mosqitt Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Witam, Kolega ma problem otóż kończy się mu takie ustrojstwo jak pompa powietrza wtórnego, auto to golf V 1.6 2007r. Za pompę w aso chcą 1900zł, więc raczej odpada. Pytanie czy nie da się programowo wyłączyć tej pompy, tak aby się nie zapalał check engine? pzdr
grzes1150 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Można ale to trzeba grzebnąć w ecu... czyli bez człowieka siedzącego w chiptuningu się nie obejdzie
mosqitt Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 ehh tego się obawiałem, miałem nadzieję że vagiem coś się da zakodować, no cóż, zostaje kupić używkę z demontażu
powaguspisz Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Skoro w Aso kosztuje 1900 zł to Ci co sprzedają to w używkach z demontażu dobrze znają ceny i zaśpiewają sobie 300-600 zł. A za tą cenę podejrzewam że tuner Ci ogarnie temat i będzie z bani, na wieki wieków , zaś używka nie wiesz ile podziała . Warto zastanowić się i popytać ile taka usługa kosztuje.
mosqitt Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 właśnie popytałem, rozpiętość cenowa od 450-800zł za wyłączenie tego cuda u tunerów, na aledrogo używka w okolicach 200-350zł, w intercarsie 1114.55. Myślałem że ten odkurzacz się nie psuje, ale to nie moje auto więc właściciel będzie decydował co dalej. dzięki
PPPL Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 u mnie to ustrojstwo nie działało odkąd kupiłem auto, ostatnio zauważyłem że nie ma bezpiecznika, check engine się nie pokazuje, vagiem pokazuje błąd 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-00 - - ale mi to nie przeszkadza, nie próbuję tego uruchamiać bo jeszcze zacznie działać i będzie buczeć
mosqitt Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 kumpel to odłączył, bo jak rano odpalał to budził pół osiedla, ale właśnie po odłączeniu pojawił się chcek engine i błąd 16875 Secondary Air Injection System Insufficient Flow Bank 1
mosqitt Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 sprawdzę w etce może będzie się dało od innego modelu wsadzić. thx
bediks Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 ja od kolegi z forum do b5 dalem 50 zł moja tez budzi pół bloku z rana , nie wywala bledu ale kupilem druga zeby nie wyla
Pysiek Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Witam! Panowie...mam B6 i wywala mi błąd 17831. Dziś sprawdziłem dolot i wylot. Na Wwlocie miałem pęknięty wężyk. Zdemontowałem pompę i co się okazało ? Była w nim zamarznięta woda i płyt o zapachu migdałowym (?!) Po co to wgl jest ? Czy tylko u mnie był taki przypadek ? Skoro jest to do tzn odkurzacz to nie powinno być tam żadnego płynu....orientuje się ktoś z was gdzie w B6 jest bezpiecznik do pompy SAI?
omzig Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam!Panowie...mam B6 i wywala mi błąd 17831. Dziś sprawdziłem dolot i wylot. Na Wwlocie miałem pęknięty wężyk. Zdemontowałem pompę i co się okazało ? Była w nim zamarznięta woda i płyt o zapachu migdałowym (?!) Po co to wgl jest ? Czy tylko u mnie był taki przypadek ? Skoro jest to do tzn odkurzacz to nie powinno być tam żadnego płynu....orientuje się ktoś z was gdzie w B6 jest bezpiecznik do pompy SAI? UP
Pysiek Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Nie znalazłem bezpiecznika, a ta "woda" o śmiesznym zapachu to nic innego jak cofnięty kondensat. Najbardziej zaciekawił mnie ten zapach tej wody. Dużo czytałem i wyczytałem, że jak jest zepsuty bądź zacięty zawór zwrotny, to może podciśnieniem wcisnąć kondensat do pompy tzn SAI. Tylko teraz pytanie...czy pomoże wymiana pompy na nową i naprawa zaworu zwrotnego ? Aż tak bardzo potrzebna jest ta pompa SAI ? Przejeździłem całą zimę bez tej pompy i nie odczuwam różnicy jak odpalam silnik w cieple dni. Rozmyślam teraz nad odłączeniem pompy z całego układu tak żeby nie świecił mi się check engine. Zna ktoś jakiś patent na odłączenie tej pompy ? W Vagu da się to zrobić ? Pozdrawiam
soul87 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 odłaczenie pompy moga Ci zrobic "tunerzy" poprzez ingerencje w ECU silnika
Pysiek Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 "Tunerzy"... wolałbym sam to jakoś sprostać choć z tego co czytam to nie jest aż takie proste. Czytałem też że można założyć rezystor, ale nie wiem czy to pomoże w wyskakiwaniu błędu...
Onkel Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Sam wyrzucisz tylko wszystkie rzeczy od ukladu ktore sa pod macha. Zeby to bylo lonkretnie zrobione to musi ktos pomieszac w sofcie. Rezystory raz pmagaja raz nie.... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Pysiek Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Ma może ktoś namiary na "tunera" w krakowie ?
kam2 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Koledzy mam pewien problem, myślę że to właśnie SAI po wyłączeniu zapłonu ustrojstwo ciągle działa (jak odkurzacz) co skłania do częstego odpięcia AKU. Możliwe że to przez przekaźnik. Maił ktoś podobny problem.
Karlo88 Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Hej, Podnoszę temat bo właśnie dostałem przesyłkę z nową pompą, ale mam problem bo nie mogę wyciągnąć starej, czy da się ją wyciągnąć nie demontując uchwytu? Nie mam tak długiego klucza którym mógłbym dostać się do górnej śruby od strony zderzaka t.j. przez kratkę przy przeciwmgielnym świetle. Doradźcie bo nie wiem czy szukać gdzieś takiego klucza czy kręcić jakoś tą pompą na strony i może wyjdzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się