krzysiekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Cieplym na pewno zimnego nie gazuje
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 sprawdz wszystko na dolocie i wydechu
krzysiekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 W srodku nie, a z wydechu od zawsze wali czyms dziwnym...i niewiem co to razem z siwym dymem pisalem o tym tematy niżej ``dymi na postoju``
krzysiekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Za zimno póki lata czekam do wiosny brak warunkow a auto potrzebne codziennie :-) I jak sie przyjrzeć?
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 na poczatek zdejmij dolot i sprawdz luzy na wirniku dokładnie obejrzyj kolektor wydechowy, moze byc peknnięty
krzysiekvtec Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Na wydechowym jest pęknięcie, nie powieksza sie do tej pory bylo ok z tym peknieciem
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 to wystarczy zeby były takie cuda jak opisujesz
edekxp Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Odgrzeję temat. Póki co filtra paliwa nie wymieniłem bo pogoda zniechęca do dłubania. Obserwowałem te szarpania i jest to jakby na zimnym silniku lub może ogólnie wszystko zimne. Jest taki objaw jakby brakowało paliwa. Auto albo mocno szarpnie i pojedzie lub zgaśnie. Moim zdaniem jakby przepływ paliwa coś blokowało. Co ciekawe raz szarpnie lub dwa i potem już jest wszystko dobrze. Dzieje się to po dłuższym postoju na mrozie min 8 godzin. Po np 3 godz. (silnik zimny) tego nie ma Zrobiłem jeszcze test, odpaliłem auto (temp -10st) silnik pracował na wolnych obrotach aż przełączył się na lpg. Auto idzie jak trzeba, więc ewidentnie wina braku paliwa. Wymienię filtr paliwa, bo chyba nic innego nie może być. Jaki polecacie? Mann WK 720/5 czy Filtron PP836/7
quattro80 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 buczy z przodu a pompa jest w zbiorniku
mareqww Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Czy jeżeli udam się do serwisu np VW to zdiagnozują przyczynę szarpania (powracające błędy 16684 ; 16686) ????
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Z tamtych logów nie wynika żeby był jakis większy problem w aucie, na benzynie tez wywala te błedy? , jesli to problem z lpg to w aso nic nie zrobią. Skasuj błedy i pojeżdzij kilka dni na benzynie i sprawdz czy błędy powracają.
mareqww Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Właśnie gdy auto odpalam to już silnik nierówno pracuje - wyczyściłem odmę, wymieniłem w niej zaworek (śrubę odpowietrzającą) ale nic to nie dało. Zdecydowanie problem z układem zapłonowym, dlatego też moje pytanie: czy w ASO to namiary np może kable zapłonowe szwankują itp
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Marku, spróbuj odpiąc na chwile akumulator lub skasowac błedy vagiem skasują sie adaptacje, wtedy spróbuj odpalić rano i zobacz czy jest tak samo, kabli tam nie ma sa cewki i swiece tylko.
mareqww Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Marku, spróbuj odpiąc na chwile akumulator lub skasowac błedy vagiem skasują sie adaptacje, wtedy spróbuj odpalić rano i zobacz czy jest tak samo, kabli tam nie ma sa cewki i swiece tylko. Chodzi mi o kable które podłączam do cewek - może tak gdzieś coś nie łączy - czy to na stykach a może gdzieś kabel wewnątrz uszkodzony Auto źle chodzi - słychać że zimny nierówno pracuje, a rozgrzany jak się jedzie to miejscami przerywa. W tej chwili kolejny raz zamieniłem cewki - przerywa, ale błędu jak na razie nie wywaliło, także nie wiem czy cały czas 2 cylinder szwankuje. dlatego się mocno zastanawiam nad ASO - mogą podmieniać cewki, świece, sprawdzić styki w wiązce czy odpowiednio przewodzą itp, bo takie szukanie juz mnie dobija (z 3 miesiące temu to miałem, później ustało, teraz znowu - taki matrix)
edekxp Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Masz to na lpg i pb? Najlepiej jakbyś miał nową cewkę lub pożyczył od kogoś i wtedy podmieniał. Jeszcze jedno, sprawdzałeś skrzynkę ECU, czy nie ma wody?
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 A swiece sprawdzałeś na tym cylindrze? jeszcze wężyk od lpg na tym cylindrze sprawdz czy nie łapie lewego powietrza, no i zostaje jeszcze pomiar kompresji..
mareqww Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 A swiece sprawdzałeś na tym cylindrze? jeszcze wężyk od lpg na tym cylindrze sprawdz czy nie łapie lewego powietrza, no i zostaje jeszcze pomiar kompresji.. No właśnie świec na ta chwilę nie ruszałem (zmieniałem tylko cewki), a lpg nie ma nic wspólnego ponieważ to się dzieje i na Pb i lpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się