krzychuksk 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam! Mam problem z autkiem, dmucha mi calu czas gorące powietrze czy jest ustawione na 18C czy na 24C leci takie samo. Był podpinany pod kompa ale błędów żadnych nie ma, zrobione też nastawy podstawowe i nic nie pomaga. Proszę o pomoc jak się za to zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 zdejmij schowek i sprawdz jak silniczki z cięgnami pracują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dikson 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dziwne ze nie wywaliło żadnych błędów. Dmucha ci ze wszystkich kartek jednakowo? Ja kiedyś w B6 miałem trochę inaczej lecialo tylko ciepłe z lewych kartek. Okazało się ze z klimatrońika odpieła się jedna mała czarna kostka. Co do silniczkow za schowkiem możesz sprawdzic ale silnik od klap ciepło/zimno jest z prawej strony koło pedalu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuksk 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Z wszystkich kratek dmucha jednakowo. Sprawdze to co piszecie i dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A jaką masz temperaturę w aucie? Na wyświetlaczu klimatronika ustawiasz temp. jaką chcesz osiągnąć wewnątrz auta a nie temp. nadmuchiwanego powietrza. Jako, że ciągle piździ to będzie dmuchać gorącym aż do osiągnięcia żądanej temp. wewnętrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattro80 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 poprostu się zdenerwował że jeszcze wiosna nie przyszła i jest zimno:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto333 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Mam identyczny problem jak autor tematu, niezależnie jaka temperaturę ustawie cały czas leci gorące powietrze, błędów brak. krzychuksk jak będziesz wiedział coś więcej daj znać. Czy posiada ktoś opisy bloków sterownika klimy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 pierwszym krokiem do ogarnięcia tematu jest zrobienie nastawów podstawowych. Odpalamy vaga wchodzimy w klimatyzacje (chyba08) - Basic Settings - grupa 00, musisz poczekać ok minuty aż wszystkie cyferki zbliża sie do zera. W tej operacji klapy na nowo zapamiętują max i min otwarcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto333 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 nastawy podstawowe robiłem już kilkukrotnie, cyferki schodzą się do zera a problem dalej występuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys89 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Też miałem ten sam problem, któregoś razu w trasie, musiałem okna otwierać. Na razie przeszło samo:P zobaczymy w lato, błędów brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Jesli zaden silnik nie bedzie chodził to i tak skonczy na zerze, chodzi o to aby każda wartość płynnie chodziła od-do ok 30-240 musisz obserwować wartośći a nie klapy. Dziwna sprawa, brak błędów i dalej problemy z temperaturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto333 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Wybór nawiewu szyba, nogi centralny nadmuch wszytko działa poprawnie, najgorsze jest to ze cały czas gorącym powietrzem dmucha, już myślałem o jakimś czujniku temperatury. ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- Czy ktoś posiada opis bloków klimy????? Załączam zdjęcia z vaga, pomiar temperatur robiłem rano przed uruchomieniem auta. ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- Interesuje mnie opis grup 9, 10, 11, 20, 21 podczas pomiarów temperatura zewnętrzna była około zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 -99C napewno cos jest nie tak, też poszukuje opisów tych grup, szukam ciśnienia czynnika chłodzącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto333 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 do silnika jest pełno opisów w internecie do klimy od dawna szukam i jak narazie nic nie znalazłem. Ciekawe co znaczy ta wartość gdzie obecnie znajduje się -99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewcio1974 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jeśli nie świeci Ci się kontrolca econ i nie masz błędów sprawdź sprzęgło zrywalne klimy.Jest w kole pasowym sprężarki.Jeśli bedziesz w stanie obrócić środek..do wymiany.Miałem to samo.Wszystkie parametry ok,0 błędów a klima nie chłodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 A to nie bedzie czujnik temperatury wewnatrz auta? Do tego klima nic nie ma - wezmiesz na minimum to i tak schlodzi Albo czujnik albo silniczek od regulacji temp ale te 99C to chyba wyjasnia sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanx 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Mam identyczny problem jak autor tematu, niezależnie jaka temperaturę ustawie cały czas leci gorące powietrze, błędów brak. krzychuksk jak będziesz wiedział coś więcej daj znać. Czy posiada ktoś opisy bloków sterownika klimy??? Też mam ten problem. Klima dmucha ciepłym powietrzem. Gdzie dokładnie znajduje się to sprzęgło zrywalne? I jak je sprawdzić? Jaki koszt tego sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto333 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 A to nie bedzie czujnik temperatury wewnatrz auta?Do tego klima nic nie ma - wezmiesz na minimum to i tak schlodzi Albo czujnik albo silniczek od regulacji temp ale te 99C to chyba wyjasnia sprawe Jak sprawdzic czujnik i silniczek regulacji temp.??? Co znaczy wartosc -99 stopni C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanx 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Widzę,że temat umarł, a moja klima dalej nie działa. Roberto333 co z Twoją klimą? Już działa? moje wyniki sprawdzenia vagiem coś można z tego odczytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarekJ 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Niestety u mnie podobnie. Błędów jakichkolwiek brak a klima dmucha powietrzem o temperaturze jak na zewnątrz, mimo ze temp. ustawiona na LO. Ciśnienie 5 bar a wiatrak się nie kręci. Skraplacz chłodny, nie przegrzewa się. Zaraz po uruchomieniu auta, nawet przez chwilę nie chłodzi. Prąd zaworu 0,6A. Lampka ECON zachowuje się prawidłowo. Cieńsza rurka na wysokości zaworu rozprężnego jest oszroniona. Mam dostęp do procedury testowania klimatronika, ale w barbarzyńskim języku. jakby ktoś chciał. Podejrzewam czujnik temperatury, albo cięgno sterujace. Nastawy podstawowe przebiegają bez problemu. Poradźcie jeżeli możecie, cobym pół auta nie rozebrał. ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ---------- Widzę,że temat umarł, a moja klima dalej nie działa. Roberto333 co z Twoją klimą? Już działa? moje wyniki sprawdzenia vagiem http://s15.postimg.org/8srhjrr9j/klima1_21042013.jpg http://s15.postimg.org/dhc2sp5tz/klima2_21042013.jpg coś można z tego odczytać? Tak, wedłum mnie jest cos nie tak z zaworem sterujacym. Nie płynie przez niego żaden prąd. Urwany przewód lub spalona cewka zaworu regulacyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się