Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Jak poznać czy auto ma DPF ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie, a po co :)

Opublikowano
W dniu 24.05.2014 o 16:01, mroziu napisał:

Dzięki za odpowiedzi, więc jadę do garażu wymieniać olej, przed wymianą zaleję jeszcze płukankę Engine Flush LIQUI MOLY 0.3L i filterek oczywiście MAN, teraz będę spokojny że zrobię wszystko jak należy.

 

Opublikowano

Ludzie. Nigdy przed wymiana oleju nie stosujcie żadnej plukanki silnika. Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To wyrok śmierci dla niego. Nasze silniki mają przebiegi rzędem powyżej 200000 km jak nie 300 000. Auto diesel robi rocznie 30000 do 60000 tys km. Tak jest w de. Drogi podatek więc diesel bo musi jeździć. Płukanie silnika nie polecam nigdy nikomu. Ten zabieg szkodzi nawet nowym jednostkom napedowym. Wiem coś o tym. 

Opublikowano

Jak zalewasz do zajeżdżonej  łupy  gdzie kompresję silnik  trzyma na szlamie olejowym  to rzeczywiście płukana przyśpiesza agonię.  Albo w starej generacji dieslu gdzie całe życie silnik jeździł na mineralnym oleju zalanie pełenego syntetyka dobija klekota. W innych przypadkach płukanka nie szkodzi. 

Opublikowano
2 godziny temu, Andrzej 1976 napisał:

Ludzie. Nigdy przed wymiana oleju nie stosujcie żadnej plukanki silnika. Nigdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To wyrok śmierci dla niego. Nasze silniki mają przebiegi rzędem powyżej 200000 km jak nie 300 000. Auto diesel robi rocznie 30000 do 60000 tys km. Tak jest w de. Drogi podatek więc diesel bo musi jeździć. Płukanie silnika nie polecam nigdy nikomu. Ten zabieg szkodzi nawet nowym jednostkom napedowym. Wiem coś o tym. 

Nie wiem co Ci to zrobilo.

Mam avg na blacie 300 a ile na realu  tego nawet Chuck nie wie.

Mam go juz ponad 6 wlepek w dowodzie a plukanke stosuje srednio co 2 zmiane oliwy.

Nie zauwazylem zadnej roznicy w stosowaniu plukanki.

Nic zlego sie nie dzieje.

Nie wiem jaki silnik musialby byc kibel by przeplukanka mu zaszkodzila.

Auto jezdzilo wczesniej na pol syntetyku a teraz smaruje sie  x-cess-em i nie zmienilo to jego apetytu na olej tj do 8 tys ani grama potem ok polowke na 2 tys.

Naprawde nie wiem skad macie takie info..m

 

 

Opublikowano

dpf montowali fabrycznie w b7 dopiero chyba że się myle

Opublikowano

Witam. 

Jestem nowy na forum i potrzebuje pomocy.

czy to jest dpf? Na szybie nalepka z norma euro4 a tabliczka mówi o euro3.

zdjecia jakie uchwyciłem. 2 zdjęcia pokazują przebieg od tej puszki do tłumika.

5BD25C1F-A758-486A-9A81-02863BFC3484.jpeg

FFB4B23D-E345-488C-8B9F-933C9D6ED78E.jpeg

C0C549E9-0D9E-405D-B5B8-2DFF5EB38FE5.jpeg

CEFAA4DC-F1E4-4277-9170-51DF4A3167BB.jpeg

E411656F-2943-47D5-97DC-1988C6E109D0.jpeg

Opublikowano (edytowane)

nie masz dpf-u

gdybyś miał byłby widoczny na przed ostatnim zdjęciu bo jest montowany pod autem na rurze pośredniej za katalizatorem

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Ok. Dzięki za pomoc :)

Opublikowano
W dniu 26.06.2019 o 20:59, MemberA4 napisał:

nie masz dpf-u

gdybyś miał byłby widoczny na przed ostatnim zdjęciu bo jest montowany pod autem na rurze pośredniej za katalizatorem

JAk był dokładany/ czy po wyjsciu z fabryki ?

Opublikowano
5 godzin temu, Norbas napisał:

JAk był dokładany/ czy po wyjsciu z fabryki ?

W moim aucie np według historii był dokładany w ASO w Niemczech bo wyszedł z euro3 i dopiero po tym zabiegu otrzymał euro4

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...