sebul Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Panowie, powiedzcie mi, jak odpalam po postoju nocnym, to silnik potrzebuje paru sekund aby wszedl na wlasciwe obroty i lekki dymek leci. Pozniej juz jest ok, jak pozniej odpalam pali bez problemu. Czy to beda swiece ? Czy cos innego ? I jesli to one, to jak je sprawdzic ? Wiem ze multimetr wystarczy i mierzyc rezystancje, ktora powinna byc w przedziale 1 - 2 Ohmów tak ? Tylko jak sciagnac te kapturki ze swiec ? Ciagnac do gory czy wykrecac , bo nie chce nic pourywac
Dev Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 najlpeiej je wymontowac i podpiąc na krótko do akku mussz tez sprawdzic długoś bo w tym silniku były dwa rodzaje: 91 i 96 mm
sebul Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Tzn po co podpiac ? Czy zmierzenie rezystancji nie bedzie najlepszym sprawdzianem ? Czytalem ze takie podlaczanie na krotko i sprawdzanie czy sie nagrzewa zle dziala na swiece
Dev Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 wystarczy podpiąc na 3 sekundy i będziesz wiedziec co i jak
sebul Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Dobrze, a powiedz mi jak sciagnac te kapturki z nich ? Pociagnac do gory ? I jakim kluczem je odkrece ? Bo nigdy jeszcze przy nich nie grzebalem, jedynie w puncie wymienialem swiece Chociaz szczerze to wolalbym sprawdzic rezystancje, bo mam zle przygody ze swiecami Jeszcze bym ukrecil jakas czy cos, bo nie mam klucze dynamometrycznego
Lukaszxxx Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Kapturki pociągnij do góry poprostu, a kluczyk 10mm nasadowy taki głęboki bo mocowanie jest u dołu i musi byc głębszy,,
alest Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 ....pomiar rezystancji to i tak o niebo bardziej miarodajna metoda niż pomiar lampką, po którym nie wiadomo do końca czy lampka swieci się bo swieca jest sprawna czy świeci się, ponieważ świeca ma zwarcie .... ....po prostu zrób dokładnie jak napisał devastation, bez wyjęcia świec nie sprawdzisz ich w 100% a na pewno nie dowiesz się czy wszystkie równomiernie się rozgrzewają w tym samym czasie ... ....warto pamiętać by świece były jednej firmy i dokładnie dobranmej długości:
sebul Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Wiec wyjac wszystkie i po kolei kazda sprawdzac czy laczyc je szerogowo np ?
sebul Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Czyli drucik do swiecy i do + na aku, i swiece do masy , czyli np bloku silnika ?
patryk10015 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Panowie, powiedzcie mi, jak odpalam po postoju nocnym, to silnik potrzebuje paru sekund aby wszedl na wlasciwe obroty i lekki dymek leci. Pozniej juz jest ok, jak pozniej odpalam pali bez problemu. Czy to beda swiece ? Czy cos innego ? I jesli to one, to jak je sprawdzic ? Wiem ze multimetr wystarczy i mierzyc rezystancje, ktora powinna byc w przedziale 1 - 2 Ohmów tak ? Tylko jak sciagnac te kapturki ze swiec ? Ciagnac do gory czy wykrecac , bo nie chce nic pourywac mam podobny problem jak ty kolego spradzalem świece z mechanikiem i byly w porządku i do tej pory nie doszedłem co może być tego przyczyną a znowu kogoś się pytałem to powiedział że jeśli obroty przez chwile w niskiej temperaturze zaraz po odpaleniu podskoczą na chwile to normalne i przestałem jak narazie grzebać bo poza obrotami odpala normalnie tyle że ja mam silnik BKE
Lukaszxxx Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 A czujniki temperatury g62 macie dobre?? sprawdzcie vagiem tylko juz nie pamitam który blok, jak auto zimne to wszystkie temperatury powinny byc bliskie sobie tj. paliwa cieczy i temperatura zewnetrzna, na bank w engine blok 7 czy 8.. moze wam czujnik zawyża i na pierwszy strzał dostaje większa dawke paliwa..
