czornycinek Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 po wymianie amortyzatorów i sprężyn z sportowych na oryginalne mój samochód wygląda tak : Jak widać na zdjęciu przód stoi jakoś nienaturalnie wysoko. Prześwit od opony do nadkola to 13 cm a z tyłu 10 cm. Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały a sprężyny nie były ściśnięte czy możne to być przyczyna ? Dodam że jet też głośny stuk tylko z lewej strony gdy koło wpada w dziurę lub zjeżdżam z mostu lub lezącego policjanta, tak jakby amortyzator rozciągał sie do granic możliwości chodź nie wie czy to możliwe. Proszę o pomoc
Smiszny Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Szczerze... tragicznie to wyglada Może poprostu założyłeś sprężyny od innego silnika? Większego? I one są wtedy twardsze i Twoje auto nie siadło jak należy, jak dobierałeś sprężyny? Bo tak jak teraz to nie możliwe żeby az tak wysoko stał...
czornycinek Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Gdy kupowałem auto stało ono na sportowym a sprzedający dorzucił mi oryginalne... i podmieniłem przed zimna i tak to teraz wygląda
addassko Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 kurcze lipa na maxa ciekawa sprawa bo napewno nie sa ori do Twojego wozu
Dev Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 ta zawiecha jest od jakiegoś duzego diesla żle doprałes springi
addassko Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 ta zawiecha jest od jakiegoś duzego dieslażle doprałes springi byly z autem...
Kriss SierraFan Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 O f*ck, wygląda jakby była bez silnika
lukas551 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Dokladnie chcialem to napisac jakby byla bez silnika.Tył siedzia tak jak na 1BA a przod to nie wiadomo co:kwasny:
czornycinek Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Co dziwnie przód jest miękki. sam nie wiem o co w tym chodzi
msck Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 tak btw.wahacze dokreca sie jak samochod stoi na kolach,w takiej pozycji jak maja pracowac, a nie na podnosniku
czornycinek Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 no tak ale to chyba nie ma nic wspólnego jednak ?
czornycinek Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 istnieje jakaś inna możliwość takiego stanu jak źle dobrane sprężyny ?
tw182 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 istnieje, poczytaj http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-dobierac-zakres-mas-osi-136448/ sprawdz oznaczenia na sprezynach to się dowiesz do jakiego silnika, to ze takie dorzucił to nie znaczy ze są odpowiednie, moze złe kupił i dlatgo obnizał. na tak wyciągnietym amorku to go raczej niszczysz, a no i zmien mechanika, kto dokreca wahacze na podnosniku :|
Arturoo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 po wymianie amortyzatorów i sprężyn z sportowych na oryginalne mój samochód wygląda tak :http://s23.postimage.org/8utb2gckn/SDC11438.jpg Jak widać na zdjęciu przód stoi jakoś nienaturalnie wysoko. Prześwit od opony do nadkola to 13 cm a z tyłu 10 cm. Przy wymianie amorków i sprężyn wszystkie wahacze były skręcane na podnośniku czyli koła zwisały a sprężyny nie były ściśnięte czy możne to być przyczyna ? Dodam że jet też głośny stuk tylko z lewej strony gdy koło wpada w dziurę lub zjeżdżam z mostu lub lezącego policjanta, tak jakby amortyzator rozciągał sie do granic możliwości chodź nie wie czy to możliwe. Proszę o pomoc tak btw.wahacze dokreca sie jak samochod stoi na kolach,w takiej pozycji jak maja pracowac, a nie na podnosniku tak jak pisze kolega jest prawidłowo OT btw jak mi, który na śląsku powie ,że mam kozę to mu wyebie
addassko Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 :decayed: eee tam co ja mam powiedziec :decayed:
Arturoo Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 ano tak ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:57 ----------
Polko_V Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 osz...curva...Arturku w tym przypadku chyba wjadę moim pod niego:grin: a do skręceń wahaczy nigdy nie dokręcać na podnośniku...tylko na kołach jak stoi. A co do tego allroad'a...tylko wytłumaczenie można znaleźć w źle dobranych springach:wink:
Gość Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Gościu dał Ci jakiś szajs z innego auta żebyś się odyebał i tyle. Nie przejmuj się czornycinek , poskaczemy se po Bieszczadach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się