Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskazanie paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1/2 fis, jaeger polift 99r

-wskazówka temp. cieczy; myślałem że czujnik temp. cieczy walnięty, ale wymiana nic nie pomogła. po wyjęciu kluczyka wskazówka opada, ale po odpaleniu na zimnym pokazuje okolice 63stopni... test wskaźników zrobiony, wskazówki poprawione. dziwnością jest też że bez zapłonu po włączeniu postojówek wskazówki od paliwa i wody minimalnie się unoszą.

-wskaźnik paliwa, po testach też ustawiona wskazówka, ale po zatankowaniu do pełna ujechałem ok. 550km i pokazuje jeszcze 3/4 baku...

Opublikowano

Licznik ujepany , montuj Full fisa bo szkoda kasy na wymianę procka, 300 zł za wymianę a za to już licznik kupisz , plus 50 za manetke i tyle kosztów nic więcej

Opublikowano

Dzięki kolego za pomoc :hi:

Właśnie domyślałem się, że licznik do wymiany i myślałem o pełnym fisie... tylko boję się te kable ciągnąć... od razu bym tempomat dołożył...

Opublikowano

Nic się nie boj

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/zamiana-licznika-pol-fis-pelny-fis-ostatnim-lifcie-pelna-opcja-281792/

Tu masz gotowca, jeśli nie liczyć kontroli spalonej żarówki która można sobie darować to robota prosta i przyjemna na max 3 godziny jeśli się będziesz guzdral

Opublikowano

Już pare stron tego przeczytałem przed chwilą ;)

A jeżeli mam jaegera teraz to czy jeżeli znalazłbym licznik z pełnym fisem wersje EU VDO to moge zakładać?

Opublikowano

pany a co moze byc ze wskazowka od paliwa mi wariuje czyli zahamuje to sie podniesie rusze z kopyta to sie kladzie,spalanie chwilowe pokazuje caly czas 00 a spalanie srednie caly czas 10l i nic sie nie rusza ani w dol ani w gore...kilometry do przejechania i reszta dziala oki...stalo sie to po robocie czyli wymiana dyfra tyl,sanek i calego kramiku z tylu....licznik pelny FIS VDO

Opublikowano
Już pare stron tego przeczytałem przed chwilą ;)

A jeżeli mam jaegera teraz to czy jeżeli znalazłbym licznik z pełnym fisem wersje EU VDO to moge zakładać?

nawet jest to wskazane aby był to vdo

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ----------

Krzysiek sprawdź pływak czy ok , zobacz okablowanie do licznika bo pokazuje tak jakby sygnał o spalaniu wogole nie dochodził , podmień też licznik na próbę

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

Ale dzieje Ci sie tak w luczniku przedliftowym czy od RS'a który pamiętam miałeś zakładać , bo jesli ten drugi to napewno wina podłączenia kabelkologii

Opublikowano

Kurcze trochę nie ładnie tak się wciskać w czyiś wątek, ale szkoda zakładać nowego skoro ten dotyczy mnie w takim samym stopniu co autora.

Przechodząc do sedna sprawy szwankują u mnie zegary - wskazania ilości paliwa na pewno,dzieje się z tym co chce, oraz być może temperatury płynu, dodatkowo lewy kierunek ledwo widać, a licznik 1/2 fis nie działa w ogóle. Przed Volviakiem miałem A6 c4 i chodziło za mną założenie do niej zegarów AC BC bardzo długo. Teraz mogę w końcu to zrobić i tutaj pytania. Na allegro jest pełno liczników od anglików czy da się zmienić tło zegarów na EU z mojego starego ? czy szukać lepiej wersji EU? W moich zegarach nie ma wskazania napięcia ładowania oraz temperatury oleju (bo chyba ten wyświetlacz to wskazuje?) Nie będzie z tym problemów? W miarę wykwalifikowany elektryk zakoduje mi zegary ? BO jak rozumiem trzeba przekodować zegary do immo ? Znalazłem trochę zegarów na alledrogo co sądzicie ?

