gumini Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Oglądam sobie na spokojnie twoje logi masz niedoładowanie podczas wytężonej pracy silnika ( w wielu momentach )= wynika z tego że regulator nie jest w stanie utrzymać (wyregulować właściwego ciśnienia - wyklucz zapieczone kierownice bo nie masz nadmiernego przeładowania). Nie może wyregulować ciśnienia bo masz za dużą nieszczelność w podciśnieniu. podziele to na 3 etapy 1. nieszczelność przed n75 (wężyki, zbiornik podciśnienia , pompa podciśnienia) 2. n 75 wytarty w środku i przepuszcza w b7 przez zaślepiony "zaślepiony" filtrowany 3 kanał 3. nieszczelna grucha od turbo i wężyki za n75 Jak bym sie bawił we wróża była by to opcja nr 2 Ale jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz (najlepsza opcja kup nowy dydykowany pierburg załóż wężyki ale nie dokręcaj go żeby nie nosił śladów użytkowania wrazie czego możesz zwróćić). Wiesz że miałem podobny problem (logów nierobie niema kiedy ale zapewiniam nadal jest ok i gęba się cieszy)
przemik Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Tak zgadzam się z powyższym oraz.... czy gruszka sprezarki byla sprawdzana ? Nie podoba mi się praca ukladu podcisnienia w 011 Basic Settings.
DżedajGrd Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Kolego gumini wszystkie węże podciśnienia zostały sprawdzone i w 100% są sprawne. Zawór N75 też podmieniałem od znajomego i też to samo... Kolego przemik gruszka faktycznie nie była sprawdzana. Może jej warto się przyjrzeć. Chociaż w BS sztanga ładnie chodzi w całym zakresie bez żadnych oporów i przycięć... Wrzucam jeszcze loga dynamicznego z podpiętym podciśnieniem bezpośrednio od vacum do gruszki: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dziękuję za pomoc
gumini Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 To sprawdź gruchę W aptece kupisz za pare złociszy szczykawkę o pojemności 100 ml podepnij szczelnie pod wężyk gruchy zaciągnij powietrze Zablokuj szczykawkę i patrz czy ramię gruchy trzyma się w miejscu czy opada obserwacja 10-20 sekund kompletnie za nad to wystarczy.
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Jak tam Krzysiek uporałeś sie z problemem?? u mnie jest podobnie, tylko ze łapie błąd i tryb awaryjny i wogole nie da sie autkiem jechac, dawno temu czysciles Turbo?? problem nie pojawil sie zaraz po czyszczeniu??
DżedajGrd Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Siema Lukaszxxx właśnie zaraz idę patrzeć na gruszkę i dam znać co i jak. Odnośnie turba to po czyszczeniu było to samo także u mnie nie ma to związku ze sprawą, powiem więcej wymieniałem nawet turbinę na inna używaną i też było to samo... ---------- Post dopisany at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:03 ---------- Koledzy sprawdzałem gruszę i du.a :wallbash:Gruszka sprawna w różnych położeniach przy zaciągnięciu strzykawką trzyma i nic nie opada... Normalnie ręce opadają...
niestandardowy Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 napisz jakie masz dokladnie objawy niedomagania silnika? muli na cieplym/ zimnym?
Lukaszxxx Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Zaslep Egr blacha jesli jeszcze tego nie zrobiles, u mnie pomoglo a turbo niedoladowywalo na dole i lapalo awaryjny, moze jak raz.. looknij na moj watek: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/problemy-turbinka-316745/#post4089684
niestandardowy Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie pomaga zaslepienie i ograniczanie przeplywu. Mam to samo co kolega i jakos juz rok sie z tym bujam... wrrr Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
DżedajGrd Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie pomaga zaslepienie i ograniczanie przeplywu. Mam to samo co kolega i jakos juz rok sie z tym bujam... wrrr Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Potwierdzam też mam od dłuższego czasu zaślepiony egr i nic to nie zmieniło. Auto muli na ciepłym i zimnym silniku do 2000 rpm
niestandardowy Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 chlopaki... mam takie same objawy. jestem po dzisiejszych logach. zajzycie tutaj? http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/muli-zimnym-silniku-rozgrzanym-277542/#post4095487
Lukaszxxx Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Nie pomaga zaslepienie i ograniczanie przeplywu. Mam to samo co kolega i jakos juz rok sie z tym bujam... wrrr Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Potwierdzam też mam od dłuższego czasu zaślepiony egr i nic to nie zmieniło. Auto muli na ciepłym i zimnym silniku do 2000 rpm masz zaslepiony blaszka czy tylko zaslepiony wezyk??
DżedajGrd Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 W 2.0 tdi nie jest sterowany podciśnieniem tylko elektrycznie. Mam wstawioną blaszkę.
Lukaszxxx Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 a no tak.. to fakt, jak zamieniales sterowanie podcisnieniem, przepływke to chyba pozostaje ci podmienic turbinke, ja swoja w ciagu tygodnia rozbieralem 3 razy, za trzecim pojawil sie olej, a moze i lepiej bo pewnie i tak w niedlugim czasie by puściła i albo by lopatki zarastały albi calkiem by ja szlak trafil..
DżedajGrd Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 Ja już zmieniałem chyba 3 turbiny. Aktualnie mam ori gt1749va ale na grubym wałku (Włoska). Na wszystkich 3 turbo tak samo wolno wstawało i to mnie zastanawia... Tak sobie myślę czy problem nie leży gdzieś w tym że brakuje mu paliwa z dołu i dlatego turbina wolno wstaje. Wtryski mają dobre korekcje, nic nie buja na wolnych obrotach, nie szarpie... sam już nie wiem co go boli .... ---------- Post dopisany 03-05-2014 at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany 02-03-2014 at 22:49 ---------- Koledzy odświeżę troch temat czy wtryski mogą powodować wolne wstawanie turbo??? Domniemywam, że tak. Parametry z grup 013,018,023 OK. Natomiast zauważyłem że mam wymieniony jeden pompowtrysk a mianowicie 3 x 038 130 073BJ a 1x 038 130 079QX Oby dwa rodzaje są do 2.0 BPW a czy tu nie leży czasem przyczyna wolnego wstawania turbo
niestandardowy Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zrobiles juz to swoje wozidlo?
nexusmax Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Witam Wszystkich, Mam ten sam problem z turbo. Turbina zaczęła mi przeładowywać i podjąłem się czyszczenia kierownic spalin. Po złożeniu wszystkiego w całość pojawiło się niedoładowanie do 3500obr. Na forum doradzono mi, abym odwrócił pierścień sterujący kierownicami. Po wykonaniu powyższego niedoładowanie pozostało jednak tym razem do 2300obr. Logi blok11 przed czyszczeniem turbo: http://vaglog.pl/log_211037.html logi blok11 po czyszczeniu turbo ze źle założonym pierścieniem: http://vaglog.pl/log_210283.html logi blok11 po czyszczeniu turbo z odwróconym pierścieniem: http://vaglog.pl/log_210810.html Proszę o pomoc gdzie szukać problemu????
Leopold27 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 skrucenie sztangi o jeden obrót-można sprubować.
nexusmax Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Czy jest sens ruszać sztangę gdy jest na niej fabryczna farba? Niepokoi mnie, że za każdym razem po puszczeniu pedału gazu słychać wyraźnie turbo surge. Czy może mieć to związek z niedoładowaniem? Turbo wstaje normalnie, gdy podepnę wężyk do gruchy bezpośrednio z Vacum pompy. Zawór n75 został wymieniony i na wyjściu z niego podciśnienie wynosi 0.65 bara na wolnych obrotach czyli chyba dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się