wasik Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Odkąd mam te auto, borykam się z 2 błędami które po skasowaniu, po kilkudziesięciu kilometrach powracają. A auto czasem jakby lepiej się zbierało a czasem gorzej. Co do pierwszego błedu, chciałem sprawdzić czy po odpięciu przepływki auto będzie lepiej chodziło, jednak po odpięciu wtyczki auto w ogóle nie odpala, rozrusznik kreci ale auto nie zapala. Po ponownym podłączeniu, odpala normalnie. Na zapalonym silniku po odpięcie wtyczki odrazu gaśnie. W pamięci nie zapisały się żadne błędy. Drugi błąd wiem że tyczy się systemu evap i wiem jedynie że na teście wyjść zawór n80 cyka wiec jest chyba sprawny, ale nie wiem czemu błąd się zapisuje. Check ani razu mi się nie zapalił. Wiec jak to z nim jest ?? bo wygląda że coś nie tak. Bo po przekręceniu na zapłon nie zapala się, na teście wyjść też nie. Ktoś pomoże ??
Łukasz13 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Pewnie ktos wyjął zawórke od checka lub sie spaliła po przekrceniu kluczyka powinna sie zapalic, co do błędu za uboga mieszanka to trzaby logi jakieś zrobić.
wasik Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Licznik rozebrałem, w środku 2 diody które nie wyglądają na przepalone albo żeby ktoś coś z nimi kombinował. Logów nie mam jak zrobić ponieważ jestem za granicą. A na mojej 7demce udalo mi się jedynie odpalić polskiego vaga 4.9 a tam nie mogę zrobić logów. Mogę odczytywać aktualne dane. Jak robię test wyjść i włączam pierwszy właśnie od evap to słychać syczenie za silnikiem bardziej po lewej stronie. Ale nie mogę zlokalizować skąd dochodzi. Powinno syczeć czy mam gdzieś nieszczelność ?? i na czym ewentualnie ?
kukems Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Wasik zainstaluj virtualboxa i Windowsa XP, ja mam mac'a i tak korzystam z Vag'a działa bez problemów. Tylko sterowniki trzeba ściągnąć: FTDI Drivers
aiwer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Takie pytanie Panowie, czy w A4 B5 1.8T jest w ogóle kontrolka "check engine"? Bo wydaje mi się, że nie ma ale mogę się mylić. Rolę tej kontrolki spełnia chyba kontrolka EPC, czyż nie?
dawidoks Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Panowie też zapytam o check engine albo EPC. Czy w 1.8t AJL, w roczniku 1998 powinna świecić się takowa kontrolka? W liczniku jest oczywiście ale się nie zaświeca.
kukems Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 To może być przepływomierz bardzo często się brudzi, sonda lambda, musisz podłączyć interfejs i odczytać błędy. Inaczej ciężko coś powiedzieć. ---------- Post dopisany at 15:05 ---------- Poprzedni post napisany at 15:04 ---------- Takie pytanie Panowie, czy w A4 B5 1.8T jest w ogóle kontrolka "check engine"?Bo wydaje mi się, że nie ma ale mogę się mylić. Rolę tej kontrolki spełnia chyba kontrolka EPC, czyż nie? Jest check engine i EPC.
wasik Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Pożyczyłem lapa i zrobiłem logi, może teraz będzie coś więcej widać: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
kukems Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 A błędy jakie masz ? Blok 001 niepotrzebnie logowałeś.
wasik Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 2 blędy pojawiają się co trochę: 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy d brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Ktoryś z tych blędów robi mi checka, ale coś kontrolka mi od niego nie działa, bo się nie zapala, ale wiem że auto jest wtedy w trybie awaryjnym bo dopóki ich nie skasuje turbo pompuje max 0.3 bara. A jak wyglądają logi ?? turbo nie powinno ladowac ciut wyżej tzn 0.6bara?? tak samo z parametry przepływki nie powinne być trochę większe ??
kukems Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Przepływka nieco za mało, no i sonda lambda nie domaga.
Marc!n Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Przepływka (spróbuj ją przeczyścić) powinna ok 130 pokazywać, sprawdź szczelność dolotu, EVAP, turbo powinno dmuchnąć ok 0.6 ale na to, że tyle nie dmucha ma wpływ zaniżająca przepływka i kulejąca sonda (silnik nie dostaje tego czego powinien to i nie daje tego czego powinien:wink:) no chyba, że turbo najlepsze czasy ma już za sobą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się