trzmi3lu Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Witam!!! Tak jak w temacie od 3 dni rano przy pierwszym opaleniu silnika całe auto zatrzesie sie na chwile i bardzo smierdzi benzyną z przodu samochodu, nie miałem czasu przyjzec sie dokładnie co tam sie dzieje. Podejrzewam ze jeden z cylindrów nie odpala przy starcie. Dodam ze cewki były wymienione na nowe w ramach akcji serwisowej w styczniu 2012r, wiec pozostają chyba swiece i wtryski. Od czego zacząc? Podłacze Vag-a dzisiaj i zobaczymy czy cos pokaże. Ew. to jakie bloki sczytać zeby cos sie dowiedziec? Dziękuje i pozdrawiam
Dev Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Najpierw Vag Kolego. Na zimny silnik odepnij przeplywke i zobacz jak zareaguje.
trzmi3lu Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Ale masz na mysli odpiecie złaczki i próba odpalenia na zimnym silniku, czy odpalic zimny i wtedy odpiąc? Dodam jeszcze ze auto pozniej zachowuje sie juz normalnie i nic sie nie dzieje, no moze po za jedną rzeczą, której do konca nie jestem pewny(moze głupie złudzenie) jakby czuc drzenie budy i jakby głosniej było w srodku. ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2013 at 11:52 ---------- Po odpieciu przepływki nic sie nie zmienia a paliwo dalej czuc. Na Vag-u nie ma zadnych błędów, myslałem ze dzisiaj zrobie logi dynamiczne ale jak widze jak napier...la sniegiem to raczej nie uda mi sie pocisnąc do odciecia:facepalm: pozdrawiam
pioteros Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 vag - obstawiam sonde, bo bez podlaczenia to mozna sobie zgadywac
Magicbattle Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 przeciez napisal ze nie ma bledow. sprawdz jak pokazuja sondy. po odpaleniu na zimnym zaraz go zgas i wykrec swieczki zobacz ktora bedzie mokra albo inna od wszystkich
pioteros Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 FAKT zobacz czy nie pekla ci odma i czy nie zasysa powietrza dmuchawa, ja jak wywalilem odme u siebie i puscilem pod auto ale w zla strone to tak walilo w kabinie ze mysalem ze mi wlasnie silnik zalewa, okazalo sie ze to powietrze z odmy parowalo i nagrzewnica/dmuchawą dostawało się do srodka ale logi wypadalo by zrobic
trzmi3lu Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Witam!!! Błedów nie ma zadnych tak jak juz wczesniej pisałem. Wartości z bloków 032 to 0.0% i 2.3%. Dynamicznych narazie nie robiłem bo pogoda nie pozwala. Z odmą miałem problem chwile temu i opisałem to w poscie (http://a4-klub.pl/1-8t-218/a4-b6-1-8t-zatkana-odma-wyciek-oleju-263323/) i tak mi sie wydaje ze po tym zaczęły sie własnie te problemy. Co do zapachu to odróżniam raczej spaliny od czystej benzyny, a tego nie czuc w kabinie jak to miało miejsce wczesniej gdy miałem problem z odmą, tylko po odpaleniu jak wysiąde z auta to obok wyraznie czuc czystą nie spaloną benzyne. Myslałem ze moze gdzies przewód paliwowy gdzies jest nie szczelny i wywala paliwo przy uruchomieniu pompy no ale to by było czuc za kazdym razem jak odpalam a to sie dzieje jak auto dłuzej postoi. Jeszcze mam pytanie jakie powinny byc obroty na biegu jałowym, mi vag pokazuje 760 obr/min. Dzieki z góry za pomoc
german81 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 obroty sa sa ok jak silnik jest rozgrzany . sprawdz jaka widzi temperature czujnik temperatury silnika zanim odpalisz auto po nocy . atak na marginesie jak masz korekte na + w bloku 32 to masz nieszczelnosc w układzie turbo lub padnieta przepływke , zrób komplet logów to bedzie mozna cos kakretniejszego powiedziec .
trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Przepraszam mój bład korekty w blkou 32 to 0.0% i -2.3% Zrobiłem logi dynamiczne: Log (0 - 002,115,118,002,115,118) Log (0 - 031,020,003) Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt.
