Gajzer Opublikowano 6 Grudnia 2006 Opublikowano 6 Grudnia 2006 jak w temacie, czy ktos zmieniał czy tez wkrecał w ten drugi otwór wahacz?? po co on tam jest??
Gość zdeniu Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 możesz troszkę jaśniej jaki drugi otwór i jakiego wahacza :?:
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 jak w temacie, czy ktos zmieniał czy tez wkrecał w ten drugi otwór wahacz?? po co on tam jest?? prosimy jasniej ... P.S A4 ma wiecej niz jeden wahacz .... :twisted:
Gajzer Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2006 Gzies juz czytałem na forum o 2 otworze przy wahaczu ale nie moge znalesc,Chodzi mi o wahacz dolny ten najwiekszy, przy mocowaniu jest jakis 2 otwór zaraz obok,wyglada jakby mozna bylo zamontowac w 1 albo w drugi,niewiem jak jasniej napisac. Poprostu przy jednej stronie nie ma wyboru,gdzie mozna włożyc srube a z drugjej blizej przodu auta(zderzaka) sa 2 otwory,to znaczy osdtanio zobaczylem jak byl na podnosniku ze obok przykreconej sruby jest jeszcze jeden otwór i z czystej ciekawości zastanawiam sie do czego słuzy:)no bo chyba nie do zmniejszenia wagi auta hehe:) mam nadzieje ze jasniej:(lepiej nie potrafie:)
alfuta Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 :shock: czy ktoś zrozumiał ??? :???: o który wachacz chodzi ??
Gajzer Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2006 hmm teraz to ja moge napisac zeby czytac dokladnie,napisałem ze ten najwiekszy czyli ten co jest na zdjeciu wyzej z prawej strony!
M@rcus Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Z tego co się orientuję służy do sprawdzania stanu gumowej tulei. Nie tak jak wcześniej myślałem do regulacji geometrii.
alfuta Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 może zrozumiałem - jeżeli chodzi o mocowanie wachaczy to nie udało mi się zamocować w innym miejscu , i nie wpadło mi w oko nic co pokierowało by mnie do montażu gdzie indziej. Duże wymieniałem osobiście na początku roku, a w zeszłym tygodniu wymieniłem reszte u mechanika- i jest OK [ Dodano: 07-12-2006, 21:56 ] M@rcus, może tak jest ???? !
dark79 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 dobra to ja mam pytanko, bede wymienial dolny tylny wahacz (banan) i mam pytanie, kiedys go odkrecilem ale sruba nie wyszla, z tego co widzialem to trzeba obnizyc sanie od silnika, zawieszenia czy jak tam to sie zwie, czy ktos juz to robil samodzielnie i ma jakies rady ??
alfuta Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 dobra to ja mam pytanko, bede wymienial dolny tylny wahacz (banan) i mam pytanie, kiedys go odkrecilem ale sruba nie wyszla, z tego co widzialem to trzeba obnizyc sanie od silnika, zawieszenia czy jak tam to sie zwie, czy ktos juz to robil samodzielnie i ma jakies rady ?? wymieniałem osobiście - auto było podniesione lewarkiem i zabezpieczone z jednej strony przed niespodziewanym spadnięciem z lewara (to obowiązkowo) . (silnika nie opuszczałem) :???: Sruby oczyścić i spryskać jakimś preparatem aby było lżej odkręcać nakrętki - no i teraz troszkę trzeba pomanewrować śrubą przy wjmowaniu (troszkę pokręcić, lekko popukać itd) napewno wyjdzie. Robiłem to z kanału, zrobiłem i złożyłem. Napewno składanie idzie lepiej i szybciej - powodzenia
dark79 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Opublikowano 8 Grudnia 2006 dobra to ja mam pytanko, bede wymienial dolny tylny wahacz (banan) i mam pytanie, kiedys go odkrecilem ale sruba nie wyszla, z tego co widzialem to trzeba obnizyc sanie od silnika, zawieszenia czy jak tam to sie zwie, czy ktos juz to robil samodzielnie i ma jakies rady ?? wymieniałem osobiście - auto było podniesione lewarkiem i zabezpieczone z jednej strony przed niespodziewanym spadnięciem z lewara (to obowiązkowo) . (silnika nie opuszczałem) :???: Sruby oczyścić i spryskać jakimś preparatem aby było lżej odkręcać nakrętki - no i teraz troszkę trzeba pomanewrować śrubą przy wjmowaniu (troszkę pokręcić, lekko popukać itd) napewno wyjdzie. Robiłem to z kanału, zrobiłem i złożyłem. Napewno składanie idzie lepiej i szybciej - powodzenia no to sie oblooka w sobote, mam nadzieje ze wyjdzie ta franca thx za info
adadur Opublikowano 8 Grudnia 2006 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Przy mocowaniu jednego z dolnych wahaczy są dwa otowry. Ktoś tu pisał o problemi że prowadzeniem auta okazała się że wymianiał wahacze i wałaśnie pomylił te otwory. Myślę że otowry są wykorzystane może w S-ce lub RS-ce (inny zawias) bo chyba do innego modelu nie szła ta płyta.
Cizes Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 Chodzi o dolny przedni wahacz... w kołysce jest jeszcze jeden otwór ok 5cm dalej. Wygląda tak jakby był przeznaczony do dłuższych wahaczy... ale czy tak jest nie jestem pewien. Z tego co się orientuję służy do sprawdzania stanu gumowej tulei. Nie tak jak wcześniej myślałem do regulacji geometrii. Jak niby sie sprawdzwa tuleje przy pomocy tych otworów? Bo chyba mam za małą wyobraźnie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się