Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Działanie, montaż i wymiana Vaccum pompy (tandemowa) w Audi A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukaj części z Angola b7 tam autami nikt nie jeździ po 500 tys jak u nas.

Opublikowano

Ceny w mojej okolicy są w zakresie 250-300 zetów. Nie będę kupował z alledrogo, bo to zbyt ryzykowne jest.

Opublikowano

Ryzyko nie z tej ziemi..... gdybyś zobaczył jak kupuje sie auta w Holandii o 3 w nocy skacząc po naczepie to dopiero byś zobaczył ryzyko.

Opublikowano

Ja kupiłem Boscha z końcówką N z2006r i działania

Opublikowano

038145209Q - ostatni wypust ;)

038 145 209 C >> 038 145 209 A >> 038 145 209 E >> 038 145 209 K >> 038 145 209 H / 038 145 209 M >> 038 145 209 N i 038 145 209 Q - Etka podaje, że z końcówką N idzie niby tylko do Audi A2 a do pozostałych Audi z końcówką Q ;) Ale ludziska zakładają też N i jest OK.
Głowica jest wszędzie taka sama praktycznie w silnikach z pompkami, więc każda z nich podejdzie, ale najlepiej szukaj takiej co ma już wkręcany króciec... Czyli szukaj z najdalszą literką alfabetu - wtedy będzie najtrwalsza :)

Opublikowano

Panowie czy vacum 038145209C ma już poprawione krucce?? Wejdzie do awx-a?? Pozdrawiam

Opublikowano

A tą uszczelkę metalową brać ori czy zamiennik też będzie ok ?

np.ta

http://allegro.pl/uszczelka-pompy-paliwa-vw-audi-skoda-038-145-215-i6139827116.html

Ja brałem zamiennik uszczelki firmy erling, też ok 30 zł kosztowała i jest wszytsko okej, nic nie cieknie.

Opublikowano

Brałem zamiennik i jest ok

Opublikowano

Panowie czy vacum 038145209C ma już poprawione krucce?? Wejdzie do awx-a?? Pozdrawiam

ma juz poprawiony,ale bym szukal nowszej np N. w google wpisz sobie nr vacum i widac czy kruciec jest wkrecany. Ja mam chyba z kocowka N czy Q i wszystko ok

Opublikowano

Witam. Cieknie mi moja pompa vacum i daje slabe podcisnenie i szukam innego, jak narazie nie widzę zadnej godnej uwagi używki. Zastanawiam się nad nową. Jak myślicie ta bedzie w porządku ? :

http://allegro.pl/vacum-pompa-paliwa-audi-a3-a4-a6-1-9-2-0-tdi-avf-i6637213229.html

Opublikowano

pierburg czy Bosch....jak najbardziej i dobra cena...

Opublikowano

Wiecie czy w pompie LUK-a z końcówką N problem cieknącej ropy został wyeliminowany?

Opublikowano

W tych pompach wadą był luźny króciec podciśnienia a nie cieknące paliwo.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za info. A ta na aukcji sądząc po zdjęciu to jest już z poprawionym króćcem? Bo po numerze wychodzi, że tak ale chce się upewnić

http://allegro.pl/show_item.php?item=6662429853

Edytowane przez Damjan
Opublikowano

Z poprawionym, ale według mnie trochę przydroga ta pompa.

Opublikowano

Dzięki kolego za potwierdzenie. Co do aukcji to faktycznie cena z gatunku tych wyższych lecz jeszcze nie taka tragiczna. Na alledrogo jest strasznie duża rozpiętość cenowa

Opublikowano

038 145 209 N i 038 145 209 Q - pompy z ostatniego wypustu, poprawione i montowane jak coś w ASO zamiennie.

Opublikowano

Siemka...

Mam problem... Od jakiegoś czasu co kilka dni zostawała mi plama pod autem, myslalem ze może EGR albo coś innego cieknie... Przemyłem silnik, i zacząłem po kilku dniach od przemycia szukać .....

Dziś wymacałem że wyciek który mam to jest z tyłu silnika z pod pompy. A dokładniej wymacałem że poci się ten dekiel na pompie... Widać że ktoś już coś robił przy tej pompie ale to chyba jeszcze w niemczech....

Moje pytanie: Czy da się to jakoś uszczelnić, i jak? Czy trzeba szukać pompy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...