Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ledy do jazdy dziennej - wasze propozycje - wszystkie wersje - zdjęcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w światłach drogowych,ale jak z Policją to nie wiem i tu zapytanie,czy to legalne,chodzi mi o ten moduł DRL?

nie jest to legalne i powinni dowody zabierać(kwestia czasu), niech podjedzie jeden z drugim pod ścianę i pstryknie fotkę, gdzie idzie wiązka światła i niech sobie porówna z mijania :thumbdown:

u mnie w robocie jest dwóch asów w BMW 5 z tak przerobionymi i codziennie widzę jak to oślepia pomimo zmniejszonej mocy

kris-krzysztof ładnie to wygląda i cena znośna :wink:

powiedz, jak z mocowaniem tego i porównanie z wielkością ori halo?

Opublikowano

Nie przesadzajmy znowu z tym zabieraniem dowodów, dostatecznie nas inwigilują na drogach.....

Opublikowano

Pany też się przymierzam do założenia ledów DRL tyle , że w B7. I powiem wam , że mam dość spory problem. Po prostu nie widzę w swoim zwyklym zderzaku miejsca , w którym mógłbym umieścić DRL. Wloty przy halogenach to lipa. Lewy wlot kierownica powietrza , prawy zaślepka . [okular na halo już dołożony :wink:] Są dedykowane kratki z wbudowanymi lampami do tego zderzaka , ale jak bym je założył to o ponad połowę będzie zakrywało wlot do intercoolera. ŚWIATŁA LED DRL DZIENNE AUDI A4 B7 SZCZECIN JAFRA (3053100615) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. I do tego cena. Ja widziałbym jakieś DRL w paski , tylko gdzie je wsadzić. :facepalm:

jbwin22owyk2_t.jpg

Opublikowano

@up miki

I zgadza się kolego mierzylem dziś i wychodzi 21cm :confused: nie wiem jak ja to rok temu mierzylem.?

A nie było jakiejś zmiany orzepisow czy cos? Nie było wymogu 20cm przypadkiem?

hmm no mam nadzieje ze nie będą mnie mierzyć ;)

Poczekam aż stanieja te podwójne led+halo, bo na razie to cena zaporowa :eek:

I zrezam w ten sposób, bo to chyba najbardziej mniej odbiega od orientuje,

kusi mnie jeszcze ten patent z modułem i długimi na 30%,

Ale to też nie zgodne z przepisami :mad:

Wysyłane z mojego v6 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
kris-krzystof - ty masz opcję nr.1 ?

trzacha - założyłeś te z modelu nr 3 (firmy xenonowe czy inny model?)

ucho - wstaw link z twojego wątku przerobienia lampek

XBladex - a jak to świeci jak jest ładne słońce na dworze - widać te ledy ?

wszystkim dziękuję za materiał foto -

i prosze o więcej.

Przed podjęciem decyzji o wstawieniu i przeróbce lampek-led ,prosze zwrócić uwagę na temat poruszany również tutaj

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/ktorzy-rezaja-lampy-zarowki-hidy-ledy-zakladaja-paski-diodowe-itp-264836/

trzeba to zrobić tak aby było wszystko zgodnie z prawem , aby uniknąć kłopotu.

Można wywnioskować więc - że wersja NR.5 - jest dosyć ryzykowna

Tak, jak pisałem wcześniej: NSSC DRL 504HP. NSSC to marka, 504HP model, a DRL oznaczenie typu świateł (Daytime Running Lights), czyli do jazdy dziennej. Moje to LED-y.

Opublikowano

Mnie osobiście najbardziej podoba się LED w halogenie. Fajnie to wygląda, nie widać żadnej ingerencji i ładnie sie prezentuje gdy świecą - obniżają optycznie auto - no i okrągłe bardziej pasują. Tylko żeby jeszcze troche staniały. Duzo lepiej auto wygląda przy zapalonych okrągłych halogenach niż przy tych ledach dokładanych w zderzak

30% drogowych też nawet nieźle. Ale po co inwestować w coś - za co dostane mandat.

Dokładanie pasków LED - raczej bym sie nie decydował na taki ruch - szkoda by mi było kratki S-line, która kosztuje 100zł/1szt. Pozatym nie podoba mi się.

