Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ocencie te zdjecie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sluchajcie powiedzcie mi ze takie zurzycie klasyfikuje sie do wymiany czy jeszcze mozna jezdzic. Objaw to nierowna praca silnika na biegu jalowym jak i podczas jazdy odczuwalne sa delikatne wibracje. przebieg auto to na liczniku 252km. Poradzice co robic. oleju co dziwne nie bieze.

Zdjecie1175_jak_zmniejszyc_fotke_pl.jpg

Opublikowano

Nic tu nie widać zdjęcie źle zrobione..

Opublikowano

A wyczuwasz coś pod ręką, może jakiś próg ?????

Opublikowano
nic nie wyczuwam tylko te wytarcia sa jak widac ...

fajnie odpisane - nic nie wyczuwam ale "te wytarcia" - jakie wytarcia skoro nic nie wyczuwasz ?

Przebarwienia to nie zawsze wytarcia - trochę trzeba sprecyzować co jest grane.

Opublikowano

Sam walek w sobie moze byc lekko rudawy... Wazniejsze sa popychacze hydrauliczne, jesli sa na nich wglebienia lub "sprezynuja" to sa do wymiany. Walek moze byc rudawy, niebieski, brazowy wlasnie od wycierajacych sie popychaczy. Jesli Ci nie odbija w puszcze od filtra to smialo smigaj. Nie ma sensu tego wymieniac zanim "naprawde" padnie. Ja bym na twoim miejscu gdzie indziej szukal przyczyny twoich objaw.

Opublikowano

To co to moze byc. W czym jest problem. dodam ze jest jeszcze buczenie podcas jazdy i wibracje na postoju. nie wspomialem ze reanimowalem zaworek n18 bo byl caly zadzerwaily.

Opublikowano

nie równa praca moze byc spowodowana juz kończącymi sie pompkami..

Opublikowano
nie równa praca moze byc spowodowana juz kończącymi sie pompkami..

Tak jak kolega napisał sprawdz Vagiem wartości na pompkach.

Opublikowano

trzęsące sie PDeki to zmora naszych A4 :facepalm: przyczyną może byc wałek + szklanki, pompki, uszczelnienie pompek, dwumas, nieszczelny dolot, i milion innych spraw, znam goscia który wymienił wszystko to co wymieniłem wsadził jakies 7 tysi i auto dalej zarzuca :wallbash: Tez zaczynam walkę z trzęsącym sie silnikiem na pierwszy rzut idzie wałek, szklanki i uszczelnienie PD, jesli nie pomorze podniose delikatnie obroty jałowe i problem nie bedzie odczuwalny choc dalej bedzie wystepował.

Opublikowano
trzęsące sie PDeki to zmora naszych A4 :facepalm: przyczyną może byc wałek + szklanki, pompki, uszczelnienie pompek, dwumas, nieszczelny dolot, i milion innych spraw, znam goscia który wymienił wszystko to co wymieniłem wsadził jakies 7 tysi i auto dalej zarzuca :wallbash: Tez zaczynam walkę z trzęsącym sie silnikiem na pierwszy rzut idzie wałek, szklanki i uszczelnienie PD, jesli nie pomorze podniose delikatnie obroty jałowe i problem nie bedzie odczuwalny choc dalej bedzie wystepował.

jeszcze dorzuć poduszki pod slilnikiem i skrzynia :kox:

Opublikowano

mozna dodac jeszcze plecionkę wydechu i zatkanego kata.

Opublikowano

Daj jakieś porządne zdjęcia bo z tego nic nie można powiedzieć o wałku.

Opublikowano

Zwróć uwage szczególnie na krzywki od wydechu, sa one bardziej narażone na zużycie i szybciej sie zużywają, wbrew pozorom najpierw wyciera sie okrągłą stona wałka a nie sama krzywka. Sprawdź tez szklanki, robi sie to tak ze gdy krzywka wałka jest w górze, trzeba nacisnąć nie ostrym narzędziem na szklankę, powinna być wmiare twarda i nie powinna sprężynować. Przed sprawdzeniem odpal silnik na pare chwil zeby szklanki napełniły sie olejem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...