Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Działanie, montaż i wymiana Vaccum pompy (tandemowa) w Audi A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie szybkie pytanko.... kilka miesiecy temu wymieniałem pompę .... I zauważyłem że spod pompy vacum poci sie olej dokładnie na łączeniu pompy z głowicą.... 

Czy to normalne? Czy od strony pompy jest jakiś uszczelniacz na wałku rozrzadu?

Opublikowano (edytowane)

Tam jest metalowa uszczelka, gdzieś może puszcza, sprawdź jeszcze czy spod pokrywy górnej nie leci

Edytowane przez greg2505
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Uszczelkę pod pokrywą wymieniłem bo myślałem że to ona jest winna ale spod pokrywy sucho....  Po umyciu silnika zlokalizowałem że to ciaknie właśnie miedzy pompą vacum a głowicą.  Czyli wystarczy tą metalową uszczelkę wymienić?   Mozna dać na nią sylikon ?   Bo zakładałem już nową podczas zmiany pompy no i cieknie ... wiec moze troche sylikonu?

Opublikowano

Silikonu nie dawaj bo jeszcze coś poprzytyka, dwa razy wyjmowałem pompę i nic nie ciekło, może źle dokręcić dokręciłeś śruby, do jednej jest kiepski dostęp 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To mogę na tej samej uszczelce 2 raz przykręcić pompę czy musze dać nową?  

 

Opublikowano

Witam. ma ktoś nr metalowej uszczelki do pompy bosch ?

Opublikowano

Ktoś ma numer uszczelki gumowej do tej pompy?

Opublikowano

Metalowa - 038145215 - dla pomp z końcówką E i Q

Gumowa - 038198293 - dla pomp z końcówką N 

Opublikowano

To do pompy z końcówką N musi iść gumowa uszczelka? Ja przy wymianie swojej dałem tą metalową.

Opublikowano

możliwe że tak jest ,ale ja wymieniałem luk na na nową bosch i w obu przypadkach była metalowa

Opublikowano

Witam mam pytanie po paru naprawach w aucie zauwarzylem ze buja silnikiem   ale od 70 stopni jak sie nagrzeje to telepie bardziej na zimnym jest ok , sprawdzalem cisnienie na tandem i na zimnym jest 3,4 bara a na cieplym 3  moze to byc przyczyna bujania ?? dalej 

1500 6bar

2000  7,5bar

3000 8,5bar 

4000 10 bar 

Opublikowano
10 godzin temu, Ditomee napisał:

moze to byc przyczyna bujania ??

Zrób sobie logi z grup 013+018+023 od momentu odpalenia do nagrzania i wrzuć może do osobnego tematu. Jakby pompa szwankowała to raczej przy wyższych obrotach by nie toczyła odpowiednio paliwa... a według Twojej rozpiski jest OK.

Opublikowano

Czyli 30min log tak ??

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie musisz całe 30 min... najpierw odpalanie, niech trochę pologojue, przejedź się niech złapie temp, stań i wtedy loguj korekty - będzie widać, czy zmieniają się w zależności od temp... 

Opublikowano

Przebrnąłem przez cały temat i mam kilka spostrzeżeń:

1. Na forum powinno być zabronione cytowanie !! ludzie nie potrafią z tego korzystać i zamiast zacytować zdanie to walą całą wypowiedź innych i temat się rozrasta.

2. Ludzie są leniwi (ale to w sumie każdy z natury tak ma) :) 1/3 stron tego tematu można śmiało wywalić bo to ciągle powtarzające się pytania o numery uszczelek i pytania innych czy na pewno pompa o takim numerze podejdzie do jego auta. Jakby dzięki temu zyskali 1001% pewności.

3. W pierwszym poście jest błąd. Pompa z litera N to tylko LUK a nie BOSCH co zostało wyjaśnione na końcowych stronach tematu dopiero. To dlatego tak ciężko znaleźć N-kę Boscha :P

To tak w wielkim skrócie.

Dziś zamówiłem N-kę, rurkę odpowietrzającą i uszczelkę metalową. Mam nadzieję, że to rozwiąże kilka moich problemów ;)

 

Opublikowano

Siema.

Kupiłem Boscha z końcówką C i wkręcanym króćcem.

Ale coś jest spierniczone bo wali mi rope do silnika.

pompki uszczelniałem w sobotę 20 stycznia.

Jest sens ją rozbierać i dawać nowe uszczelki? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...