patryk10015 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 A czujniki temperatury g62 macie dobre?? sprawdzcie vagiem tylko juz nie pamitam który blok, jak auto zimne to wszystkie temperatury powinny byc bliskie sobie tj. paliwa cieczy i temperatura zewnetrzna, na bank w engine blok 7 czy 8.. moze wam czujnik zawyża i na pierwszy strzał dostaje większa dawke paliwa.. to w pierwszej kolejności kolego sprawdzalem bo któryś z forumowiczów mi powiedział i temperatura na różnych grupach różniła się plus minus 2 stopnie więc chyba dobry bo wcześniej mi termostat siadł ale jak taka różnica temperatur na vagu była to wydaje mi się że jest dobry bo jaka tolerancja różnicy może być?
sebul Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Panowie, powiedzcie mi, jak odpalam po postoju nocnym, to silnik potrzebuje paru sekund aby wszedl na wlasciwe obroty i lekki dymek leci. Pozniej juz jest ok, jak pozniej odpalam pali bez problemu. Czy to beda swiece ? Czy cos innego ? I jesli to one, to jak je sprawdzic ? Wiem ze multimetr wystarczy i mierzyc rezystancje, ktora powinna byc w przedziale 1 - 2 Ohmów tak ? Tylko jak sciagnac te kapturki ze swiec ? Ciagnac do gory czy wykrecac , bo nie chce nic pourywac mam podobny problem jak ty kolego spradzalem świece z mechanikiem i byly w porządku i do tej pory nie doszedłem co może być tego przyczyną a znowu kogoś się pytałem to powiedział że jeśli obroty przez chwile w niskiej temperaturze zaraz po odpaleniu podskoczą na chwile to normalne i przestałem jak narazie grzebać bo poza obrotami odpala normalnie tyle że ja mam silnik BKE Tylko ze mi mjeszcze pusza b.ąka
lukaszooo Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Jesli swiece dobre, czuniki temp dobre, to zostaje temat cofania sie paliwa czyli uszczelnienia PD lub VacumPompa, braku kompresji nie biore pod uwage. Mozna prowizorycznie sprawdzić uszczelnienia PD, postaw auto na jakiejś górce tak aby przód był wyżej niż tył i zostaw na noc. Z rana powinienes mieć spore problemy z odpaleniem, na następna noc postaw auto odwrotnie czyli przodem w dół i zostaw na noc. Jesli z rana odpalisz bez problemu to masz pewność ze uszczelniacze PD sa do wymiany. Troche głupia ta metoda ale nie wiedzieć dlaczego działa.
Lukaszxxx Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 No słuchaj moga byc tez konczace sie pompki, jak korekcje?? bipy??
lukaszooo Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Korekcje o niczym nie świadczą u mnie były rozjechane od -0,9 do +0,7 a pompki zdrowe Z bipów podobno mozna duzo wyczytać lecz nikt nie chce mi tego dogłębnie wyjaśnic o co w tym biega i jaka jest zasada, wiem jedynie ze powinny wynosić ok 0
Lukaszxxx Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 0-30 pompki oke 30-60 sredni oke, ale da sie jeździc 60-100 siadaja uzyskanie 127 - łapie błąd bipy na +127 - pompki siadaja bipy na -127 - nieszczelnosc ukladu paliwa, zatkany filtr, siadajaca vaku Łukasz rozjechanie od -0,9 do +0,7 to jeszcze nie jest tragedia, widziałem różnice (mówie z głowy) -1,0 do +1,7 i autko jeździło, bipy mowią więcej.. no jeszcze zostaje kanał 18, maja byc wszedzie zera, przy puszczaniu gazu np z 3000 obr. wszedzie powinny wskoczyc 4, jesli sa inne wianki to tez cos z pompkami nie halo..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się