Jedynie wąż-LED jak któryś z kolegów zrobił w lampie - fajnie wygląda - ale to musiałoby być ładnie zrobione - szczerze mówiąć chyba bałbym się to robić - a nóż za rok przestanie mi sie to podobać i co wtedy :decayed:

Czekam na przystępną cene LED i Halo w jednym i kupuje, ważne też dla mnie jest posiadanie homologacji, dlatego nie bede sie bawił w przeróbki czy dokładanie choinek wężowych.

Policjant podejdzie i tylko sprawdzi czy na kloszu od LED jest homologacja. - Ewentualny jej brak może być przyczyną - że to Ciebie oskarżą o spowodowanie wypadku, nawet jeśli to nie ty będziesz sprawcą. Ja chyba za stary jestem na takie głupoty. Wole dać 200zł więcej i kupić te halogeny z LEDem.

CIekawe czy przy montażu byłoby dużo rezania ?

Opublikowano
kris-krzystof - ty masz opcję nr.1 ?

trzacha - założyłeś te z modelu nr 3 (firmy xenonowe czy inny model?)

ucho - wstaw link z twojego wątku przerobienia lampek

XBladex - a jak to świeci jak jest ładne słońce na dworze - widać te ledy ?

wszystkim dziękuję za materiał foto -

i prosze o więcej.

Przed podjęciem decyzji o wstawieniu i przeróbce lampek-led ,prosze zwrócić uwagę na temat poruszany również tutaj

http://a4-klub.pl/kazdy-temat-20/ktorzy-rezaja-lampy-zarowki-hidy-ledy-zakladaja-paski-diodowe-itp-264836/

trzeba to zrobić tak aby było wszystko zgodnie z prawem , aby uniknąć kłopotu.

Można wywnioskować więc - że wersja NR.5 - jest dosyć ryzykowna

moduł od tego gościa kupiłem Informacje o Użytkowniku Be-Smart

moduł wpięty mam do MCE [ALL B6 B7] Moduł centralnej elektryki // włącznik świateł // czujnik światła // CLH

moduł z allegro załącza się sam po odpaleniu auta ale ja dołożyłem dodatkowy ori wyłącznik aby była możliwość je całkowicie wyłączyć

-plus wpięty do śruby która jest za pedałami na ścianie grodziowej

-masa przykręcona na lewym słupku śrubą

-przewody do lamp wpinasz w MCE do kostki B

CLH podpinasz pod sterowanie zamka centralnego, ale wystarczy podpiąć się pod kierunkowskaz i też będzie działało, lecz jedyny feler to taki że jak chcesz zostawić auto na awaryjkach przy wyłączonym silniku to też będzie się załączać CLH (Gniazdo B pin z kierunkowskazów podpinasz w obojętnie który)

Bezpiecznik z modułu wyprowadziłem do skrzynki bezpieczników z powodu tego że jakby się spalił to nie trzeba rozbierać całej półki

20121201_081209.jpg36_5.jpg20130102_145906.jpg

Opublikowano

Też wcześniej zastanawiałem się nad halogenami, ale wyszedłem z założenia, że w czasie jazdy w warunkach ograniczonej widoczności są jednak bardzo przydatne. Zwłaszcza, gdy w aucie są xenony. Zwróć uwagę na barwę ich światła i dodaj do tego mgłę i noc. Wtedy halogeny z tradycyjnymi żarówkami (bez kombinacji z LED itp.) stają się bardzo przydatne. Wcześniej też sugerowałem się wyglądem i brałem pod uwagę DRL w miejscu halogenów. Ale doszedłem do wniosku, że może mi kiedyś ich brakować. Ale zależało mi na odciążeniu moich xenonów i wybór padł taki, jak widać na załączonym obrazku... Jeśli ktoś ma dokładki z kratką z S-Line, to raczej nie ma wyboru i pozostają mu DRL okrągłe - w miejsce halogenów (jeśli oczywiście nie jest mu obce pojęcie estetyki). Bo ja mając reflektory xenonowe nie bawiłbym się w zmianę ich charakterystyki i jakieś dokładki LED w środku reflektora. I jeszcze nawiązanie do przepisów. Panowie, szkoda czasu na dywagacje dotyczące zachowania policjantów - moim zdaniem, jest jasno określone (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 4 maja 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia) co i jak, i trzeba się do tego stosować a nie kombinować jak to ominąć. Nie będziemy się wtedy wzajemnie wkurzać na drodze :wink:...

Opublikowano

@up ucho.77

Czy w tym module jest jakaś możliwość zmiany jasności świecenia?? tzw potencjometr??

