Patrox Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Chciałbym pochawalic sie swoim nowym nabytkiem. Autko to A4 B7 BKN 3,0tdi 204 ps z 2005 roku z przebiegiem 130 tyś Oryginalnie w SLine zewnętrznym i wewnetrznym Super plusem jest skrzynia automat i że w Audi w zeszłym roku przy przebiegu 111000 wymienili silnik z osprzetem na kompletnie nowy. Za długo nie mogłem pojezdzić serią i dzis wyszło coś takiego: Oryginalnie do pozostałych dwóch intercoolerów zostały dołożony jeden. Nie wymaga on podcinania belki i w każdej chwili mozna powrócic do oryginału. I w moim przekonaniu do 3,0tdi jako daily car wystarcza on w zupełności
wrclaguna Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Graty wyniku oraz furki Jakieś jeszcze plany ?
Tommy Gun Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Nie sądziłem że 3.0 tdi ma taki potencjał.... masakra
demzorq Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 wow niezły wynik:whistling: tylko IC i program, czy coś jeszcze w silniku dłubniete?
Staszek20VT Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Widziałem, jak się robiło - ten grill skądś znam A gdzie wcięło jedno przeciwmgielne?
Patrox Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Graty wyniku oraz furki Jakieś jeszcze plany ? Z pewnoscia jakieś ładne koła na lato, detailing. Jeśli chodzi o silnik to raczej nie mam potrzeby juz wiecej osiagnąc. Mysle że po kompletnym wydechu i korekcie z pewnoscia mozna byłoby uzyskac około 20 koni wiecej. ---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:25 ---------- wow niezły wynik:whistling: tylko IC i program, czy coś jeszcze w silniku dłubniete? Tylko coler i program. Zapas jeszcze jest ale mysle że nie ma potrzeby obciążać skrzyni automatycznej. ---------- Post dopisany at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- Widziałem, jak się robiło - ten grill skądś znam A gdzie wcięło jedno przeciwmgielne? Chomik zjadł a tak na serio to ciagle nie mam czasu aby podjechac żarówki kupic i dlatego nie zakładam.
Patrox Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 a wymieniony silnik to już ASB? Silnik dobrany według vinu wiec zapewne BKN. Jednakże wszystko co tam siedzi jest poprawione tak jak w silniku ASB. BTW- to jest mit że silnik ASB jest lepszy od BKN( po tylu latach naprawy tych aut i posiadaniu conajmniej kilku takich jednostek moje zdanie jest takie ze wszystko zależy od przebiegu i konkretnego egzemplarza) :)
Buba Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 gruuuuuuuuuuubo ale to dalej klekot ---------- Post dopisany at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ---------- Czyli prawdą jest że słabsze jednostki są lepsze do modzenia ?
Patrox Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 gruuuuuuuuuuubo ale to dalej klekot ---------- Post dopisany at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ---------- Czyli prawdą jest że słabsze jednostki są lepsze do modzenia ? NIe ma znaczenia
turdzi Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Fajna , czemu przesiadłes się znów na B7 ?
Trezor Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 B8, czy B7, w Twoich rękach zawsze się robi fajną zabawką.;-)
Orzeł Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 no prosze prosze , gratki Patryczko. Ładna furmanka no i mocy tez chyba Ci na emeryturze już wystarczy . BTW zamówić Ci te żarówki do halogena? dostaniesz 2 będzie jedna zapasowa żebyś czasem nie musiał znów bez halogena jeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się