Inkognito Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 dobrze kiedy moment rośnie w miarę równomiernie a Ty od 1500-2200 obr masz duży wzrost a później spada lepiej jak by to było inaczej rozłożone... takie moje zdanie ale mogę się mylić
grzes1150 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ori sprzęgło ma zbyt słaby docisk i nawet nowe nie zwytrymuje takiego przyrostu Nm
wrclaguna Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ori sprzęgło ma zbyt słaby docisk i nawet nowe nie zwytrymuje takiego przyrostu Nm A u mnie nie ma takiego problemu czy to wina marki sprzegła ? ( SACHS ,LUK )
dawid771 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 No tak ale ta krzywa rośnie w zasadzie proporcjonalnie do oryginalnej, nie ma chyba specjalnych odchyleń oprócz przyrostu co przecież było celem tego programu, kiedyś ten moment i tak trzeba było osiągnąć.
Inkognito Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 ( SACHS ,LUK ) bardzo dobre marki myślę że wina leży gdzie indziej...
grzes1150 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ori sprzęgło ma zbyt słaby docisk i nawet nowe nie zwytrymuje takiego przyrostu Nm A u mnie nie ma takiego problemu czy to wina marki sprzegła ? ( SACHS ,LUK ) Raczej złego programu Nm może nawet wstawać wcześniej ale wzrost powinien być bardziej płąski a najwyższa wartość w okolicach 2500obr
Inkognito Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ori sprzęgło ma zbyt słaby docisk i nawet nowe nie zwytrymuje takiego przyrostu Nm A u mnie nie ma takiego problemu czy to wina marki sprzegła ? ( SACHS ,LUK ) Raczej złego programu Nm może nawet wstawać wcześniej ale wzrost powinien być bardziej płąski a najwyższa wartość w okolicach 2500obr
dawid771 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 No może tak być, czyli czekają mnie kolejne próby i zobaczymy co z tego wyjdzie. Nie uśmiecha mi się wymiana sprzęgła, tym bardziej jak za chwilę ma się to powtórzyć.
przemek4net Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Raczej złego programu Nm może nawet wstawać wcześniej ale wzrost powinien być bardziej płąski a najwyższa wartość w okolicach 2500obr opluwac jest latwo tu wykres z tego watku oraz dla porownania pierwsze lepsze 3 wykresy 2.0tdi CR z podforum z wykresami zwyczajnie widac, golym okiem, ze wykres autora watku nie jest ani mocniejszy ani ostrzejszy (w zasadzie to lajcik wgledem pozostalych) Zaznaczam, ze nie oceniam zadnego z modow jedynie ustosunkowuje sie do zarzutu, ze zla charakterystyka winna jest klopotm ze sprzeglem Pozdrawiam, Przemek
dawid771 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Mój Tuner też twierdzi, że ten program to lajcik, po prostu sprzęgło się skończyło, nie jestem pierwszym właścicielem tego auta, kupiłem je jak miało 136 tyś, teraz ma 143 tyś przebiegu i tylko dlatego mam wątpliwości. W moim poprzednim samochodzie, VW Passat B5, sprzęgło wytrzymało mi od nowości 250 tyś, przy Audi mam mieszane uczucia ale podobno nowe auta są mniej wytrzymałe jeżeli chodzi o te elementy (sprzęgło, dwumas). Wymienię najpierw to sprzęgło, bo dostanę od mechanika gwarancję, że do 100 tyś sprzęgło przy tym programie nie siądzie i nie będzie się ślizgać.
klattaa Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Jak mam sprawdzić czy u mnie w BRD (206 km i 420 Nm) po programie ślizga się sprzęgło, bo ostatnio zuważyłem coś takiego że jak jadę tak np 60 na trzecim biegu i daję gaz do dechy i szybka zmiana na czwarty bieg to po zmianei następuje taka krótka chwila zawaczania jak by auto przestawało jechać, a po chwili znów ciagnie. Może to lag ale wcześniej czegoś takiego nie było.
przemek4net Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 sa 2 mozliwosci: na wzrok: czyli patrzysz czy obroty nie rosna szybciej niz predkosci jakby w automacie na wech: czy nie capi spalenizna (taki ostry smrod)
artur2910 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 czytajac o tym sprzegle zastanawiam sie czy jest sens robienia wkoncu programu? na co zwrócić uwage podczas robienia programu? i czy jest okreslone jak powinien leciec prawidlowo wykres zeby sprzet nie dostawal po d*pie? kazdy mowi plasko...ale konkrety?
quattro80 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 ja miałem podobną sytuacje 1,8t seria 150km po zmianie 190km sprzęgło razem z kołem padło po kilku dniach wymiana na nowe i ku mojemu zdziwieniu pasował komplet od 190km i teraz narazie jest ok
omnix20 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Ori sprzęgło ma zbyt słaby docisk i nawet nowe nie zwytrymuje takiego przyrostu Nm Ok skoro jest słaby docisk to czemu to sprzeglo wytrzymuje oryginalnie w 170ps. Przeciez to jest to samo sprzeglo. A nam wszystkim po chipie od razu sprzegla padaja. ja mam ten sam problem po chipie na jakies 400nm od razu sprzeglo zaczyna slizgac a na sprzegle jest przejechane jakies 40 tysi. Wiec co trzeba byloby zrobic. Przesunac max moment na wyzsze obroty? Boje sie wymiany bo to ogromny koszt a jak po wymianie okaze sie to samo to 3 tys w bloto.
przemek4net Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 docisk mozna wzmacniac... polega to na tym "z grubsza", ze bierze sie 2 dociski, wyciana "sloneczko" z jednego i doklada sie drugie sloneczko do jednego docisku ... takie cos z fotostory mozesz namierzyc na necie (widzialem na forum golfa). Sa firmy, ktore "za pieniadze" (okolo tysiakaa ) wzmacniaja dociski.. ale czy to "ten sam patent" czy cos innego nie mam pojecia Dowiedzialbym sie czy po tej operacji pedal sprzegla nie bedzie chodzil "za ciezko" bo w sumie co to za fun z auta, ktorym przejazd przez korki to meka panska Pozdrawiam, Przemek
omnix20 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 no ten watek jest rozpatrywany w innym poscie ale jeszcze czekamy na rezultaty <slizgające się nowe sprzęgło>
wydra Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Ori sprzęgło ma zbyt słaby docisk i nawet nowe nie zwytrymuje takiego przyrostu Nm Ok skoro jest słaby docisk to czemu to sprzeglo wytrzymuje oryginalnie w 170ps. Przeciez to jest to samo sprzeglo. A nam wszystkim po chipie od razu sprzegla padaja. ja mam ten sam problem po chipie na jakies 400nm od razu sprzeglo zaczyna slizgac a na sprzegle jest przejechane jakies 40 tysi. Wiec co trzeba byloby zrobic. Przesunac max moment na wyzsze obroty? Boje sie wymiany bo to ogromny koszt a jak po wymianie okaze sie to samo to 3 tys w bloto. w oryginalnych 170KM przebieg momentu wygląda inaczej ...
wariat19804 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 to i ja sie dolacze w czwartek robilem chip silnik jak w opisie bfb seria 163km. po hamowni wyszlo 173km. program i wyszlo 202.5 km jeden dzien jazdy i po sprzegle mam . przebieg auta 120 tys . ---------- Post dopisany at 23:48 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się