kaman5151 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Bagnetem serwisowym teoretycznie jest najdokładniej.
bigkaban Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Po otwarciu maski muslo , ze dolales i przez jakis czas pokazuje stan ok... po ilus km znow ci wyskoczy, ze za malo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
selius Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Czyli miarka elektroniczna wyrówna się po kilku km i spadnie do poziomu z przed otwarcia maski? Bo dziwi mnie to skąd pokazuje większy stan.
sowiq Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Poziom oleju po otwarciu maski jest resetowany i przez dłuższy czas nie da się go odczytać z poziomu MMI. Jeśli sprawdzasz na FIS, to najdokładniejsze wskazanie będziesz miał po rozgrzaniu i wystudzeniu silnika. Bagnet serwisowy jest najdokładniejszy, ale pod warunkiem, że ustawiasz go na odpowiednią długość
Grohu Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Przez przypadek zagadałem się przez telefon i dolałem zamiast 125ml oleju do maxa jakieś 400ml. Na mmi brakowało kreski więc chciałem dolać te 125ml no ale się ulało Bawić się w strzykawkę i rurkę przez miejsce na bagnet czy olać bo i tak ten nadmiar 300ml spali mi w 2 tys km ?
Fujares Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Witam forumowiczów Pierwszy temat i pierwsze nurtujące mnie pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi w instrukcji. W Audi A4 b8 1.8 TFSI 2009 sedanik. Jak to jest z tym wskaźnikiem oleju w MMI. Chodzi mi o to ile dokładnie schodzi oleju na każdą kreskę w tym aucie. Znalazłem podobne tematy ale Audi A5 i nie jestem pewien czy akurat to to samo. Jeśli idzie jedna kreska w dół to ile dokładnie oleju spalił silnik? Moje pierwsze auto z silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem. Wcześniej od Accord 2009 do Focus TDCI ale moje pierwsze Audi i jest to fajna opcja sprawdzania poziomu oleju z poziomu komputera ale jak to się ma do spalania na jedną kreskę? Dzieki za każdą odpowiedź
majty2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 a co znaczy taki komunikat the engine must be warm to obtain an exact measurement? i slupek w MMI jest pusty ... zadna kontrolka od dolania oleju sie nie zapalila mial ktos taki przypadek?
komoornik Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Translator nie działa? Oznacza to, że olej nie ma odpowiedniej temperatury (wtedy zwykle pokazuje go mniej).
majty2009 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 tak jak mówisz, translator pomógł olej sie pojawił ale juz go mało na słupku czyli pewnie zachwile sie pojawi komunikat o dolewce teraz juz wiem jak sprawdzac to nie bede miał problemu
D4NTE Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dnia 7.03.2017 o 14:16, Grohu napisał: Przez przypadek zagadałem się przez telefon i dolałem zamiast 125ml oleju do maxa jakieś 400ml. Na mmi brakowało kreski więc chciałem dolać te 125ml no ale się ulało Bawić się w strzykawkę i rurkę przez miejsce na bagnet czy olać bo i tak ten nadmiar 300ml spali mi w 2 tys km ? nadmiar oleju raczej mu nie zaszkodzi, ale wg. mnie lepiej mieć mniej o 1-2 kreski niż go przelewać
Rbk Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 W dniu 27.06.2013 o 17:47, kiko79 napisał: litr na 1000km??? o mamuńciu!!! Faktycznie w tych silnikach za gubienie oleju odpowiada miedzy innymi wadliwa odma...tak jak w opisywanym na forum silniku ALT. Ja mam ALT i oleju nie gubi wiec nie wiem czy to jedyny powód. Niektórzy odmę przerabiali według jakiegoś schematu. Jednym podobno pomogło, inni plują sobie w brodę że wyrzucili kasę w błoto bo silnik nadal gubi olej. Po prostu te dwulitrowe jednostki chyba tak mają, czasem trafi się taka ci bierze może mniej.
Rbk Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Problem w audi 1.8 tfsi jak i 2.0 tfsi jest taki sam pierścienie na kolbach , audi spierdolilo te silniki ze tak się wyrażę mam 2.0 tfsi i naprawa w audi kosztuje 6 tys euro. dodatkowo wsadzaja do silnika te same zepsute części i za naprawę trzeba wyłożyć samemu z własnej kieszeni. Jest jednak wyjscie, połowę tańsza naprawa w serwisie który się tym zajmuje i robią to lepiej niż audi
Rbk Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 W dniu 30.06.2013 o 06:44, lukaszG napisał: https://www.google.de/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=0ahUKEwjMs-33iefXAhUIOBQKHXW_B8EQwqsBCCEwAA&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2nov wklejam tu link dla tych którzy znają niemiecki, inni będą musieli tłumaczyć ale problem jest bardzo poważny
mokrzo Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Panowie, poprawcie mnie jeśli się mylę, jedna kreska na bagnecie to ok. 50ml?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
FutrzaQ Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Koledzy w moim 2.0 tdi GAHA przy sprawdzeniu stanu oleju pokazuje komunikat ..please reduce oil level" zbyt wysoki stan oleju? Po upuszczeniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Trzeba to jakoś zresetowac? Miał ktoś taki przypadek?
kixi4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Na rozgrzanym, sprobuj wlaczyc zaplon, otworz maske i poczekaj okolo 1 min az na wyswietlaczu pomiedzy zegarami wyswietli sie poziom oleju, wtedy mmi "czyta" od nowa.. masz bagnet?
FutrzaQ Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Nie ma bagnetu. Na rozgrzanym silniku włączonym zapłonie przy otwartej czy zamkniętej masce nie pokazuje nic na fis. Na mmi tylko ten komunikat bez żadnej miarki. Po upuszczeniu czekałem 5 min z zapłonem i bez zmian.
kixi4 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 4 godziny temu, FutrzaQ napisał: Nie ma bagnetu. Na rozgrzanym silniku włączonym zapłonie przy otwartej czy zamkniętej masce nie pokazuje nic na fis. Na mmi tylko ten komunikat bez żadnej miarki. Po upuszczeniu czekałem 5 min z zapłonem i bez zmian. Byc moze wciaz oleju jest za duzo, lub faktycznie uszkodzil sie czujnik poziomu oleju. Sprawdz innym bagnetem z innego auta. Poziom max okolo 50.2cm a poziom min okolo 52.5cm
Kodii Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 (edytowane) Dla jasności jak sprawdzić prawidłowo poziom oleju w MMI audi a4 b8 Czy jeśli przejadę 200 km i wracając odstawie na parking samochód, odczekam 2min/5min aż sobie ten olej spłynie to pokaże mi prawidłowy stan oleju? Wcześniej (inne auto) jak sprawdzałem na bagnecie to najlepiej było sprawdzić przed odpaleniem samochodu Edytowane 30 Czerwca 2019 przez Kodii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się