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 przepływka mierzy na ok 150KM a turbina pompuje troche mniej jak powinna wiec masz gdzieś kolego nieszczelność, a przez nią może łapać lewe powietrze i telepać a także śmierdzieć ale nie benzyną a taką mieszanką dość ostrą w zapachu, sprawdź jeszcze raz tą odmę i cały układ
trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Tylko co tam mozna jeszcze sprawdzic, mam wywalic całą odme i od początku ją poskładac? Zauwazyłem jeszcze, z obudowy filtra powiertza wydobywa sie dziwny dzwiek tak jakby bulgotanie (filtr jest nowy). Nad obudową filtra jest taki mały jakby zaworek lub cos takiego i on tak sobie tyka, nie jestem pewny ale wczesniej tego nie słyszałem. Pompa SAI jak sie właczy po odpaleniu auta i po chwili sie wyłacza, ale od jakiegos czasu potrafi sie znowu właczyc mimo ze silnik juz dłuzszą chwile pracuje. pozdrawiam
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 ten zaworek co tyka to do odpowietrzania baku, on tak pracuje co do odmy, najlepiej odkrec zbiorniczek wyrownawczy, odepnij wtyczke poziomu plynu i odchyl go zeby zobaczyc co tam slychac w tej odmie, lepiej tak jak odkrecac listwe i caly kolektor ssacy
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Test szczelności ukłądu bo może jakiś wężyk świruje Podmiana przepływki i sprawdzenie czy czasem po zgaszeniu wtryskiwacz nie przepuszcza sprężonego paliwa w kolektor
trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Wiem jak sie dostac do odmy, ona była juz wyjmowana i była nawet czysta, tylko padł ten zielony zawór zwrotny PCV i po jego wymianie (ori) wszystko działalo niby normalnie, ale jednak zaczeły sie własnie te problemy co opisałem na początku wątku.
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Odma to raczej nie będzie. Jak wali benzyną to sprawdzał bym wtryskiwacze, świece
trzmi3lu Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Jak zdjąłem osłone to przy wtryskach widac mokre na około, ale to chyba pozostałosci po oleju jak waliło z pokrywy, nie czuc tam benzyny.
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Jak zdjąłem osłone to przy wtryskach widac mokre na około, ale to chyba pozostałosci po oleju jak waliło z pokrywy, nie czuc tam benzyny. To akurat wina usmażonych oringów na wtryskiwaczach Trzeba listwę odkręcić (2 śrubki nimbus) i sprawdzić czy nie kapie paliwo z któregoś wtryskiwacza
trzmi3lu Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Panowie, świece wymienione na nowe i auto pali jak trzeba, nic juz nie trzęsie i nie smierdzi. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 16:26 ---------- Chyba sie za szybko ucieszyłem ze wszystko ok. Dzisiaj rano znowu to samo, po odpaleniu (kilka razy zakreci zanim odpali - wczesniej palił na dotyk) ) telepniecie budą i przez kilkanasie sekund nie równa praca silnika, pozniej jest już równo, na zewnątrz czuc benzynę lub nie dopaloną dobrze benzyne. Zadnego dymienia z wydechu. Przy jezdzie na zimnym silniku na 3 biegu w okolicach 2100-2200 obr/min czuc tak jakby przerwy w zapłonie(bardzo minimalnie wyczuwalne szarpanie). Po wymianie swiec zrobie w najblizszym czasie jeszcze raz logi dynamiczne i statyczne z bloku 1. Może to wina wtrysków lub cewek, da sie to zvagowac tak zeby ew. wykluczyc te elementy ? Dziekuje z góry i pozdrawiam
jarek323 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 kolego zrób jeszcze raz log 020 tam masz zaduże wskazania spalania stukowego,nie wiem czemu koledzy tego nie zauwarzyli
elmo814 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 jakie świece kolega zastosował do auta ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się