kartom36 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Mam problem z moim 1.9 115KM . po osiągnieciu temp.około 60stopni przechodzi w tryb awaryjny zapala się abs i esp i po chwili wykrzyknik na fisie i auto zaczyna szarpać przy przyspieszaniu wtedy też delikatnie traci moc dzieje się tak przy obrotach około 1800-2200. Sprawdziłem już turbo , podciśnienia, wymieniłem filtr paliwa, sprawdzona przepływka. najlepsze jest to ze na diagnozie komputerowej wyskakuje błąd pompowtrysków np.2 lub 2 i 3 a nawet wszystkie.Więc pojechałem do gościa który zajmuje się tylko wtryskami i ma do tego sprzęt okazało się że pompki są OK ale wyskakuje ich błąd. Teraz pytanie czy może to być wina elektroniki .
stanley Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 listwa wtryskowa do czyszczenia bądź wymiany
celtic27 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Mam to samo, po przejechaniu kilometra, włącza się kontrolka ABS, ESP, wykrzyknik, traci moc i szarpie. Po zgaszeniu i odpaleniu wskazuje, że jest ok, przejadę kilka kilometrów i jest to samo. Chodzi o tą listwę wtryskową?
stanley Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Mam to samo, po przejechaniu kilometra, włącza się kontrolka ABS, ESP, wykrzyknik, traci moc i szarpie. Po zgaszeniu i odpaleniu wskazuje, że jest ok, przejadę kilka kilometrów i jest to samo. Chodzi o tą listwę wtryskową? u mnie właśnie tak było
kartom36 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Gdzie jest ta listwa ja mam pompowtryski silnik AJM.
stanley Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Gdzie jest ta listwa ja mam pompowtryski silnik AJM. zdejmij pokrywę zaworów i wszystko masz przed sobą
celtic27 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Mechanik podłączył VAG-a i okazało się, że to jeden z pompowtrysków. Wymiana 700 PLN :/
kartom36 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 U mnie po podłączeniu vaga pokazuje błąd jednego a potem trzech pompek mechanik je sprawdzał i okazało się że są dobre a błąd wyskakuje sprawdze tą listwe może to faktycznie to oby bo już nie mam co sprawdzać
kartom36 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Przepływke, pompkę paliwa, instalacja silnika, filtr paliwa, kostki przy pompkach, podciśnienia, termostat, czyszczone turbo, mogłem coś pominąć, bo już nie pamiętam ale to wszystko sprawdzone . Tryb awaryjny włącza się tylko przy równej jezdzie przy przyspieszaniu jest ok.
stanley Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Przepływke, pompkę paliwa, instalacja silnika, filtr paliwa, kostki przy pompkach, podciśnienia, termostat, czyszczone turbo, mogłem coś pominąć, bo już nie pamiętam ale to wszystko sprawdzone . Tryb awaryjny włącza się tylko przy równej jezdzie przy przyspieszaniu jest ok. jakieś błędy VAG wywala ? Kiedyś miałem też tak, że właśnie delikatnie szarpało przy równej jeździe i delikatnym przyspieszaniu, okazało się, że przegub zewn był do wymiany No, ale wtedy nie wywala trybu awaryjnego
kartom36 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 błąd jest napewno 17655 błąd trzeciego a potem wywala kolejne dwa wtryski
stanley Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 błąd jest napewno 17655 błąd trzeciego a potem wywala kolejne dwa wtryski może podmień pompki miejscami
kartom36 Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 A któraś z pompek jest sterująca czy są wszystkie takie same? ---------- Post dopisany 06-07-2013 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 23:51 ---------- Witam. Po wyczyszczeniu całej instalacji silnika pojawiał mi się tylko błąd 3 pompowtrysku więc go wymieniłem i błąd znikną jednak pojawił się błąd 4-tego więc postanowiłem wymienić kolejne trzy i PROBLEM z szarpaniem i przerywaniem silnika znikną auto ogólnie lepiej jedzie i zero błędów, silnik mam AJM 1.9TDI. pompki 045.130.073T. Montowane były w Audi 115/116KM i vw, skoda 1.4 TDI 75KM. Pozdrawiam.
karol24 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 A czyściłeś najpierw listwę czy odrazu wymieniłes wtryski i listwę?
kartom36 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 można tylko podoginać blaszki we wtyczkach przy pompkach nie ma tam żadnej listwy ON leci w głowicy. Na vagu w bloku 23 pokazuje jak działają pompki jeżeli dochodzi do 127 bipów to raczej do wymiany przynajmniej ja tak miałem teraz mam w 23 bloku od 10 do 35.
karol24 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Hmmmm..............to chyba mamy różne te AJMy
johnnythebest Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witaj kolego, zgadzam się z pierwszą wypowiedzią kolegi "stanley" Co prawda opisane obiawy miałem w AXR ale to tez pompowtryski, szarpanie i drganie a późniejszym czasie zapalenie kontrolki ESP i wogóle nie szło jechać, odpal auto i sprawdź jak się silnik zachowuje na gołe oko czy nim narywa? Ja byłem u mechanika i po doginał mi blaszki ale jak nie ustanie narywanie to listwa do wymiany, jak podpiął mi pod komputer wyszło: Błąd obwodu pierwszego cylindra (o ile dobrze pamietam) Listwa w ASO do mnie 274zł więc tragedii nie ma. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się