Andrzej 1976 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 W dniu 24.05.2014 o 16:01, mroziu napisał: Dzięki za odpowiedzi, więc jadę do garażu wymieniać olej, przed wymianą zaleję jeszcze płukankę Engine Flush LIQUI MOLY 0.3L i filterek oczywiście MAN, teraz będę spokojny że zrobię wszystko jak należy.
Andrzej 1976 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Ludzie. Nigdy przed wymiana oleju nie stosujcie żadnej plukanki silnika. Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To wyrok śmierci dla niego. Nasze silniki mają przebiegi rzędem powyżej 200000 km jak nie 300 000. Auto diesel robi rocznie 30000 do 60000 tys km. Tak jest w de. Drogi podatek więc diesel bo musi jeździć. Płukanie silnika nie polecam nigdy nikomu. Ten zabieg szkodzi nawet nowym jednostkom napedowym. Wiem coś o tym.
Axel1 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Jak zalewasz do zajeżdżonej łupy gdzie kompresję silnik trzyma na szlamie olejowym to rzeczywiście płukana przyśpiesza agonię. Albo w starej generacji dieslu gdzie całe życie silnik jeździł na mineralnym oleju zalanie pełenego syntetyka dobija klekota. W innych przypadkach płukanka nie szkodzi.
wesz82 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 2 godziny temu, Andrzej 1976 napisał: Ludzie. Nigdy przed wymiana oleju nie stosujcie żadnej plukanki silnika. Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To wyrok śmierci dla niego. Nasze silniki mają przebiegi rzędem powyżej 200000 km jak nie 300 000. Auto diesel robi rocznie 30000 do 60000 tys km. Tak jest w de. Drogi podatek więc diesel bo musi jeździć. Płukanie silnika nie polecam nigdy nikomu. Ten zabieg szkodzi nawet nowym jednostkom napedowym. Wiem coś o tym. Nie wiem co Ci to zrobilo. Mam avg na blacie 300 a ile na realu tego nawet Chuck nie wie. Mam go juz ponad 6 wlepek w dowodzie a plukanke stosuje srednio co 2 zmiane oliwy. Nie zauwazylem zadnej roznicy w stosowaniu plukanki. Nic zlego sie nie dzieje. Nie wiem jaki silnik musialby byc kibel by przeplukanka mu zaszkodzila. Auto jezdzilo wczesniej na pol syntetyku a teraz smaruje sie x-cess-em i nie zmienilo to jego apetytu na olej tj do 8 tys ani grama potem ok polowke na 2 tys. Naprawde nie wiem skad macie takie info..m
maryn_08 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 dpf montowali fabrycznie w b7 dopiero chyba że się myle
thehuberts Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Witam. Jestem nowy na forum i potrzebuje pomocy. czy to jest dpf? Na szybie nalepka z norma euro4 a tabliczka mówi o euro3. zdjecia jakie uchwyciłem. 2 zdjęcia pokazują przebieg od tej puszki do tłumika.
MemberA4 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) nie masz dpf-u gdybyś miał byłby widoczny na przed ostatnim zdjęciu bo jest montowany pod autem na rurze pośredniej za katalizatorem Edytowane 26 Czerwca 2019 przez MemberA4
Norbas Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 W dniu 26.06.2019 o 20:59, MemberA4 napisał: nie masz dpf-u gdybyś miał byłby widoczny na przed ostatnim zdjęciu bo jest montowany pod autem na rurze pośredniej za katalizatorem JAk był dokładany/ czy po wyjsciu z fabryki ?
MemberA4 Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 5 godzin temu, Norbas napisał: JAk był dokładany/ czy po wyjsciu z fabryki ? W moim aucie np według historii był dokładany w ASO w Niemczech bo wyszedł z euro3 i dopiero po tym zabiegu otrzymał euro4 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się