LICZNIK EUROPEJSKI AUDI A4 B5 1.9 TDI 99r (3579861209) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Licznik Audi A4 B5 lift 1.9 TDI 8D0919930M FIS (3566308001) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

ZEGARY LICZNIK AUDI A4 B5 LIFT 1.9 TDI 8D0920980 (3537460869) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. mój faworyt

ogólnie strasznie ciężko coś konkretnego dostać...

Opublikowano

Jeżeli już to kup ten pierwszy, dwa pozostałe to angliki i oprócz tarczy mile/h różni się tym że przejechane km też będziesz miał w milach

Opublikowano
Jeżeli już to kup ten pierwszy, dwa pozostałe to angliki i oprócz tarczy mile/h różni się tym że przejechane km też będziesz miał w milach

zmieniasz kodowanie w liczniku vagiem i pokazuje km na przebiegu , angole różnią się wyskalowaniem na tarczy prędkości i są dwie opcje zeby to zmienić , wersja "bieda" czyli zakup tarczy zamiennika wyskalowanej po angielsku na 130 km w pionie albo wersja "Lux" czyli zmiania wsadu licznika i założenie org tarczek

2 pierwsze liczniki się nie nadają bonsa starsze , musiscie szukać z oba cyfrowymi wyświetlaczami po bokach

Opublikowano
Już pare stron tego przeczytałem przed chwilą ;)

A jeżeli mam jaegera teraz to czy jeżeli znalazłbym licznik z pełnym fisem wersje EU VDO to moge zakładać?

nawet jest to wskazane aby był to vdo

mam jeszcze pytanko, gdybym zrezygnował z pełnego fisa i chciał wymienić na identyczny jaki mam, a mam jaeger 1/2fis to czy moge wsadzić EU VDO 1/2fis??

Opublikowano

Bez najmniejszego problemu, 1/2 fis vdo były pozbawione wady procesora jaki występuje w jeager , na aukcjach taki licznik różni się od jeagera tym ze vdo ma czarna obudowę z tylu a jeager biala

Opublikowano
Bez najmniejszego problemu, 1/2 fis vdo były pozbawione wady procesora jaki występuje w jeager , na aukcjach taki licznik różni się od jeagera tym ze vdo ma czarna obudowę z tylu a jeager biala

dzięki kolego

Opublikowano
Nic się nie boj

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/zamiana-licznika-pol-fis-pelny-fis-ostatnim-lifcie-pelna-opcja-281792/

Tu masz gotowca, jeśli nie liczyć kontroli spalonej żarówki która można sobie darować to robota prosta i przyjemna na max 3 godziny jeśli się będziesz guzdral

bediks a podesłałbyś mi ta instrukcje na maila bo nie mogę pobrać z chomika

Opublikowano
Bez najmniejszego problemu, 1/2 fis vdo były pozbawione wady procesora jaki występuje w jeager , na aukcjach taki licznik różni się od jeagera tym ze vdo ma czarna obudowę z tylu a jeager biala

dzięki kolego

jeszcze jedno ważne pytanko mi się narodziło: czy przy rozruchu silnika dawka wtrysku jest ustalana między innymi według danych z czujnika temp. cieczy, czy może bierze dane temp. cieczy z licznika??

chodzi o to, że mi przy zimnym ( czytaj: stał całą noc na dworze) silniku licznik wskazuje okolice 63 stopni i czasem dłużej kręci... tak jakby dawka paliwa była za mała (komputer myśli że silnik jest ciepły i ma 63stopnie) ??? czujnik temp. cieczy nowy....

Opublikowano

Koledzy a co powiecie o naprawie licznika który mam obecnie ? mija się to z celem ? Nigdzie nie mogę znaleźć zegarów choćby z 1/2 fisem do 2001. ;/

Opublikowano

Czujnik jest podwójny ale ecu czyta z silnika a nie zegarów.

Nowy czujnik też może być walnięty

Tapatalk

Opublikowano
Czujnik jest podwójny ale ecu czyta z silnika a nie zegarów.

Nowy czujnik też może być walnięty

Tapatalk

co znaczy "czujnik jest podwójny" ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...