bystra Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Witam Mam taki nietypowy problem, od czasu do czasu, wężyk gumowy, łączący aluminiowy przewód doprowadzający paliwo do pompy paliwa, po obu swoich stronach przepuszcza jednorazowo paliwo. Jest tego paliwa na tyle dużo, że jest on czasami na długości kilku cm. mokry od ropy (również od strony silnika czasami są ślady paliwa). W takim momencie w kabinie od razu czuć ropę, więc wiem, że dzieje się to przeważnie przy niskich obrotach silnika i raczej nie ma związku z jakimś jego większym obciążeniem. Auto ma wirusa już od ponad 4 lat, i blisko 100kkm. Aktualnie licznik zbliża się do 200kkm. Sytuacja taka występuje od początku (zawirusowałem po zakupie, wiec nie wiem czy tak było wcześniej). Ponad 2 lata temu ten wężyk pękł i w serwisie wymienili mi cały komplet - łącznie z tymi aluminiowymi przewodami (o zgrozo - ponad 400 zł). Miesiąc temu sytuacja się powtórzyła - w wężyku zrobiła się dziurka, przez którą "sikała" ropa. Tym razem wymieniono mi tylko sam wężyk. Obecnie jestem pewien, że zaleczono objaw, ale nie przyczynę - wg mnie w tym miejscu jest po prostu zbyt duże ciśnienie, które od czasu do czasu, schodzi przez najbliższy możliwy "zawór bezpieczeństwa" - czyli właśnie mocowanie tego gumowego wężyka. W związku z tym mam pytanie - co reguluje ciśnienie paliwa w tym fragmencie instalacji? Gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za wszystkie wasze sugestie i podpowiedzi... Pozdr. Arek PS: Auto to Passat B6, 1.9 TDI, BXE z 2007 roku. Edytowane 25 Października 2015 przez bystra
avatar1221 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Witam, ja również chciałem poprosić Was o pomoc, podczas wymiany filtra powietrza w Audi a4 b5 ajm 1.9 tdi 2000r. zauważyłem że spod jednego z węży wycieka olej rozchodzi się o to że nie wiem od czego jest ten waż, przeszukałem różne fora, próbowałem również odszukać tą część w programie Etos bezskutecznie. Dopiero w tym poście natknąłem się na zdjęcie które prezentuje między innymi ten wąż http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/1828f45ab0cbd0e2. Ktoś pomoże i podpowie od czego jest ten wąż?? słabo szukałeś to jest wąż odpowietrzający warto go wymienić przy wymianie vacum koszt jakies 70 zł 038 121 473 dzięki za prawidłowe wskazanie elementu z numerem:)
albert224 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Tak wyglądał mój przed wymiana pompy http://www.fotosik.pl/zdjecie/07ddbc08f2442742 http://www.fotosik.pl/zdjecie/65b270c223539cfd
sebas958 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Cześć, mnie też dopadła "choroba" luźnego krućca. Doczytałem z wątku, że klej załatwia sprawę po wcześniejszym potraktowaniu młoteczkiem. Znalazłem tylko jedną nazwę użytego kleju-poxilina. Kleji do metalu jest dużo i znalazłem takie: http://www.kwasek.pl/pl/p/Auto-Weld-CX-80-spawanie-na-zimno/108 http://www.kwasek.pl/pl/p/Motoryzacyjny-kit-naprawczy/1274 http://www.kwasek.pl/pl/p/Klej-uszczelniacz-Anaerobowy-do-polaczen-plaskich-5518-Technicoll-15g/4859http://technicqll.pl/index.php/pl/produkty/epoksydy/18-klej-metalowy-epoksydowy Najbardziej pod względem konsystencji jak plastelina pasuje mi kit lub uszczelniacz lecz nie wiem jak z wytrzymałością ich, bo lepiej trzymałby (chyba) CX-80 lub Technicoll. Stąd moje pytanie, jaki byłby najlepszy do zaklejen króćca bez demontażu z auta aby nie spłyną i dał się dobrze uformować ? Jeszcze jedno do tych co już są po "operacji" klejenia, ile wytrzymuje pompa po takim zabiegu (czasu lub km) ? ?
mlodziak22 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Szukaj używki jak najmłodszej z poprawionym krućcem i nowa uszczelka. U mnie po wymianie auto trochę odżylo. Próbowałem kleić, ale źle zrobiłem bo tylko skleilem i nie zaklepałem.Koszt używki nie tak duży, a problem rozwiązany raz na zawsze. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 Ja jeżdżę tak czwarty rok.
sebas958 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 lukaszooo a jaki klej użyłeś ? mlodziak22 masz pewnie rację że wymiana byłaby lepsza niż klejenie, ale jak można zrobić to taniej a nie ma różnicy (chyba bo moja pompa nie cieknie tylko kruciec luźny ) to spróbuję klejenia narazie. Poza tym te z literki Q są w cenie, poza tym trochę się boję kupować przez internet nie widząc rzeczy bo się tak dobrze nie znam a to jednak osprzęt silnika. Zła-felerna część może kosztownych szkód narobić.
lukaszooo Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 Poxilina zrobiłem tak w wielu samochodach jest ok, większym problemem jest zaklepanie go na sztywno, dwie pompy rozwaliłem przy zaklepywaniu wyszczerbil się korpus i poleciały na złom.
Gregorski3 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Ja nic nie zaklepywałem sama poxilina wystarczyła. Już kilka lat tak jeździ u ojca w A3.
greg2505 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 też miałem zaklepywać ,ale moja dodatkowo ciekła ,więc wjechała nowa boscha,po wymianie hamulec zrobił się bardziej czuły
sebas958 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) też miałem zaklepywać ,ale moja dodatkowo ciekła ,więc wjechała nowa boscha,po wymianie hamulec zrobił się bardziej czułyA w doładowania turbiny odczułeś jakąś różnicę po zmianie pompy ? Bo moja jakby słabsza z luźnym krućcem i tak myślę czy będzie duża różnica w doładowaniu po naprawie. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez sebas958
Perez Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Panowie A4 B6 Avant 2004 r. silnik AVF 130 koni jaki ma symbol pompy vacum?? Potrzebuje kupić zestaw uszczelniający a nie mogę się doszukać jaki to symnol ??
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 lusterko i odczytaj co masz na pompie napisane,jak masz luk-a to daruj sobie uszczelnianie robiłem to 2x i wreszcze wymieniłem pompę na boscha
lukaszooo Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2015 Wydaje mi się ze jest numer w pierwszym poście.
Perez Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 lusterko i odczytaj co masz na pompie napisane,jak masz luk-a to daruj sobie uszczelnianie robiłem to 2x i wreszcze wymieniłem pompę na boscha kupiłeś używkę czy nową ??
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 lusterko i odczytaj co masz na pompie napisane,jak masz luk-a to daruj sobie uszczelnianie robiłem to 2x i wreszcze wymieniłem pompę na boscha kupiłeś używkę czy nową ?? nową
Perez Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 lusterko i odczytaj co masz na pompie napisane,jak masz luk-a to daruj sobie uszczelnianie robiłem to 2x i wreszcze wymieniłem pompę na boscha kupiłeś używkę czy nową ?? nową Ile dałeś ? w serwisie ?
greg2505 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) u znajomego w sklepie moto po rabacie 650zł z uszczelką,pompa bosch V200 Edytowane 2 Grudnia 2015 przez greg2505
niestandardowy Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 V200 to jest z pompa koncowka Q
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się