tymonA4 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 pany ile może kosztować instalka do adr-a na sekwencji taka podstawowa
sołtys85 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 pany ile może kosztować instalka do adr-a na sekwencji taka podstawowa 2000zł
Samaelos Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Za Stag-4, reduktor Zavoli Zeta N, wtryskiwacze Valtek czerwone, butla w kole - 2200pln (Białystok, lipiec 2009)
tymonA4 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 podpinam sie pod temat zamierzam założyć lpg moje pytanie brzmi co sprawdzić w aucie przed montażem
sołtys85 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 podpinam sie pod temat zamierzam założyć lpg moje pytanie brzmi co sprawdzić w aucie przed montażem NIc jak eksploatowany normalnie bez zaniedbań to nic nie trzeba robić.
marhiw Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ja założyłem 3 tygodnie temu sekwencje za 2300 valtek czerwone stag 4 i jestem jak narazie zadowolony butla 53 l w kole. Na butli ostatnio zrobiłem 350 km ale nie wyjezdziłem gazu do konca cos mi sie wydaje ze zostało tam jakies 8 do 10 l jeszcze ale nie wytrzymałem jak mi sie czewona dioda od rezerwy swieciła:)Do butli wchodzi cos koło 42 l gazu. Przynajmniej tankuje za 2.15 a nie za 5 zł ( tylko mam nadzieje ze gaz nie pojdzie do góry jak benzyna bo wtedy lipa)
marhiw Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 w mojej okolicy tzn Jareniówka koło Jasła. Najstarszy zakład montazu lpg w regionie. Gosc zna sie naprawde konkretnie. Naprawde POLECAM. Z rzeszowa opłaca sie przyjechac:)
misiul Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 W Łodzi za STAG 300+ chcą w NAGAZ 4 000, w Auto-GAZ 3 000 zł (Stag 4 2300zł) W drugim warsztacie powiedziano mi, że Stag 300+ jest fajny bo ma więcej opcji i na częściowo zużytym mechanizmie sterowania przepustnicy można go wystroić. Zaniepokoiła mnie opinia, że jak turbinka nie jest już za sprawna to na gazie będzie dymić olejem i remont turbiny się szykuje - gaz nie dobija turbiny lecz uwydatnia jej niedomagania
elmo814 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 jakiej pojemnosci butle w kolo zapasowe wsadzic zeby nie byla za mala litrazowo a zarazem za duza (aby nie wystawala ponad podłoge)?
arasxxx Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Ja bym proponował BRC wszystko dobiera się pod dany silnik , wszystkie części jednego producenta dzięki czemu to bez problemu ze sobą współgra i tylko kwestia dobrego instalatora co nie tylko zrobi zwykłe wgranie mapy ale odpowiednio to wyreguluje w czasie jazdy pod obciażeniem i będzie super . BRC pakują teraz do nowych CHEWROLETÓW
ryszard1961 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Przy STAGU są duże możliwości regulacjidlatego bardzo często wypalają się gniazda zaworów bo ustawia się za ubogą mieszankę dlatego polecam BRC w tej instalacji nie narobi ci kosztów gazownik żle regulując mieszankę i gniazd ci nie powypala
ghost2255 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Wszystko można popsuć-BRC też. Ważniejszy od marki instalacji jest ogarnięty gazownik.
Cris Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Wszystko można popsuć-BRC też.Ważniejszy od marki instalacji jest ogarnięty gazownik. dokładnie.powiem wam tak przy Oplu zaczął mi świrować gaz.zawiozłem do jednego i nie dał sobie rady nie umiał naprawić a drugi bez problemu autko teraz śmiga.
MASATO Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 LPG może montować każdy ale nie każdy powinien jak robi ktoś ogarnięty w temacie to nie będzie różnicy w stosunku do jazdy na benzynie.
waldek22 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Ja mam LPG 2 lata w A4 B6 silnik ALT i śmiga bez problemów. Jedynie gaz trzeba tankować na dobrych stacjach. A przy tankowaniu w niemczech auto osiąga o 40 - 50 km większy zasięg - gaz jest nieporównywalnie lepszy ---------- Post added at 16:35 ---------- Previous post was at 16:31 ---------- Instalacja BRC z butlą w miejsce koła zapasowego zamontowana i serwisowana przez prawdziwych fachowców w Szczecinie a dokładnie w Tanowie pod Szczecinem. Nie ma różnicy czy jeżdże na gazie czy na bęzynie!
sokal Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 (...) A przy tankowaniu w niemczech auto osiąga o 40 - 50 km większy zasięg - gaz jest nieporównywalnie lepszy (...) Potwierdzam, wybrałem się pewnego razu do Berlina autkiem z instalacją na mikserze które miało padniętą pompę paliwa - jazda tylko na LPG Na miejscu na ostatnich oparach dotarłem do ciężko zakamuflowanej stacji LPG. Nie pamiętam już dokładnie ile więcej zrobiłem wtedy kilometrów na tym gazie ale pamiętam że zacząłem wierzyć w to że Niemiec podczas tankowania przerobił mi instalację na zasilaną powietrzem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się