Faster84 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 witam mam pewien proble auto od dołu nie wkreca mi sie za bardzo cos go blokuje tyrbinka dmucha ladnie nie mam zapieczonych kierownic i wszystko est szczelen za wyjatkiem zasilania oleju w turbo tego pierscienia gwintowanego. Podpiołem auto pod vaga i na jalowym powinno pobierac od 250-350 mg powietrza a mi bierze juz na jalowym 450 a jak go obciaze to juz nie chce mowic. Ile wam na jalowym pokazuje pobór powietrza?
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jak zaślepiony EGR to 450, jak wolny to 250-300.
Mauros88 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 zrob logi dynamiczne to sie okaze czy dobrze mierzy. 003 oraz 011
Faster84 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 mam zaslepiony EGR tylko nie wiem czy on jest zamkniety czy otwarty i zaslepiony?? na kompie zadnych bledów nie ma. Ps termostat mam walniety czy to moze byc tego wina ze od dołu nie zbiera sie? kata nie mam
grzegorzmen Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 mam zaslepiony EGR tylko nie wiem czy on jest zamkniety czy otwarty i zaslepiony?? na kompie zadnych bledów nie ma. Ps termostat mam walniety czy to moze byc tego wina ze od dołu nie zbiera sie? kata nie mam może być przepływomierz a może dzióra w dolocie. zrub logi to zobaczymy
Mauros88 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dziura jak już Skoro masz zaślepiony EGR to nie ma co się nim przejmować. To że masz termostat uwalony nie ma znaczenia ze auto nie jedzie od dołu. Zrob 003 i 011 bedzie cos wiadomo. Możliwe ze turbo późno wstaje. Przepływka może źle mierzyć. Logi prawdę powiedzą Najlepiej zrób pełny komplet logów
Faster84 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 napisz mi jakie mam zrobic logi postaram sie zrobic jak ogarne klocki hehe
Raf_kk Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jak już robisz logi to zrób komplet...będziesz mógł ocenić jak turbawka pompuje itp...
Faster84 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam ponownie nadal zmagam sie z mułowatym AFN oto logi jakie udalo mi sie zrobic Dynamiczne Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany at 15:54 ---------- Dynamiczne Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,023,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
machina Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Może przejechałeś się jakimś AFNem po korekcie lub PDkiem i dlatego wydaje ci się że źle jedzie. Brakuje BS 004, 011 Tu nic złego nie widać no może poza tym że nie ten dział na logi:wink:
trepek Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Wyczyść sobie N75 bo turbina późno wstaje a potem przeładowanie o 0.2 bara. Do tego w grupie 008 widać, że dawka cięta przez przepływomierz jest chociaż w samej grupie 003 tego nie widać. Zloguj grupy 003 i 008 razem.
Faster84 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 turbo bylo czyszczone czy nie widac moze aby sztanga byla za długa ?? i n75 tez bylo czyszczone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się