem..

Opublikowano

Hmm myślisz ze reduktor mógłbym zajechać przez rok czasu? "Zapętlone wtryski" oznacza ze są całkowicie otwarte a mimo tego nie są w stanie podać odpowiednio bogatej dawki LPG, tak?

W sumie to faktycznie, albo reduktor nie daje rady z ciśnieniem, albo te filtry zawalone na maxa. 20tys mam już na tej instalacji przejechane, miałem w ubiegłym miesiącu jechać na wymianę filtrów.

Dzięki za podpowiedź, zobaczę jakie ma ciśnienie przy bucie, tak na marginesie, jakie powinno być mniej więcej, w spoczynku mam chyba 1.2bar?

Opublikowano

ja mam hanki niebieskie i cisnienie na redku kolo 1.45

Opublikowano (edytowane)

Przepływka w okolicach 160g/s czyli na oko jakieś 190-195KM

W vagcom (VCDS) mozna sprawdzić moment tzn w engine>measurement blocks>pozycja 120 są Nm

Tak poza tym ma ktoś się podzielić plikiem po wirusie do silnika BFB. Chciałbym coś pogrzebać a przykład się przyda. Wcześniej miałem AUM, AUQ (golf mk4) i wyszło ponad 200KM. Teraz trzeba pobawić sie A4 :decayed:

Edytowane przez mroziu22
Opublikowano

Binarke chcesz ?

Opublikowano

Binarke chcesz ?

swiat zwariowal kazdy chce sam rezac.

jak juz rezales AUM to po co ci przyklad bfb.

umiesz rezac aum to i swoj wyrezasz

Opublikowano

to samo chciałem napisać, tylko nie bylem pewny czy dobrze zrozumiałem :)

Opublikowano

Może wzdłużne silniki stroi się inaczej??? :)

Opublikowano

Może wzdłużne silniki stroi się inaczej??? :)

:facepalm:

Opublikowano

Może wzdłużne silniki stroi się inaczej??? :)

dokładnie tak jak piszesz inaczej :kox: żarcik


Binarke chcesz ?

tak binarkę. Ogólnie jak to mówią głupi ma więcej szcześcia niż rozumu i gotowce ładowałem, parametry były oko bo silniki były zdrowe i ogarnięte przed wrzuceniem wsadu. I takim to amatorskim sposobem ogarnąłem golf mk4 AUM, leon AUQ, a3 AUM, VRS AUQ. Jak wiadomo AUM i AUQ to jest to samo tylko inny soft. Można zamiennie wrzucać wsady na pałe i będzie działać. Najgorsze jest to że tak zwani tunerzy co kasuj 1kPLN wsadzają gotowce bo widziałem już kilka takich modyfikacji. A kabze mają pełną. Dlatego wolę zabawić się sam :P . Teraz będzie poziom wyżej tylko chcę tym razem parametry sam zmieniać jednak ostrożności nigdy nie za wiele. Wolę porównać i być pewien. Jak toś chce to mam wsadzić do AVJ i APU dla chętnych.

Opublikowano (edytowane)

większość znajdziesz na necie.. reszta to metoda prób/ błędów i rozumienia całości..

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano

A do bfb też będziesz coś szykował?

Opublikowano

Najgorsze jest to że tak zwani tunerzy co kasuj 1kPLN wsadzają gotowce bo widziałem już kilka takich modyfikacji. A kabze mają pełną. Dlatego wolę zabawić się sam :P

Uważaj z takimi spostrzeżeniami tutaj.

Opublikowano

binarki ktore mozna dostac na necie sa takiej jakosci ze glowa boli, nigdy nie ma zestrojonego paliwa i wiele bledow.

Dla przykladu wczoraj ogarnialem 1.8T, ktora nie miala calej tablicy bledów, wszystko wykasowane przez uzycie programu do usuwania SAI.

Jak chcesz sie bawic to naucz sie diagnozowac auto, potem naucz sie co robia i jak poszczegolne mapy, wgraj okolo 200 binarek i moze dojdziesz do jakis wnioskow.

Nawet jesli zmodzisz mapke paliwa w jakis tam swoj sposob to i tak auto po dobrym wirusie bedize jechalo zdecydowanie lepiej.

Opublikowano

Najgorsze jest to że tak zwani tunerzy co kasuj 1kPLN wsadzają gotowce bo widziałem już kilka takich modyfikacji. A kabze mają pełną. Dlatego wolę zabawić się sam :P

Uważaj z takimi spostrzeżeniami tutaj.

Klikam Lubie TO !

Bo nie jeździ się do 'tak zwanych tunerów' tylko do tunerów.

To 'drobna' różnica, ale ISTOTNIE ważna dla klienta i silnika w kwestii długodystansowej bezawaryjnej pracy.

Opublikowano

Klikam Lubie TO !



Bo nie jeździ się do 'tak zwanych tunerów' tylko do tunerów.



To 'drobna' różnica, ale ISTOTNIE ważna dla klienta i silnika w kwestii długodystansowej bezawaryjnej pracy.

jak robić program to u KONKRETNEJ osoby a nie pseudodomorosłej osoby. Ja się nie uważam za tuner i nigdy nie będę bo jak szedłem na studia to wszystkie kierunki tuningu były zajęte nie mówiąc juz o medycynie :grin: . Pierwsze co to dobra diagnostyka i usnunięcie bieżących problemów. "Tak zwani tunerzy" w 99% zapominają o wyprostowaniu tego co jest już zużyte lub zepsute,

Opublikowano (edytowane)

zarty sie skonczyly, malenstwo czeka na montaz :)

turbo_smile.jpg

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Romanie.. cóż to za potwór? ;)

z jakim potencjałem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...