Opublikowano
@up ucho.77

Czy w tym module jest jakaś możliwość zmiany jasności świecenia?? tzw potencjometr??

w teorii nie,

na zwykłych żarówkach świeci:thumbup: i nic nie razi innych użytkowników ruchu

Opublikowano

ucho.77 -dzięki za wstawienie materiału foto + opisu

daniels - zgadzam opcja Nr5 - b.ładnie wygląda - tylko żeby dostać takie ori lampy -ah to by było

trzacha - jak masz zapalone dzienne LED , to z tyłu lampki też ci świecą ?

Opublikowano

Tylko z przodu. Włączają się po uruchomieniu silnika i gasną po włączeniu świateł mijania. Nie ma obowiązku używanie świateł LED i pozycyjnych jednocześnie. Wynika to uregulowań unijnych, które obowiązują również w Polsce. Znam historię Klubowiczów, którzy mieli w związku z tym problemy podczas kontroli drogowej, ale w 2010 r. zostało zmienione rozporządzenie ministra infrastruktury, które dostosowało wymagania do wymagań Unii Europejskiej. Na podstawie tej zmiany od 2010 roku wszystkie nowe samochody muszą być wyposażane w światła do jazdy dziennej i muszą one się świecić bez świateł pozycyjnych. Czyli podczas używania świateł do jazdy dziennej, nie można używać świateł pozycyjnych. W starszych modelach samochodów (czyli tych bez DRL) do jazdy w ciągu dnia należy używać świateł mijania i wraz z nimi muszą się świecić światła pozycyjne. Można jednak dodatkowo zamontować światła z homologacją do jazdy w dzień, czyli takie, o jakich tu piszemy (z homologacją!). Nie ma zatem obowiązku używania świateł pozycyjnych wraz z używaniem świateł do jazdy dziennej. Pozdrawiam!

Opublikowano

propozycja dla tych co chcą z halo dzienne robić led7,5w

h11_h8_7_5.jpg

na aucie

image.jpg23_3.jpg

Opublikowano

Ciekawe czy te Ledy do B7 podejdą do zderzaka S-line? Nie ma też zdjęć jak to wygląda zamontowane.

Opublikowano

VTG - jaki NR. led (od 1 do 8) masz na myśli ?

Opublikowano
Tylko z przodu. Włączają się po uruchomieniu silnika i gasną po włączeniu świateł mijania. Nie ma obowiązku używanie świateł LED i pozycyjnych jednocześnie. Wynika to uregulowań unijnych, które obowiązują również w Polsce. Znam historię Klubowiczów, którzy mieli w związku z tym problemy podczas kontroli drogowej, ale w 2010 r. zostało zmienione rozporządzenie ministra infrastruktury, które dostosowało wymagania do wymagań Unii Europejskiej. Na podstawie tej zmiany od 2010 roku wszystkie nowe samochody muszą być wyposażane w światła do jazdy dziennej i muszą one się świecić bez świateł pozycyjnych. Czyli podczas używania świateł do jazdy dziennej, nie można używać świateł pozycyjnych. W starszych modelach samochodów (czyli tych bez DRL) do jazdy w ciągu dnia należy używać świateł mijania i wraz z nimi muszą się świecić światła pozycyjne. Można jednak dodatkowo zamontować światła z homologacją do jazdy w dzień, czyli takie, o jakich tu piszemy (z homologacją!). Nie ma zatem obowiązku używania świateł pozycyjnych wraz z używaniem świateł do jazdy dziennej. Pozdrawiam!

tu macie wszystko:

Przepisy prawne w Polsce (wyciąg)[edytuj]Świateł dziennych można używać zamiast obowiązkowych świateł mijania w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, od świtu do zmierzchu. Na kloszu lampy musi widnieć oznaczenie RL.

Światła dzienne muszą być zainstalowane:

  • Symetrycznie względem osi pojazdu
  • Na równej wysokości
  • Odległość od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi maksymalnie 150 cm
  • Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi musi wynosić minimum 60 cm, chyba że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm - wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm
  • Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu
  • Nie mogą być zamontowane dalej niż 40 cm od obrysu pojazdu
  • Lampy włączają się automatycznie po ustawieniu urządzenia zapłonowego w pozycji umożliwiającej uruchomienie silnika

W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi. W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej.

Opublikowano

Możesz wrzucić jakiś link - gdzie je można kupić ?

Pozbywamy sie halogenów w tym układzie czy te LEDY są 2w1 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...